Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Altered Art

Foleor27a
11 jaren geleden
Hoi allemaal,

Sinds ruim een jaar houden ik en mijn vriendin ons bezig met het handmatig alteren van magic kaarten. Voor degenen die niet bekend zijn met dit concept: dit betekent dat we met penseeltjes, acrylverf en engelengeduld de bestaande artwork op magic kaarten uitbreiden, wijzigenof zelfs volledig vervangen.

Als we voor toernooitjes en dergelijke bij BoM zijn hebben we onze alter-map vaak mee, want het blijkt dat veel mensen het erg leuk vinden om te zien wat we doen. Om die reden zijn we nu ook begonnen met een online portfolio, zodat meer mensen kunnen meegenieten van onze hobby. We zijn te vinden op facebook als Pi Alters MTG

NB: we doen verzoeknummers.

Groeten,
Roelof (en Eva)
 bijgewerkt door Foleor27a 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Hoi Roelof! Je bent van harte welkom om hier je alter skills aan te bieden, maar absoluut niet tegen geld. Tegen andere kaarten, geen probleem .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
Foleor27a
11 jaren geleden
Hoi Mark,

Het was niet onze bedoeling onze kaarten via dit forum te koop aan te bieden - we hebben de regels gelezen - maar vooral om meer mensen de kans te geven om ons werk te bekijken, zeker nu ik wat minder vaak op toernooitjes te vinden ben vanwege studie drukte. In het verleden hebben we wel zo nu en dan onze gealterde kaarten (tegen meerwaarde) geruild en soms ook verkocht, maar uiteindelijk blijft dit voor ons toch vooral een leuke hobby en niet iets waar we geld aan proberen te verdienen. Is dit in orde zo?

Groeten,

Roelof
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Jazeker! Ik ben helemaal voor mensen die kaarten willen alteren, want er is vraag naar en het is cool . En de Bazaar staat toe dat alteraars dit forum als platform gebruiken, maar dan alleen op de manier waarop dit voor anderen ook toegankelijk is, namelijk om te praten en te ruilen en niet om geld te verdienen. Je maakt duidelijk dat je dit begrijpt, dus alles is helemaal in orde zo . Veel plezier!
Nijntje
11 jaren geleden
Hoi Roelof! Leuk om je nu ook hier actief te zien! Heb natuurlijk al wat werk van je mogen bewonderen en wellicht is het leuk om andere forumgebruikers kennis te laten maken met wat van jullie alters dmv wat foto's.
Foleor27a
11 jaren geleden
Zonder loyalty ook geen abilities, wat in mijn geval betekent dat ik me tegen allerlei zaken aan moet bemoeien en decks moet posten tot ik het magische nummer van 8 loyalty heb bereikt. Vanaf dat moment zal ik zeker geregeld wat posten, misschien extra leuk om dan de verzoekjes voor zover we eraan toekomen te posten.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Copy/paste een sloot direct linkjes, dan leef ik me wel uit om er plaatjes van te maken .
ebonpraetor
11 jaren geleden
Sommige zien er inderdaad wel goed uit. Ik heb wel interesse; ik stuur je zo een pm.
Foleor27a
11 jaren geleden
Heb een setje kaarten in een picasa-album gegooid, hopelijk werkt dit een beetje...

bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
RQRMasterX
11 jaren geleden
zien er erg mooi uit
Thomasvdk
11 jaren geleden
Veeeeeet
Foleor27a
11 jaren geleden
Wat leuk, al deze positieve reacties. Van de linkjes die ik online gezet heb, zijn de laatste 2 kaarten voor een volledig gealterd deck. Op het moment moet ik voornamelijk nog als een malle doorschilderen, want we zijn pas ongeveer halverwege. Mocht er in de toekomst weer eens een modern toernooi of event zijn @ BoM, dan hoop ik met mijn alterfinity-deck mee te kunnen doen.
Luc
11 jaren geleden
probs voor de mooie ART!!
fullmoonie
11 jaren geleden
Je art is inderdaad heel erg mooi! Je ziet haast niet dat het altered is
Sqar
11 jaren geleden
I'm Impressed!
Bargok
11 jaren geleden
Ik zie vaakgenoeg alters langskomen waar ik m'n twijfels bijzet - maar deze zijn heel erg mooi.
Foleor27a
11 jaren geleden
Bedankt voor alle positieve reacties. ^^

Vorige week trok ik bij de prerelease een Elspeth uit mijn deck, die ik ook maar gelijk gealterd heb:

bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (Plaatje zichtbaar gemaakt)
Thorvik
11 jaren geleden
cool nice job
supercalgonman
11 jaren geleden
Damn, die altars zijn prachtig. Respect !
HayoH
11 jaren geleden
echt geweldige alters maak jij! echt vet
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 20 posts
  • Laatste post HayoH 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Foleor27a 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL