Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bant, Esper, Grixis, Jund of Naya?

Gambit
12 jaren geleden
Ik wou even kijken waar de voorkeur van mensen naar uit gingen. Mijn voorkeur gaat uit naar Grixis.
Om een voorbeeld te geven:

En voor de mensen die niet weten wat dit is.
Bant :
Esper:
Grixis:
Jund:
Naya:

oftewel. Kleuren combinaties ^^. Dit is dus licht vergelijkbaar met de factions uit Ravnica. maar voor nu wil ik tussen deze 5 jullie voorkeur weten.
Twigwalker
12 jaren geleden
Ik ga denk ik voor Naya, grote beesten heb ik altijd leuk gevonden =)
marcoboth
12 jaren geleden
Ik ga voor alle vijf de kleuren het liefste. Kiezen vind ik erg lastig aangezien ik met alle combinaties leuke decks kan bouwen.
Gambit
12 jaren geleden
toegang tot alle kleuren is natuurlijk het leukst als je er een leuk deck mee hebt.maar mijn vraag luidde welke kleur combinatie je het leukst vindt.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Bant is dan het meeste mijn kleurencombinatie, omdat ik en beide graag speel .
Krabbel
12 jaren geleden
hmm, ik neig toch naar naya, ben wel fan van wit en rood
OHsnap
12 jaren geleden
Esper is mijn favoriet. 3 kleuren die goed werken met zowel artifacts, als dat ze control kunnen spelen. Enorm cool dus.
MarcelN
12 jaren geleden
Hhmm.. niet dat ik onder die namen speel ofzo.. maar als ik zou moeten kiezen denk ik toch Jund.. Met Naya op een 2e plek.. ik vind niet zo'n leuke kleur om te spelen.. weet niet waarom
 bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden
MB070
12 jaren geleden
Bant hier. Ik heb niet zo veel met rood en zwart. Bovendien heb ik ook een Bant-pod deck.
royalroy1990
12 jaren geleden
grixis voor mij, heb ze trouwens allemaal dus allemaal erin
Zoockey
12 jaren geleden
Jund en dan Naya. Ben niet zo'n fan van blauw
MarcelN
12 jaren geleden
Quote:
Zoockey 24-05-2012 om 13:04
Jund en dan Naya. Ben niet zo'n fan van blauw

Hear hear!!
Bittemommy
12 jaren geleden
Bant kan ook leuk combineren qua kleuren, alleen het overstijgende thema begrijp ik dan nog niet helemaal
manintights
12 jaren geleden
voor mij is het toch bant.
Alhoewel mijn favo 3 kleuren combinatie toch wel is.
 bijgewerkt door manintights 12 jaren geleden
supercalgonman
12 jaren geleden
Ik vind Grixis geweldig .
is ook mijn favoriete kleuren combinatie.

Esper en Jund zijn ook wel leuk.
Doyle
12 jaren geleden
Jund <3
ramonwj
12 jaren geleden
Bant, Nu speel ik Blauw Groen. En aangezien ik nog best veel goede witte kaarten heb liggen wil ik ook een bant deck maken
Nijntje
12 jaren geleden
Vroeg me al een tijdje af waar die namen op gebaseerd waren, maar goed nu weet ik dat. Ik ben een Naya voorstander en mijn nieuwe standaard deck heeft deze kleuren. Vind het erg leuk om te spelen.
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Van deze kleurencombinaties zou ik voor Jund gaan... Maar stiekem vind ik de wedge leuker dan de shards
TheRobinros
12 jaren geleden
Uhmmm... American?

Nee, als ik zou moeten kiezen: Bant, Naya, Jund of Grixis. Geen Esper, dat is saai
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 22 posts
  • Laatste post Xarian 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Gambit 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL