Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build your Card #10

Sunitram
9 jaren geleden
Ja mensen, het is weer zo ver! Na kolonelnick, Blasty, cgroos, JT, mezelf, goeth78/Jeff, Krabbel, Eclavyrr en Thomas34 is het wederom mijn beurt om jullie uit te dagen mooie kaartjes te verzinnen!

Elke week (of langer bij weinig inzendingen) geeft de judge van die week een thema. Deze keer zal ik dat zijn. De winnaar met de beste kaart mag vervolgens het volgende thema bedenken (en hierbij een nieuwe thread starten).

De regels zijn vrij simpel:

1. Een kaart per deelnemer (gedurende de week mag je nog veranderingen aanbrengen).
2. Wees aardig voor elkaar.
3. Heb vooral lol.

Waar moet een kaart aan voldoen:

1. De kaart moet niet te broken (super krachtig) zijn.
2. Het moet leuk zijn om met en tegen de kaart te spelen.
3. Natuurlijk is thema erg belangrijk.
4. Is de kaart compleet (hiermee wordt rarity, naam, mana cost etc. bedoeld)
5. Flavor Text is niet verplicht, maar mag wel.

Wanneer je wint, is het de bedoeling dat je een nieuwe thread start met een nieuw thema. als je een extra regel wil toevoegen vanwege het thema, ga je gang.

Deze week is het thema If I Could Turn Back Time! Honderden (duizenden?) jaren geleden werd de Planeswalker Ugin verslagen door Nicol Bolas. Ugin zou zeker zijn gestorven, maar door toedoen van een vreemde man uit een nu niet meer bestaande toekomst heeft hij het gevecht overleeft en is hij wederom verrezen. Echter, met zijn herrijzenis zijn de levens van talloze inwoners van Tarkir voorgoed veranderd...

En dat is precies wat ik wil dat jullie gaan doen! Deze week mogen jullie een Planeswalker of een Legendary Creature uitkiezen en daar een alternate timeline versie van maken! Wat als Sorin nooit een vampier was geworden? Wat als alle hulp voor Karn te laat was gekomen? Wat als Vorel met een draak in plaats van een merfolk was gekruisd? Laat je fantasie de vrije loop, inzenden kan tot en met dinsdag 28 april, 17:00 uur. Daarna ga ik de kaarten beoordelen.

Tot slot nog een voorbeeld:

Tezzeret, Rogue Rhabdomant

Legendary Artifact Creature - Human Artificer

Play with the top card of your library revealed.
As long as the top card of your library is an artifact, artifact spells you control cost less to cast.
, : Put the top card of your library into your graveyard. If it was an artifact, destroy target creature.
3/2
As he was never caught by the Ethersworn, Tezzeret's Spark never ignited. He remains at large, disillusioned and paranoid.

Succes!
 bijgewerkt door Sunitram 9 jaren geleden (Deadline verbeterd)
kolonelnick
9 jaren geleden
dit word me ff een projectje, maar ik ga mn best doen. cool thema

ik was wat story aan het zoeken en kwam tegen dat karador een nessian centaur is, die is gestorven toen een andere warchief hem doodde. in de alternate timeline greep nylea in en overleefde karador.

dan nu zijn abilty's. ik heb een beetje naar de andere karador gekeken en wilde hem eerst goedkoper laten worden door creatures op het veld, maar dat was wel heel erg spiegelen. toen bedacht ik wacht! hij komt van theros, ik doe iets met devotion. en zo ontstond de eerste ability.

de tweede ability wilde ik iets soortgeleiks hebben, net zoals de oude karador. ipv dat er nu dode creatures herrezen worden, worden de levende erbij geroepen. hij was een centaur warchief dus heb ik besloten dat dit alleen centaurs kunnen zijn.
 bijgewerkt door kolonelnick 9 jaren geleden
Blasty
9 jaren geleden
Wauw heel mooi gevonden, en goed gebalanceerd lijkt mij.

Oh, maak em nog even legendary
 bijgewerkt door Blasty 9 jaren geleden
Krabbel
9 jaren geleden
En je moet de Centaur wel revealen, anders kun je niet bewijzen dat het daadwerkelijk een Centaur is
Nerfy
9 jaren geleden
Sunitram, we hebben 11 maanden de tijd, dat is handig! Misschien verzin ik nog wel wat...
thewoodcutter
9 jaren geleden
Is het niet dat inzenden kan tot dinsdag 28 april? Dinsdag 28 maart duurt nog wel even (2017 pas... )
kolonelnick
9 jaren geleden
bedankt krabbel en blasty, die dingen was ik inderdaad vergeten. ik update m morgen na school. heb nu ff geen tijd
Sunitram
9 jaren geleden
Ik bedoelde april EDITED!
Eclavyrr
9 jaren geleden
She looked at the vile construction with nothing but contempt in her eyes. Everything bad that had happened, every stroke of bad luck she had to suffer, was all its fault. She jumped at it, destined to push it into Mirrodins core. Slobad cried out for his friend, not willing to lose her but she was already gone.
Slobad looked into the core and saw Memnarchs body disintegrating. As his own lifeforce ebbed away he wondered why there was only Memnarch....

She awoke with a rush of pain searing throughout her body and screamed at the top of her lungs. She couldn't see and panicked, lashing around her. Her hand was caught by another, cold, leathery... old... and not quite human. "Silent child. I shall not hamr you." She asked what happened. "I saved you from a certain doom, to change the path the future holds. For this, you owe me your life and you shall serve me where Tezzeret has failed.

Introducing.....

Gaining power at the price of her sight, she now works for a greater force seeking objects of power for her master and destroying"those which pose a threat for him. At least, that's what HE thinks.

Het idee achter haar abilities:
+1 is deck fixing en speelt naar haar ultimate toe. Het speelt in op het power at a price principe aangezien je de kaarten in exile alleen met haar -8 terug kunt halen. Qua lore zoekt ze de juiste objecten voor haar meester, maar ze houdt wel zelf wat achter de hand voor later.
-2 Haar haat voor Memnarch is echter niet verdwenen, als ze een entiteit tegenkomt de ze als te gevaarlijk acht, zal ze niet twijfelen om deze te vernietigen.
-8 Ook haar meester zal er ooit achter komen dat een voormalig Viridian elf niet te temmen is als ze haar arsenaal aan verborgen wapens opentrekt.

Lore technisch: Tezzeret is NIET opnieuw tot leven gewekt door Nicol Bolas, en vervangen door een nu blinde Glissa. Slobad is gestorven terwijl hij nog aan de Core gekoppeld is omdat hij nooit Glissas latente Planeswalker Spark heeft ontvangen. Phyrexian Zombie Slobad zal daardoor Glissas rol overnemen in de New Phyrexia arc, met Glissa als verraderlijke aanhanger van Bolas die daar ook rondsluipt. Glissa heeft echter haar eigen ego nog, en de vraag is wanneer ze zich tegen haar meester keert.
 bijgewerkt door Eclavyrr 9 jaren geleden
hallowman3
9 jaren geleden
Krenko, Lord of Fire

Planeswalker - Krenko

+1 put 2 1/1 red goblin creature tokens into play

-1 put 4 1/1 red goblin creature tokens into play

-2 put a 4/4 red dragon creature token with flying into play

-12 You get an emblem with dragon creatures you control are goblins in addition to their other types and get +1/+1, this counts everywhere or you get an emblem with goblins creatures you control are dragons in addition to their other types and get +4/+4 and flying, this counts everywhere

5

Krenko is naar zendkar gekidnapt door Bolas met als plan maak veel goblins en moord zendkar uit dan laat ik je leven, maar hij is ontsnapt. Daar heeft hij een hedron geopend en is hij dus een grote draak goblin geworden. Nu is hij van plan om heel zendkar uit te moorden en er dan een goblin dragon plane van te maken, en zoete (tenzij er veel zout is) wraak te nemen. Nog steeds is hij een niet all te slimme goblin en begrijpt hij niet dat hij nog wat dingen moet laten leven voor voedsel. Misschien gaat krenko nu alles opeten en de 'franse' revolutie beginnen maar dan tussen planes, misschien gaat heel zijn leger dood door uithongering, misschien is het geen revolutie maar totale afslachting en is het een goblin multiverse en misschien gaan de goblins lekker feest vieren op hun eigen planeet.
 bijgewerkt door hallowman3 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Maraxus Victorious

Legendary Creature - Human Barbarian Warrior

Maraxus Victorious’s power and toughness are each equal to the number of untapped permanents you control.

Sacrifice an untapped permanent you control: Maraxus Victorious becomes indestructible until end of turn.

"Phyrexians, Dominarians, who cares? I am Keld!!!"

*/*

Het idee is dat Maraxus de backstab van Starke overleefde en daarna Gerrard in de pan heeft gehakt. Vanzelfsprekend heeft hij daarna alle andere tegenstanders, inclusief de Phyrexians verwoest en jaren lang geheerst als onvoorspelbare tiran.

oorspronkelijke versie: Maraxus of Keld
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Surrak Dragonclaw die nooit Khan is geworden, maar gestorven is op een raid op de Sultai:

carlovdm
9 jaren geleden
Enorm cool thema!

Avacyn, Angel of Hope en Griselbrand zijn nooit uit de Helvault bevrijd. Als een soort monument voor gestorven legenden blijft de Helvault overeind staan in Innistrad als symbool voor de strijd tussen goed en kwaad. De abilities zijn geïnspireerd op de abilities van Avacyn en Griselbrand en ik heb van de Helvault een soort Siege gemaakt, zoals de vijf Sieges in Fate Reforged.

Helvault, Monument of Power
Legendary Artifact

As Helvault, Monument of Power enters the battlefield, choose Angels or Demons.
Angels - White creatures you control get +1/+3. At the beginning of your upkeep, you may tap up to X target non-Angel creatures you control. If you do, target Angel you control with power X or less has indestructible and vigilance until the beginning of your next upkeep.
Demons - Whenever a nontoken creature dies, draw a card and you lose 1 life. Demons you control have lifelink and 'Whenever this creature deals combat damage to a player, that player sacrifices a creature.'

"Not a single light streaked from the Helvault, nor did any shadows claimed the stony prison, shattering the hopes of human kind in the ongoing feud between good and evil."
hallowman3
9 jaren geleden
@Magnus

Creatief !

Maar ik geloof dat het een legendary moet zijn.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Oh, sorry hoor

hallowman3
9 jaren geleden
WE HAVE A WINNER!!!
AncientOne
9 jaren geleden
Ik moest eigenlijk meteen aan een alternate Emrakul denken:

bijgewerkt door AncientOne 9 jaren geleden
goeth78
9 jaren geleden
Jor Kadeen, Consumed
Legendary Creature - Human Rogue

First Strike, Infect
2/3

All artifacts have "At the beginning of your upkeep, sacrifice this artifact unless you pay "

Jor Kadeen, the Prevailer. Helaas toch slachtoffer geworden van de Phyrexians.

De originele versie boost je eigen creatures indien je metalcraft hebt.
De nieuwe versie is wat zwakker (want Infect + First Strike is worse enough) en probeert ervoor te zorgen dat artifacts stuk gaan (geïnfecteerd worden).
 bijgewerkt door goeth78 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ok, die Zombie was flauw . Maar ik doe wel mee natuurlijk! Maar dan met deze kaart:

Lord Magnus is een redelijke nature lover, maar persoonlijk ben ik niet zo van de natuur. Natuur jeukt en je kunt er geen koffie krijgen.

Dus in deze alternatieve realiteit is Magnus de natuur zat, is hij terug naar de stad gegaan en heeft hij de Azorius omarmd!

hallowman3
9 jaren geleden
@Ancientone

Is die niet een beetje sterk? Turn 1 drop tegenstander kan niks.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL