Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

ByC 194: Baby you are Firework!

Justian2002
1 jaar geleden
Gegroet verzamelaars van het speelbare karton,

Weer een nieuwe ByC, overgenomen door onze vorige winnaar, Eclavyrr, die helaas door drukte niet de gelegenheid had om te jureren.

dan weer het standaard riedeltje:

1. Lol: hoe leuk is het om met en tegen deze kaart te spelen?
2. Trouw aan het thema: Voldoet de kaart aan het thema?
3. Balans: Is de kaart een samenhangend geheel?
4. Powerlevel: Is de kaart niet veel te sterk of zwak?
5. Gebruiksvriendelijkheid: Is de kaart niet te ingewikkeld? (dus niet te veel tekst, complexiteit, e.d.)
6. Originaliteit: Hoe origineel is de kaart?
7. Afwerking: Is de kaart compleet (dus: heeft het een cost, rarity, naam, etc.) en kloppen de bewoordingen?
8. Trouw aan de kleur(en): Komen de kleuren van de kaart min of meer overeen met de abilities die erop zitten?

Dan nu, het thema: Fireworks! helemaal nu we weten dat er iig één plane is die aan nieuwjaars spektakels doen (New Capenna, met hun Grand Crescendo)
Denk aan Opening Ceremony bijvoorbeeld!
De deadline ligt op 8 januari! Succes!
Lavinius
1 jaar geleden
Zo, mijn eerste opzetje is klaar:

Rakdos firework festival

Enchantment

Whenever you sacrifice one or more creatures, Rakdos firework festival deals that much damage to any target.
, sacrifice a creature: Exile the top card of your library. Until end of turn, you may play that card.
Rakdos spectators widened their eyes in anticipation as the first sacrificial goblins prepared to shoot their pyrotechnics.
BluezamX
1 jaar geleden
Tom, Fireworks Rookie
Legendary Creature - Human Peasant

Hexproof
Whenever you cast an instant or sorcery spell, untap Tom.
: Tom deals 1 damage to target player.

1/1
"Wat een mooi ding!!!"

---

Zo, Nederlandse internet cultuur vereeuwigd in een Tom kaart
En welke tribe zou Tom het best kunnen leiden? De Tim tribe natuurlijk! Hij smijt zijn vuurwerkjes zo tegen je hoofd aan namelijk
 bijgewerkt door BluezamX 1 jaar geleden
Daedalon
1 jaar geleden
Parade of Heavenly Hanabi
World Enchantment
Parade of Heavenly Hanabi is all colors. This ability does not affect its color identity.
Once during each player's turn, that player may choose an effect. As an additional cost, they may tap any number of untapped creature(s) they control.
- Gain X Life.
- Return target non-land permanent from a graveyard to their owner's hand with manavalue X.
- Draw X cards.
- Deal X damage to up to X target creatures and/or planeswalkers.
- Distribute X +1/+1 counters to up to X target creatures you control.
Where X is the number of creatures tapped by this effect.

"Tamayaaa!" - The Wandering Emperor
 bijgewerkt door Daedalon 1 jaar geleden
TheRobinros
1 jaar geleden
Flamewing Elemental
Creature - Elemental
Suspend 1 -
Flying
At the beginning of each end step, sacrifice Flamewing Elemental. If you do, it deals 1 damage to each creature and each player.
2/1

Lontje aansteken en wachten tot-ie boem doet
Left4Doner
1 jaar geleden
Angrath, Firecracker Addict

Legendary Planeswalker, Angrath

Whenever Stuntman Angrath loses loyalty, it deals that much damage to each creature and each other planeswalker.
-
-
-

"I wonder how many limbs he'll lose this time. You're a real bovine if you mess with fireworks."

Geen idee of de formatting enigszins oké is zo, met de loyalty abilities enzo. Referentie naar 'je bent een rund, als je met vuurwerk stunt'.
Braille
1 jaar geleden
https://ibb.co/KhCW4gt

Ik heb een poging gedaan.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden
Justian2002
1 jaar geleden
Heel leuk, maar ik zie enkel een leeg vierkantje
Justian2002
1 jaar geleden
Quote:
8 uren geleden
"I wonder how many limbs he'll lose this time. You're a real bovine if you mess with fireworks."

Wellicht klinkt ie leuker als je zegt ‘You’re a real pork if you mess with firework.

Dan zit nog steeds een beetje dezelfde rijm erin!
Left4Doner
1 jaar geleden
Quote:
50 minuten geleden
Quote:
8 uren geleden

Wellicht klinkt ie leuker als je zegt ‘You’re a real pork if you mess with firework.

Dan zit nog steeds een beetje dezelfde rijm erin!

Haha als je t leest wel, als je t hardop leest niet. Ik hou 'm zo als hulde aan het origineel, maar dankjewel voor de input
Braille
1 jaar geleden
Quote:
6 uren geleden
Heel leuk, maar ik zie enkel een leeg vierkantje

Ik krijg het op een of andere manier niet werkend...
TheRobinros
1 jaar geleden
Grote kans dat je het gewoon goed doet, maar dat forumleden met een loyaltylevel lager dan een bepaald getal geen plaatjes kunnen plaatsen, om spam te voorkomen. Even je eigen berichtje editen en vragen of een moderator hem kan fixen, en dan je eigen bericht reporten
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik heb er een linkje van gemaakt, kun je er op klikken.
Left4Doner
1 jaar geleden
M
Quote:
23 uren geleden
https://ibb.co/KhCW4gt

Ik heb een poging gedaan.

Ik zat hardop te lachen. Toen ging ik opzoeken waar het naar refereert. Wederom gelach, én 0% vertrouwen over in de mensheid
Timonster
1 jaar geleden
Fiery festivity
Enchantment-saga
Read ahead
I Create a food token
II Create a food token
III deal 10 damage to each creature and each planeswalker then destroy each artifact
 bijgewerkt door Timonster 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Screaming Kitchen Maid
Instant
Screaming Kitchen Maid deals 3 damage to any target.
The sound hits the ears like a Lightning Bolt.
Cobaltius
1 jaar geleden
Goblin Rocketslinger

Creature - Goblin

When Goblin Rocketslinger enters the battlefield, Roll a d4. Goblin Rocketslinger deals damage to any target equal to the result.

Although goblin engineers had invented explosives that propelled themselves, the infantry kept throwing them anyways

2/2

--------------------------------

Ik wou gewoon een simpele leuke common maken. Ik denk dat het een beetje te simpel is voor een BYC. Ik vervang het waarschijnlijk later wel met een complexere kaart.
Left4Doner
1 jaar geleden
@Cobaltius Ik vind 'm juist erg leuk bedacht. Helemaal met de flavor text
pyroman
1 jaar geleden
Carbide Shooting

Instant

Target a creature and roll a d20

1: Carbide Shooting deals 4 damage to that creature and you
2-15: Carbide shooting deals 4 damage to target creature
16-20: Carbide Shooting deals 4 damage to that creature and its controller.

Carbide Shooting is the leading cause of deaths among Goblin farmers
Luctor
1 jaar geleden
Unlucky Bystander

Creature - Human

When Unlucky Bystander enters the battlefield, target opponent gets control of it. At the beginning of that player's end step if he/she controls Unlucky Bystander he/she loses the game.

1/1
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL