Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build your card ! #3

cgroos
9 jaren geleden
Jullie hebben tot 18:00 vandaag om last minute inzendingen te doen.
Rody
9 jaren geleden
Dwarven Whiskey

Artifact

: Target creature you control gains +1/-1 until end of turn. If you use this effect 3 or more times it, tap it and it doesn't untap the during the next upkeep.

"not for the faint hearted"
Dordledum
9 jaren geleden
Quote:
Rody 28-01-2015 om 13:59
Dwarven Whiskey

Artifact

: Target creature you control gains +1/-1 until end of turn. If you use this effect 3 or more times it, tap it and it doesn't untap the during the next upkeep.

"not for the faint hearted"

tap what? hetzelfde target creature neem ik aan, maar hoe verwoord je dat?
Blasty
9 jaren geleden
Quote:
Jasper90 28-01-2015 om 11:38

Mocht de uitslag er nog niet zijn (en beoordeling), zou ik enige aanpassingen willen maken (oude versie daardoor hierboven)

It's Raining Axes

Sorcery

It's Raining Axes deals X damage devided to players or creatures, where X is the number of dwarves you control.

Toch met manacosten en rariteit meer als Arc Lightning.

De bewoording mist nog het cruciale woordje "target". Ik denk dat het zo iets moet zijn: "Deals X damage, divided any way you choose umong any number of target creatures and/or players..."
JT
9 jaren geleden
Quote:
Blasty 28-01-2015 om 14:58
Quote:

Mocht de uitslag er nog niet zijn (en beoordeling), zou ik enige aanpassingen willen maken (oude versie daardoor hierboven)

It's Raining Axes

Sorcery

It's Raining Axes deals X damage devided to players or creatures, where X is the number of dwarves you control.

De bewoording mist nog het cruciale woordje "target". Ik denk dat het zo iets moet zijn: "Deals X damage, divided any way you choose umong any number of target creatures and/or players..."

Of het omzeilt hexproof gewoon
Jasper90
9 jaren geleden
Quote:
Blasty 28-01-2015 om 14:58
Quote:

It's Raining Axes

Sorcery

Klopt dat de verwoording zo moet zijn, maar had de tijd niet om dit goed te zetten, maar wou wel even dit idee met iedereen delen.
cgroos
9 jaren geleden
De Uitslag !!

1: JT met Thror, King under the Mountain
Deze is alles wat ik bij een Dwerg verwacht. Rood, meer Toughness dan Power, een goeie Lord en een ability die heel mooi de single-mindedness van een dwerg heeft: aanvallend hard slaan, verdedigend hard kunnen incasseren maar niet allebei.

2: Blasty met Balthor's Keep. Een leuke Fortify kaart die een obscure mechanic gebruikt en letterlijk dwergen aan het werk zet een fort te bouwen.

3: Sunitram met Dwarven Quarrymaster. Leuke mechanic een heel dwergisch. Je reden waarom het geen Gold tokens kunnen zijn is helemaal correct. Ik zou de ability activeren ook een sorcery maken en misschien wel het stelen van de treasure door aanvallers verplicht. Welke aanvaller die een vijandelijke magier moet schoppen zal tenslotte shiny treasure negeren ?

4: NjitRam met Gimli. Gimli mag niet ontbreken in de top 5.

5: Eclavyrr met de Iron Boot Flask. Nu weet ik waarom de dwergen niet dood gingen in eerste twee Hobbit films, zelfs niet toen Smaug ze probeerde te roosteren. Ze hadden allemaal zo'n fles bij zich !

Iedereen bedankt voor jullie inzendingen en JT, ik ben benieuwd naar je thema.
JT
9 jaren geleden
Ah, super nice!
Ik vond er inderdaad ook een paar andere heel leuk, zoals die van Blasty inderdaad! En sommige hadden hilarische flavor en/of flavortekst!
Ik zal vanavond laat of morgenochtend vroeg topic #4 starten...

Ook de rest v.d. top 5, gefeliciteerd met de eervolle vermelding!
Blasty
9 jaren geleden
Haha cool

Gefeliciteerd JT, je hebt een stoere baas gemaakt.
Ben benieuwd of het nu een sprookjes thema wordt
Twigwalker
9 jaren geleden
Gefelicteerd top 5! En een terechte winnaar als je het mij vraagt. Ik ben benieuwd naar het nieuwe thema
nielsvd
9 jaren geleden
Nice leuke uitslag gefiliciteerd
hallowman3
9 jaren geleden
Gefeliciteerd JT! En natuurlijk ook de andere in de top 5.
NjitRam
9 jaren geleden
W00T 4e

En congrats aan JT. Ga zeker weer proberen iets nieuws te verzinnen
Sunitram
9 jaren geleden
Oh wow, ik ben derde!

Mooie top 5! Die ability van Thror had waarschijnlijk ook wel hoge ogen gegooid in de vorige ByC. Mocht er een Ravnica - part 3 komen, dan zou Fortitude helemaal niet misstaan bij de Boros factie!
JT
9 jaren geleden
Haha, thanks, ik had de ability tussen deel 2 en 3 bedacht voor de dwergen van Lord of the Ring, had al wel wat andere dingen toen bedacht voor anderen volkjes, maar die vond ik niet leuk genoeg voor deel 2.
Ik ga vanavond nog deel 4 er op zetten... (weet niet of dat nog voor wie is de mol gaat gebeuren...)
Twigwalker
9 jaren geleden
Quote:
JT 29-01-2015 om 20:10
Haha, thanks, ik had de ability tussen deel 2 en 3 bedacht voor de dwergen van Lord of the Ring, had al wel wat andere dingen toen bedacht voor anderen volkjes, maar die vond ik niet leuk genoeg voor deel 2.
Ik ga vanavond nog deel 4 er op zetten... (weet niet of dat nog voor wie is de mol gaat gebeuren...)

Ik kijk toch pas daarna weer op het forum
JT
9 jaren geleden
Het lijkt erop alsof ie 't online niet doet... (als dat zo blijft, moet ik dit maar eerst doen en daarna wie is de mol kijken...)
akroma349
9 jaren geleden
Quote:
JT 29-01-2015 om 20:26
Het lijkt erop alsof ie 't online niet doet... (als dat zo blijft, moet ik dit maar eerst doen en daarna wie is de mol kijken...)

Geen wie is de mol dus
kolonelnick
9 jaren geleden
haha geweldig. wie is de mol! (voel ik een thema aankomen ) ik kan m vandaag zelf niet kijken (geen tijd) dus ik moet wachten tot morgen
Twigwalker
9 jaren geleden
Quote:
kolonelnick 29-01-2015 om 21:59
haha geweldig. wie is de mol! (voel ik een thema aankomen ) ik kan m vandaag zelf niet kijken (geen tijd) dus ik moet wachten tot morgen

Het is niet uitgezonden want de NOS studio was binnen gedrongen. Ik weet niet wanneer het wel uitgezonden wordt, maar waarschijnlijk volgende week pas.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 76 posts
  • Laatste post Twigwalker 9 jaren geleden
  • Gemaakt door cgroos 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL