Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bewaren van je kaarten

Maurice
10 jaren geleden
Ik heb zinds kerst een deck box voor mijn kaarten. Maar die heb ik zo net perongelijk van mijn bureau afgetikt en deze is nu kapot. Dus bij deze de vraag weten jullie misschien een goede doos om decks in op te slaan ik had de [p]Gaming Box 4 Compartments Silver[/p] die me niet super beviel. dus bij deze weten jullie misschien een goede box om je magic kaarten in op te slaan ook zoek ik een goede box voor de kaarten die ik niet gebruik.
Blasty
10 jaren geleden
[pa]2014 Holiday Gift Box[/pa]
Als je een aantal decks kwijt moet, makkelijk gescheiden door plastic dividers.
Maar voor kleine collecties beter voor al je overige kaarten.

Perfect om 12 decks in te vervoeren en bewaren.
 bijgewerkt door Blasty 10 jaren geleden
Maurice
10 jaren geleden
Thanks die is inderdaad wel heel erg handig haal ik hem morgen maar meteen met een paar kleine deck boxen voor 1 deck.
Steeliebob
10 jaren geleden
Ik heb één van die gifboxen en aan paar fatpacks. Bevalt prima tot nu toe.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De Holiday Gift Boxen zijn erg handig! Ik heb zelf [p]2012 Holiday Gift Box[/p] en [p]2014 Holiday Gift Box[/p] en daar zitten al mijn decks in!

In de linker zitten in totaal 7 Commander decks en 6 gewone decks, waarvan een aantal in doosjes. In de rechter zitten 12 Commander decks.

Tip: stapel de Holiday boxen niet als ze gevuld zijn! Dat kunnen ze niet hebben.
Maurice
10 jaren geleden
Oke nu ben ik totaal overtuigd
Sonicstriker
10 jaren geleden
ultra pro tas schijnt rommel te zijn en de nieuwste holiday box ook,

check ff tolarian community college op youtube, die doet reviews van dat soort spul
 bijgewerkt door Sonicstriker 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik vind die producten wel top, maar ieder zijn mening. Maar schrijf anders zelf een review en als je het goed doet krijg je zelfs die 'rommel' thuisgestuurd .
Maurice
10 jaren geleden
Quote:
Sonicstriker 05-03-2015 om 23:52

check ff tolarian community college op youtube, die doet reviews van dat soort spul

Dat is allemaal leuk en aardig maar ik heb zelf altijd het idee dat hij niks het geld waard vind. Ik vind vaak zijn video's ook erg slecht met de reden dat: als je een boosterbox koopt doe je dat om een verzameling op te bouwen en leuke kaarten te krijgen niet om er winst op te maken en door te verkopen. Ik vind het zelf ook altijd jammer dat als hij een review geeft hij nooit zegt wat een beter product is en daarbij je gaat die doos niet kopen om overal mee naar toe te nemen maar zodat je je kaarten thuis ergens kan opslaan.

Wat vinden jullie eigenlijk de beste doosjes voor een deck apart top of side loaded. En het past misschien niet helemaal op dit forum maar wat zijn volgens jullie de beste sleeves.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik speel geen toernooien (anders dan af en toe een FNM), maar voor mijn casual decks gebruik ik altijd de Deck Protectors Solid Black (en dan in allerlei kleuren). Die zijn niet duur, en goed genoeg. Qua deckdoosjes ligt het er helemaal aan wat je wil. Voor Commander is er alles van Deckbox Commander Blue tot Deckbox Mana Blue Flip en van [p]Deckbox Pro 100+ Blue[/p] tot Deckbox Mana Blue Flip Dual .

Ik heb zelf geen specifieke voorkeur voor top of side loaded.
Sonicstriker
10 jaren geleden
Quote:
Maurice 06-03-2015 om 07:43
Quote:
Sonicstriker 05-03-2015 om 23:52

Dat is allemaal leuk en aardig maar ik heb zelf altijd het idee dat hij niks het geld waard vind. Ik vind vaak zijn video's ook erg slecht met de reden dat: als je een boosterbox koopt doe je dat om een verzameling op te bouwen en leuke kaarten te krijgen niet om er winst op te maken en door te verkopen. Ik vind het zelf ook altijd jammer dat als hij een review geeft hij nooit zegt wat een beter product is en daarbij je gaat die doos niet kopen om overal mee naar toe te nemen maar zodat je je kaarten thuis ergens kan opslaan.

Wat vinden jullie eigenlijk de beste doosjes voor een deck apart top of side loaded. En het past misschien niet helemaal op dit forum maar wat zijn volgens jullie de beste sleeves.

Dan let jij niet erg op, want hij zegt er meestal bij dat het als je het leuk vind of wat ook, je altijd het prodect kan kopen, hij reviewed veel dingen met de gedachte dat je niet meer geld kwijt moet zijn als nodig. vb is de speed vs cunning, die totaal geen meerwaarde geeft tov de losse kaarten. Hij legt dat uit en grade dan zo'n product. (miss is het voor wat meer competetieve spelers). hij reviewed het product meer niet, en soms geeft hij wel aan wat wel een beter product is al is dat niet het doel van die videos.

Qua sleeves, ik ga meestal voor Dragon shield voor mijn toernooi decks, en gewone ultra pro voor casual decks
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (Opmerking weggehaald. Het mag allemaal wel iets vriendelijker.)
Eclavyrr
10 jaren geleden
Ik gebruik voor de opslag thuis een [p]2012 Holiday Gift Box[/p] voor Casual en Tiny Leaders en [p]2014 Holiday Gift Box[/p] voor Commander decks. Er passen echt super veel decks in en het zijn ideale opslag dozen. Losse kaarten heb ik (voor zover ik die niet doneer aan onze FNM vereniging) in fat pack doosjes zitten met Magic Card Dividers Mana ertussen voor het snelle zoek-en-vind werk.
Mijn legacy/modern/standard playables zitten in[p]Sleeves KMC Perfect Size Sleeves[/p] in 2 [p]9 Pocket Portfolio Collectors Black[/p]. Mijn wat duurdere tradeables zitten in een [p]4 Pocket Portfolio Collectors Black[/p], de rest in een [p]Gaming Box Clear[/p]
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Over die Tolarian reviews: ik ken ze niet, maar ik merk wel aan jullie opmerkingen dat hij vermoedelijk mikt op de enfranchised speler, dus de wat meer ervaren speler. Want een product als Duel Decks: Speed vs. Cunning bevat dan wellicht niet veel dure kaarten, maar dat is ook niet het punt van deze decks. Het punt is dat het leuke decks zijn die je goed tegen elkaar kunt spelen en waar je veel plezier aan kunt hebben. Het is niet altijd nodig om winst te maken. Als dat je doel is, kun je beter gaan pokeren dan Magic spelen .
Maurice
10 jaren geleden
http://m.youtube.com/watch?v=6s9gEaG3O1c hier is een link naar de video magnus erg bedankt iedereen voor het zeggen welke producten jullie gbruiken hier kan ik zeker wel iets mee.
Slagbroder
10 jaren geleden
Ik gebruik voorlopig enkel de dozen uit de Fat Packs. Heb onlangs toch een map bijgekocht voor eventueel ruilmateriaal (kaarten die ik toch te veel heb, kan nogal moeilijk afscheid nemen van zelfs de meest dwaze common).

Zal zelf toch ook een andere oplossing moeten zoeken, want gisteren gemerkt dat de doos met artifacts echt wel propvol zit.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Fat pack dozen (dat zijn de Magic Card Box Dragon's Maze bv) zijn erg nuttig ook. Stevig, stapelbaar en er passen heel goed 3 Commander decks of 4 gewone decks in. Het staat ook heel mooi in de kast . Het is ook heel makkelijk en niet te zwaar om een of twee van die doosjes mee te nemen in een tas.
merc1
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 05-03-2015 om 21:19
Tip: stapel de Holiday boxen niet als ze gevuld zijn! Dat kunnen ze niet hebben.

Dat had ik eerder moeten weten

Op dit moment heb ik bijna al mijn decks in [p]Gaming Box 4 Compartments Clear[/p]'s ziet er op zich mooi uit. Alleen als je een deck eruit wil halen, en je sleeves wat glad zijn is het nog een behoorlijk gedoe om ze er knap uit te krijgen.

De rest van mijn kaarten zitten in mappen. En als ze nog niet in mappen zitten dan in giftbox of fatpak.
 bijgewerkt door merc1 10 jaren geleden (grammatica)
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Die [p]Gaming Box 4 Compartments Clear[/p] kan toch niet een Commander deck bevatten per compartiment?
Maurice
10 jaren geleden
Als je deck niet gesleevt is wel als je ze gaat sleeven dan past het nirt meer bij een 60 kaarten deck haal je ze er al moeilijk uit. Ik vind zelf ook dat de deksel erg slecht is hij is erg stroef wat tot het gevolg leide dat hij na ongeveer 30 keer openen een scheur kreeg en kapot was ook als je hem een keer laat vallen is ie totaal kapot door het harde plasyic wat dat betreft is karton beter.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ja ok, maar wie heeft er nu niet gesleevede Commander decks?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post Maurice 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Maurice 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL