Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bazaar of Magic Community Day - Zaterdag 31 augustus

MrAdrian
1 maand geleden


Bazaar of Magic - Community Day


Nog iets langer dan één maand te gaan en dan is het zover: de Bazaar of Magic Community Day!

Wij kunnen inmiddels uit de doeken doen wat er zoal te beleven is op deze feestelijke dag. Allereerst: het concept. Bazaar of Magic bestaat dit jaar 15 jaar, dus leek het ons toepasselijk om het evenement de subtitel te geven "15 hours of Magic"! Je leest het goed, we gaan 15 UUR lang Magicen. Van 's ochtends 11:00 tot 2:00 's nachts.

Qua activiteiten is er genoeg te doen. Van Commander Walk-in en Boosterdraft, tot Two-Headed Giant events en een zeer exclusieve Backstage Boosterdraft waar je enkel toegang tot krijgt met een geheim wachtwoord!

Ook komen er diverse Magic: The Gathering illustratoren langs om hun werk tentoon te stellen, bijzondere items te verkopen en jullie kaarten te signeren.

Naast de main events zijn er ook side events. Zo kun je DanDan tegen Daniel Cane spelen. Je kent 'm wel, de woordgrapkoning waarmee ik voor elke set de Deck Techs maak. Ook Lize Korpershoek (presentator, illustrator, documentairemaker, columnist, kattenliefhebber en groot MTG nerd) komt langs. Haar kun je uitdagen in een potje "Cats vs Dogs". En yours truly zal jullie decks onder de stethoscoop leggen om te kijken wat er mis mee is, want ik ben die dag jullie Deck Doctor!

Doe je mee aan een van de main events of side events? Dan ontvang je een Loterij Ticket waarmee je kans maakt op een hoop gave prijzen.

Alle informatie over de Community Day is hier te vinden. Op deze pagina vind je ook verwijzingen naar alle main events waar je je van tevoren voor moet inschrijven om je plekje te bemachtigen.

Zien we jullie op zaterdag 31 augustus?
SceneFizza
1 maand geleden
Quote:
3 uren geleden

Zien we jullie op zaterdag 31 augustus?


Het lijkt me dat het een drukke boel wordt. Helaas valt het voor mij net het verkeerde weekend. Veel plezier voor al u aanwezige!
piano
1 maand geleden
Ik denk niet dat dit iets voor mij is, maar wel heel gaaf wat jullie allemaal voor dit evenement regelen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post piano 1 maand geleden
  • Gemaakt door MrAdrian 1 maand geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top