Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Boosterbox keuze

Boros123
10 jaren geleden
Ik heb de keuze uit een aantal boxen: BOTG,Theros, JOU, Dragons maze, Avacyn restored, dark ascension, gatecrash, m12,m13,m14, Return to ravnica of scars of mirrodin.

Ik zou het natuurlijk kopen voor de fun, maar welke boosterbox is ongeveer het beste voor de kaartwaarde?

Alvast bedankt!
 bijgewerkt door Boros123 10 jaren geleden
LegoRobster
10 jaren geleden
Voor kaartwaarde zit je het beste met THS of JOU. THS heeft de 'betere' kaarten, maar JOU is nog wat nieuwer, en er zijn dus minder kaarten van in omloop. BNG zou eventueel ook nog kunnen...

De andere sets staan op het punt, of zijn al langer niet standaard speelbaar. Dat doet de prijs van de kaarten geen goede. (of juist wel als je ze goedkoop in wilt kopen/bij wilt ruilen )
relax007
10 jaren geleden
Return to ravnica gaat in de toekomst qua kaarwaarde nog steeds veel waard zijn. Dit onder andere door de shocks en kaarten als Deathrite Shaman
LarsM
10 jaren geleden
Mijn stem gaat ook uit naar RTR voor kaartwaarde
Boros123
10 jaren geleden
Of wachten voor m15/ thans?
Twigwalker
10 jaren geleden
Geen optie om Conspiracy te kopen? Daar vind ik echt heel veel value in zitten Anders kan je even de sets naast elkaar leggen gesorteerd op prijs. Let dan vooral op de rare's in plaats van de mythic rare's, dan kan je een redelijke inschatting maken waar je waarschijnlijk meer waarde uithaalt.
paulerikedelman
10 jaren geleden
Waarom wil je zo graag de hoogste waarde? Dan zou ik gewoon zeggen: Hou je geld. Koop gewoon de set die je het meest aanspreekt, de leukste set etc.
Boros123
10 jaren geleden
Ik wil graag de hoogste waarde omdat welke set dan ook mij niet echt uitmaakt ik speel geen fnm ofzo en ik doe het gwn voor de lol ik ben meer verzamelaar... ik koop ook niet graag losse kaarten omdat dat soms gewoon te veel geld kost en je dan niet het 'jeej' gevoel krijgt zoals je in een booster hebt met een coole mythic
Thomasvdk
10 jaren geleden
Koop je die draft box. Heb je van 3 sets boosters

bijgewerkt door Thomasvdk 10 jaren geleden
paulerikedelman
10 jaren geleden
Dragon's Maze is helaas niet op voorraad
Thomasvdk
10 jaren geleden
Ik zou lekker die nix draft box kopen
Julianm
10 jaren geleden
of een nix draft box of een theros booster box voor waarden
Thorsten
10 jaren geleden
Voor lange termijn waarde is ravnica block beter. Er zitten een goed aantal staples in voor modern en legacy.
Boros123
10 jaren geleden
Bedankt iedereen!
Thomasvdk
10 jaren geleden
Quote:
Boros123 15-06-2014 om 09:21
Bedankt iedereen!

wat is het geworden???
Boros123
10 jaren geleden
Omdat de Draft boxes niet bij de winkel waar ik naartoe ga te koop zijn ( ik kan ze niet altijd ophalen in Holland bij Bazaar omdat dat best ver is want ik woon in Belgie en de verzendkosten naar hier zijn best duur) , wordt het RTR of Conspiracy maar dat kan altijd nog veranderen want ik heb nog niks gekocht
 bijgewerkt door Boros123 10 jaren geleden
Boros123
10 jaren geleden
Of Avacyn Restored... argghhhh ZOOO moeilijk om te kiezen
burtyoungsters
10 jaren geleden
Als je voor kaartwaarde gaat, zou ik voor avacyn gaan.
Boros123
10 jaren geleden
Ja ik heb nu ook gekozen voor die set dus daar koop ik een boosterbox van
Thomasvdk
10 jaren geleden
Ik zou dat niet doen. Al je de box wilt gaan gebruiken om te ruilen, zou ik toch voor een meer recentere box gaan. De meeste kaarten zijn makkelijker te ruilen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 39 posts
  • Laatste post Boros123 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Boros123 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL