Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Supermooi, een Sliver Queen uit een booster halen! :-)
Sinds 1995 open ik boosters en heb er van alles moois uitgehaald. Toentertijd was ik heel blij met Shivan Dragon en Nightmare vanwege de art. Het moment dat ik een Jester's Cap uit een Ice Age booster haalde herinner ik mij ook nog goed. Eind jaren '90 heb ik ook nog gedraft met een revised boosterbox en heb ik meerdere OG Duals opengemaakt, leuke ervaring al was de draft minder goed want er zaten toen 14 kaarten + een basic land in de booster. Niet best om mee te draften dus. In die jaren heb ik ook Gaea's Cradles, Serra's Sanctums en Grim Monoliths etc. geopend maar dat staat mij minder levendig bij.
Een mooie booster die ik dit decennium nog heb geopend was er 1 met Sorin the Mirthless die ik gelijk voor veel te veel (200 euro!) heb verpatst.
Ok, de link naar Sorin werkt niet blijkbaar. Het was degene met de art door een Japanner.
Ik heb bij een prerelease draft een Archangel Avacyn geopend. Volgens mij ben ik toen 1e of 2e geworden, mede dankzij die kaart. Dat staat me eigenlijk helderder bij dan de 'dure' kaarten die ik uit boosters heb gehaald.
Ik was het niet zelf, maar mijn vrouw opende een Tropical Island uit een Treasure Pack Dat was destijds een promo pakje samengesteld door Bazaar of Magic wat je soms gratis bij een bestelling kreeg.
De meest waardevolle kaart die ik ooit uit een booster heb gehaald is Underground Sea, uit een soort door een winkel samengestelde booster met random spul (zoals de Treasure Pack die Twigwalker noemt, maar dan niet van Bazaar). Destijds was die iets meer dan honderd euro waard.
Verder staat me redelijk recent de booster bij waar Chatterfang, Squirrel General uit kwam - ik zocht nog een Golgari commander, besloot deze maar eens te proberen en dat heeft zich ontwikkeld tot een hartstikke leuk deck.
mijn beste booster qua prijs was sowieso degene met de Sword of the Animist, maar het leukste om te openen blijft toch unhinged, ooit een booster gehad waar door een foutje 2 foil landjes in zaten, en de unhinged landjes blijven m.i. de beste!
Ik was het niet zelf, maar mijn vrouw opende een Tropical Island uit een Treasure Pack Dat was destijds een promo pakje samengesteld door Bazaar of Magic wat je soms gratis bij een bestelling kreeg.
Nice! De treasure packs waren sowieso echt leuk, in een van m'n treasure packs zat geen kaart, maar een code. Ik super blij, want ik dacht dat een code betekende dat je gelijk de boosterbox/bundle oid had gewonnen die er ook in kon zitten, mar het was 2.50 shoptegoed. Alsnog leuk natuurlijk, maar het gaf me toen toch een korte teleurstelling
Uit de recentere sets heb ik uit een LotR collector booster een super mooie surge foil Cavern of Souls getrokken.
Tevens in brothers war een serialised Astral Cornucopia geopend.
In mijn oude tijd heb ik vroeger met een vriend een booster box torment geopend en hier hebben we toen een misprinted Laquatus's Champion geopend (bijna helemaal zwart met prerelease stamp uit een normale booster).
De meest waardevolle kaart die ik ooit uit een booster heb gehaald is Underground Sea, uit een soort door een winkel samengestelde booster met random spul (zoals de Treasure Pack die Twigwalker noemt, maar dan niet van Bazaar). Destijds was die iets meer dan honderd euro waard.
Verder staat me redelijk recent de booster bij waar Chatterfang, Squirrel General uit kwam - ik zocht nog een Golgari commander, besloot deze maar eens te proberen en dat heeft zich ontwikkeld tot een hartstikke leuk deck.