Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Buy a box promo?

Ronaldo19865
6 jaren geleden
Hallo, krijg je bij aankoop van een unstable set in de winkel een buy a box promo kaart of iets anders? Een speciale booster bijvoorbeeld. Hoor graag. Groeten, Glenn
BuidingMage
6 jaren geleden
Je krijgt een Black Friday pack bij de boxen vgm
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Bij de meeste sets is er een Buy a Box promo. Die zijn zeer gelimiteerd en meestal de eerste dag al op en alleen als je in winkel zelf de box op komt halen.

Voor Unstable is er geen promo. En inderdaad krijg je bij Ixalan nu zeer gelimiteerd een speciale booster met een alternate art doublefaced kaart, maar het kan best zijn dat die ook al weer op zijn.
MalcolmS
6 jaren geleden
als het goed is krijg je de Black Friday booster (als die nog op voorraad zijn) bij aankoop van een Ixalan, Iconic Masters, Unstable, Hour of Devastation, Amonkhet, Aether Revolt, Kaladesh of Modern Masters 2017 boosterbox. Dus als ze nog op voorraad zijn dan krijg je dat er inderdaad als buy a box promo bij
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Officieel is de Black Friday deal alleen voor een Boosterbox Ixalan geldt, maar vraag het vooral even in de winkel .
Dordledum
6 jaren geleden
Op de wizards site staat dat deze deal uitgebreid is voor boosterdozen Unstable en Iconic Masters.
BuidingMage
6 jaren geleden
Hij geldt nu voor alle sets die in Standard zitten en MM3, IMA & Unstable dacht ik
errtu
6 jaren geleden
Afgelopen vrijdag een boosterbox Unstable opgehaald waar ik zo'n black friday/buy-a-box booster bij kreeg. I.c.m. wat deck boxes kwam ik ook in aanmerking voor een Masters booster (nieuwjaars actie). Zaten wel wat mooie kaarten in:

Een Counterspell, een Sylvan Library, een Relic of Progenitus, de alternate art Conqueror's Galleon, en een Disallow.

Super cool dus. Thanks, Bazaar!!
 bijgewerkt door errtu 4 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik heb het even gecheckt en het is bij elke boosterbox sinds Kaladesh. Maar ze zijn nu helaas op bij de Bazaar.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL