Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb de keuze uit een aantal boxen: BOTG,Theros, JOU, Dragons maze, Avacyn restored, dark ascension, gatecrash, m12,m13,m14, Return to ravnica of scars of mirrodin.
Ik zou het natuurlijk kopen voor de fun, maar welke boosterbox is ongeveer het beste voor de kaartwaarde?
Voor kaartwaarde zit je het beste met THS of JOU. THS heeft de 'betere' kaarten, maar JOU is nog wat nieuwer, en er zijn dus minder kaarten van in omloop. BNG zou eventueel ook nog kunnen...
De andere sets staan op het punt, of zijn al langer niet standaard speelbaar. Dat doet de prijs van de kaarten geen goede. (of juist wel als je ze goedkoop in wilt kopen/bij wilt ruilen )
Geen optie om Conspiracy te kopen? Daar vind ik echt heel veel value in zitten Anders kan je even de sets naast elkaar leggen gesorteerd op prijs. Let dan vooral op de rare's in plaats van de mythic rare's, dan kan je een redelijke inschatting maken waar je waarschijnlijk meer waarde uithaalt.
Ik wil graag de hoogste waarde omdat welke set dan ook mij niet echt uitmaakt ik speel geen fnm ofzo en ik doe het gwn voor de lol ik ben meer verzamelaar... ik koop ook niet graag losse kaarten omdat dat soms gewoon te veel geld kost en je dan niet het 'jeej' gevoel krijgt zoals je in een booster hebt met een coole mythic
Omdat de Draft boxes niet bij de winkel waar ik naartoe ga te koop zijn ( ik kan ze niet altijd ophalen in Holland bij Bazaar omdat dat best ver is want ik woon in Belgie en de verzendkosten naar hier zijn best duur) , wordt het RTR of Conspiracy maar dat kan altijd nog veranderen want ik heb nog niks gekocht
Ik zou dat niet doen. Al je de box wilt gaan gebruiken om te ruilen, zou ik toch voor een meer recentere box gaan. De meeste kaarten zijn makkelijker te ruilen.