Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
me vriend en ik zaten te kijken naar de nieuwe set en kwamen de kaart Punch card tegen. kan iemand aan mij en me vriend uitleggen wat deze kaart allemaal kan en voor dient want ik en me vriend hebben echt geen idee!! dus iemand please help me!
De nieuwe set bevat veel nieuwe mechanics. zoals Embalm en Exert, ook wordt er veel gebruik gemaakt van -1/-1 token of brick counters (het baksteentje)
Veel nieuwe of casual spelers zijn bijvoorbeeld niet in het bezit van counters dus hebben ze de punchkaart in het leven geroepen (denk ik)
Hiermee kan je dus op je kaarten aangeven welke creatures -1/-1 of brick counters hebben.
In het geval van Embalm, maak je een token dat een kopie is van de kaart. Als je de token kaart niet hebt, dan kun je de punchkaart 'embalmed´ gebruiken als alternatief. Hetzelfde geld voor exerted.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is uitgelegd. Zo niet dan zijn er vast anderen na mij die een veel helderdere uitleg kunnen geven
Voor de bricks kun je ook lego steentjes gebruiken kun je met 3 bricks een echte piramide maken. Een maat was zo slim geweest dus ik heb een paar steentjes bij hem gejat, die stonden mooi op mijn Pyramid of the Pantheon
Ook wel handig is exert label. Die er op en in je volgende untap er af halen en de buurt erna is het weer gewone untap. Zeker als er 2 of drie exerted zijn.