Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Sinds ruim een jaar houden ik en mijn vriendin ons bezig met het handmatig alteren van magic kaarten. Voor degenen die niet bekend zijn met dit concept: dit betekent dat we met penseeltjes, acrylverf en engelengeduld de bestaande artwork op magic kaarten uitbreiden, wijzigenof zelfs volledig vervangen.
Als we voor toernooitjes en dergelijke bij BoM zijn hebben we onze alter-map vaak mee, want het blijkt dat veel mensen het erg leuk vinden om te zien wat we doen. Om die reden zijn we nu ook begonnen met een online portfolio, zodat meer mensen kunnen meegenieten van onze hobby. We zijn te vinden op facebook als Pi Alters MTG
Het was niet onze bedoeling onze kaarten via dit forum te koop aan te bieden - we hebben de regels gelezen - maar vooral om meer mensen de kans te geven om ons werk te bekijken, zeker nu ik wat minder vaak op toernooitjes te vinden ben vanwege studie drukte. In het verleden hebben we wel zo nu en dan onze gealterde kaarten (tegen meerwaarde) geruild en soms ook verkocht, maar uiteindelijk blijft dit voor ons toch vooral een leuke hobby en niet iets waar we geld aan proberen te verdienen. Is dit in orde zo?
Jazeker! Ik ben helemaal voor mensen die kaarten willen alteren, want er is vraag naar en het is cool . En de Bazaar staat toe dat alteraars dit forum als platform gebruiken, maar dan alleen op de manier waarop dit voor anderen ook toegankelijk is, namelijk om te praten en te ruilen en niet om geld te verdienen. Je maakt duidelijk dat je dit begrijpt, dus alles is helemaal in orde zo . Veel plezier!
Hoi Roelof! Leuk om je nu ook hier actief te zien! Heb natuurlijk al wat werk van je mogen bewonderen en wellicht is het leuk om andere forumgebruikers kennis te laten maken met wat van jullie alters dmv wat foto's.
Zonder loyalty ook geen abilities, wat in mijn geval betekent dat ik me tegen allerlei zaken aan moet bemoeien en decks moet posten tot ik het magische nummer van 8 loyalty heb bereikt. Vanaf dat moment zal ik zeker geregeld wat posten, misschien extra leuk om dan de verzoekjes voor zover we eraan toekomen te posten.
Wat leuk, al deze positieve reacties. Van de linkjes die ik online gezet heb, zijn de laatste 2 kaarten voor een volledig gealterd deck. Op het moment moet ik voornamelijk nog als een malle doorschilderen, want we zijn pas ongeveer halverwege. Mocht er in de toekomst weer eens een modern toernooi of event zijn @ BoM, dan hoop ik met mijn alterfinity-deck mee te kunnen doen.