Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Elke BYC geeft de judge een thema waarbij iedereen een kaart bedenkt. De winnaar is de volgende judge en maakt een nieuw topic aan voor de volgende editie!
Er zijn wel een aantal regels:
1. Één kaart per deelnemer. De kaart die je inzendt mag worden gewijzigd en als je opeens een compleet ander idee hebt mag je je eerdere inzending schrappen. Er zal echter altijd één inzending beoordeeld worden.
2. Wees aardig. Net als MtG is BYC maar een spel.
3. Heb vooral lol met elkaar!
Een kaart wordt beoordeeld op de onderstaande criteria:
1. Lol: hoe leuk is het om met en tegen deze kaart te spelen?
2. Trouw aan het thema: Voldoet de kaart aan het thema?
3. Balans: Is de kaart een samenhangend geheel?
4. Powerlevel: Is de kaart niet veel te sterk of zwak?
5. Gebruiksvriendelijkheid: Is de kaart niet te ingewikkeld? (dus niet te veel tekst, complexiteit, e.d.)
6. Originaliteit: Hoe origineel is de kaart?
7. Afwerking: Is de kaart compleet (dus: heeft het een cost, rarity, naam, etc.) en kloppen de bewoordingen?
8. Trouw aan de kleur(en): Komen de kleuren van de kaart min of meer overeen met de abilities die erop zitten?
De uitdaging voor BYC #131 is simpel, ik ga even door op mijn winnende kaart uit BYC #130.
Die kaart was geinspireerd op het character Token uit South Park, en hier gaat ook de volgende challenge over.
Bedenk een kaart die iets te maken heeft met South Park
A deck may contain any number of cards named Peruvian Fluteband.
Sacrifice Peruvian Fluteband: put a 0/1 Guinea Pig creature token onto the battlefield. It has Trample, Haste and "Devour X, where X is the number of devoured creatures".
Terrance, Canadian Bastard
Legendary Creature - Human
Partner with Philip, Canadian Bastard
Whenever you and/or at least one permanent you control becomes the target of a spell or ability an opponent controls, Terrance, Canadian Bastard deals 2 damage to that player.
Ja, ik zal kijken of ik het donderdagavond haal, dit weekend zat nokkie vol en meestal zit ik op doordeweekse dagen erg lang op het werk. En aangezien morgenavond D&D night is