Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BAN! Het is bijna 28 augustus!

n4ppy
7 jaren geleden
Wie oh wie heeft een idee of/wat er maandag gebanned wordt?
Ramunap Ruins?
Doyle
7 jaren geleden
Ik ga er vanuit dat er helemaal niks veranderd. Modern is erg divers op dit moment, standard weet ik wat minder van maar zover ik het ken heeft het geen ban nodig.
Unbans zal Wizards erg voorzichtig mee zijn na het gedoe van unban - ban Golgari Grave-Troll. Al zou ik een unban van wat dan ook wel waarderen, houdt het brewen leuk.
 bijgewerkt door Doyle 7 jaren geleden
LeKrutes
7 jaren geleden
Wat ik wel heb gezien is dat er veel discussies zijn om Stoneforge Mystic en Bloodbraid Elf te unbanned. dit omdat dat ze niet meer zo sterk zijn als eerder in verhouding tot the meta.
 bijgewerkt door LeKrutes 7 jaren geleden
Jeff
7 jaren geleden
Ik verwacht geen veranderingen in Standard en Modern. We hebben nu het beste en meest diverse Standard in jaren. Er is geen reden om daar wat aan te doen. De metagame past zich prima aan op het mono-rode deck, zoals verwacht eigenlijk.

Modern is ook erg divers en gezond momenteel, dus er is geen reden om iets te bannen. Een unban van de eerder genoemde Stoneforge Mystic of Bloodbraid Elf ligt wel binnen de mogelijkheden denk ik, maar ik zie ook wel dat ze niets gaan doen nu het formaat zo gezond is.

Over Legacy en Vintage ga ik niets zeggen, daar heb ik totaal geen zicht op.
kolonelnick
7 jaren geleden
Ik ben het hier volledig met jeff eens
MagnusMagicus
7 jaren geleden
We gaan het zo merken
AncientOne
7 jaren geleden
Hoe laat? 16:00u?
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Meestal update de site tussen 16.30 en 17.00 uur heb ik het idee.
Skywise
7 jaren geleden
Here it is: http://www.bazaarofmagic.nl/forum/magic-nieuws/banned-restricted-lijst-update-28082017-ti-9166.html

Alleen wijzigingen in Vintage
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Discussie kan in het bovenstaande topic

*klik*
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL