Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC 196: Compleated walkers

Lavinius
1 jaar geleden
Deadline valt op dinsdag! Walkers mogen nog steeds binnenkomen!
maus
1 jaar geleden
kasmina, corrupted teacher

Legendary planeswalker - kasmina

Compleated

Creatures and planeswalkers you control have ward

+1 creature a 1/1 blue phyrexian wizard, draw a card driscard a card.

-3 return all creatures that attacked you after your previous turn to their owners hand.

Loyalty: 4
Timonster
1 jaar geleden
Urza, master of machines

Legendary planeswalker - urza

Compleated

+2 you may sacrifice an artifact if you do draw a card

0 create a 1/1 phyrexian construct artifact creature token

-3 return an artifact with mana value 4 or less from the graveyard to the battlefield under your control

Loyalty: 3
 bijgewerkt door Timonster 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Wat is de loyalty, Timonster? Dan kan ik volgende week iets accurater judgen
Luctor
1 jaar geleden
Osh'Nal, the poisonous one

Legendary Planeswalker - Osh'Nal

Compleated
You don't lose the game for having ten or more poison counters

+ 1 Create a 3/3 green Phyrexian Horror with toxic 1.

-3 Each player sacrifes a non token creature, each player who can't, discards a card and gets a poison counter.

-10 You get an emblem with: ", remove a poison counter you have: Each opponent loses 4 life"

Loyalty : 6
 bijgewerkt door Luctor 1 jaar geleden
Daedalon
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
Osh'Nal, the poisonous one

Legendary Planeswalker - Osh'Nal

Compleated
You don't lose the game for having ten or more poison counters

+ 1 Create a 3/3 green Phyrexian Horror with toxic 1.

-3 Each player sacrifes a non token creature, each player who can't, discards a card and gets a poison counter.

-10 You get an emblem with: ", remove a poison counter you have: Each opponent loses 4 life"

Loyalty : 6

niet om te nitpicken, maar compleated is een beetje redundant als je geen phyrexian mana hebt in de cast cost...
ik zie nu pas dat de phyrexian if/if mana niet zichtbaar is, mijn excuus
 bijgewerkt door Daedalon 1 jaar geleden
KrasseKarel
1 jaar geleden
Quote:
15 dagen geleden
Tibalt, Glistening Arsonist
Legendary Planeswalker - Tibalt
Compleated
+0: Each discards a card. Then each player may draw a card. Then Tibalt deals 2 damage to each player who does.
-2: Choose a number. You lose twice that much life. The next creature spell you cast this turn, costs that much less to play and when it enters the battlefield, Tibalt deals twice that amount of damage to that creature.
-5: Add to your mana pool.
Loyalty: 6

Ja, als je 6 levens betaalt, sterft hij direct. Het blijft een Tibalt
Left4Doner
1 jaar geleden
?
Lavinius
1 jaar geleden
Komt er zo snel mogelijk aan!
Ik doe mijn best hem vandaag nog te laten aanbreken.
Lavinius
1 jaar geleden
En ik heb de tijd gevonden
Ik zal meteen met de deur in huis vliegen door iedereen kort te beoordelen:

Justian2002 met Gideon, Hero of the Spheres
Leuk design, en heel cool om juist de nobele Gideon compleated te laten worden. Het is fijn om de typis he creature Gideon ook terug te laten komen. De bovenste ability lijkt me best leuk, maar bij de twee eronder ben je me kwijt. De middelste lijkt me ietsofwat te sterk tegenover die erboven, en de onderste is dan weer wat underpowered (het duurt 8 beurten voor je daar geraakt). Maar, Nontheless, eigenlijk een best cool design!

Left4Doner met Kiora, calamity's herald
Ook een leuk design, met een fijne kaart om terug te zien komen als phyrexian abomination. Lijkt me een behoorlijk goed gebalanceerde kaart, en best speelbaar. Ik had er misschien voor de modulariteit nog een derde ability bijgegooid, omdat ze wat clunky lijkt nu, maar volgens mij is dit voor de rest een behoorlijk goed gedesignede Walker.

BluezamX met Niko, Reflection of Perfection
You have gotten my weak spot... Mijn favoriete planeswalker in zijn rechtmatige kleuren! Ook deze lijkt behoorlijk goed gebalanceerd, met leuke abilities en een Jace, Mirror Mage machtige ability. Jap, ik ben behoorlijk pro. Misschien had ik de starting loyalty eentje hoger gegooid, maar dat zou een nitpick moeten zijn.

Daedalon met Nicol Bolas, compleated tyrant
Ook een interessante keuze om de villain nog villaineuzer te maken. Een fijne mana cost, die dus ook behoorlijk modulair is. Hij is wel behoorlijk wordy, dus 1 ability schrappen naar de standaard van drie zou volgens mij het iets behapbaarder maken. Voor de rest, echter, lijkt hij me behoorlijk balanced en aangenaam gemaakt.

TheRobinros met Tibalt, Glistening arsonist
Deze planeswalker is behoorlijk goedkoop, maar een duurdere mana cost zou hem misstaan. Dat is dus allemaal al best goed. Ook fijn om een aantal rode kaarten erin te herkennen, zoals Seething Song (je betaalt 3, krijgt 5). Ik weet niet goed hoe de tweede ability het zou doen in actual play, die lijkt me ofwel heel erg goed ofwel heel slecht. Leuke kaart!

Cobaltius met Teyo, defensive mitemaster
Leuk om deze Walker na lange tijd nog eens terug te zien. Dit is al onmiddellijk mite tribal geworden. Een opmerkelijke keus aangezien Teyo van Walls houdt, en mites niet kunnen blocken. Maar dat heb je dan weer goed opgelost, om in flavor ze wel te doen kunnen laten blocken. Lijkt me helemaal prima!

bartist met Jaya of the Undying spark
Lijkt mij best een leuke planeswalker. Lijkt me een prima kleurencombinatie, en een hele fijne lore-wise. Ook de abilities zijn best well-powered en uniek. Ik vind deze wel leuk, ik heb er weinig slechts over te zeggen!

pyroman met Chandra, heated, defeated and compleated
Een coole naam, en best goedkoop. Het lijkt mij wel een kaart waarvan ik de art graag zou zien. Ook een leuk design, waarmee je zelf poison krijgt. Ik weet niet of de power goed ligt, maar daar kan ik zelf niet echt over beslissen. Hij zou op tafel moeten liggen voor ik dat weet.

maus met Kasmina, corrupted teacher
Cool om ook kasmina terug te vinden. De ward ability vind ik heel goed gevonden, en past goed bij kasmina. Ik denk dat de abilities soms een betere verwoording konden gebruiken, maar de kern van hen is begrepen en die lijken best interessant. Leuk!

Timonster met Urza, Master of machines
Het verbaast me eigenlijk dat er van urza nog geen planeswalker gemaakt is in mtg, maar jij bijt alvast de spits af. Lijkt me wel een behoorlijk speelbare kaart met leuke modal abilities. De onderste ability is vooral goed gebalanceerd, want hij kan enkel kleine artifacts terughalen.

Luctor met Osh'nal, the poisonous one
Hier ben je helaas niet helemaal in het thema gebleven, aangezien Osh'nal geen al bestaande planeswalker is, wat wel de bedoeling was. Geen probleem, ik zie het door de vingers . Lijkt me ook een interessant idee, want het zelf poison counters krijgen is wel best leuk. Alleen denk ik niet dat je voldoende manieren hebt om dat wel degelijk te doen, waardoor het power level van de kaart een beetje te laag ligt volgens mij, buiten de bovenste ability gerekend. Maar de intentie was niet mis!

Iedereen vluchtig gehad hebbende, zullen we naar een top drie overgaan, in willekeurige volgorde. Daarin zitten:

Bartist, met zijn Jaya-design
BluezamX met Niko Aris' compleation
En Cobaltius die Teyo phyrexian maakte.

Maar... Er kan er maar één winnen.
En dat is...

Bartist met Jaya of the Undying spark !

Proficiat, en veel plezier met het organiseren van de volgende BYC!
maus
1 jaar geleden
Lavinius bedankt voor het hosten. Bartist gefeliciteerd en veel plezier met het verzorgen van BYC 197.
BluezamX
1 jaar geleden
Hey, een top drie positie gescoord!
Bedankt voor het hosten Lavinius, het was een vet thema.
Luctor
1 jaar geleden
Gefeliciteerd Bartist.
Luctor
1 jaar geleden
Quote:
Hier ben je helaas niet helemaal in het thema gebleven, aangezien Osh'nal geen al bestaande planeswalker is,
Wat bedoel je hier mee?

Wellicht was het een kaart die iemand zelf heeft gemaakt met dezelfde persoon.
 bijgewerkt door Luctor 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Hi Luctor,
Ik vind op het internet inderdaad een Golgari walker genaamd Osh'nal, maar die is helaas niet officiëel en gepost door iemand genaamd Tomas Vallejos op Pinterest. Maar helemaal geen probleem hoor, ik maak er niets van
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
Justian2002
1 jaar geleden
Had wellicht iets meer context moeten geven…
Mijn Gideon was gebaseerd op de ONE proliferate mechanics (dus wat zonder decent proliferate 8 beurten nodig heeft kan zomaar naar 2 gaan)
Ook is ie gebaseerd op Gideon Blackblade
Luctor
1 jaar geleden
Quote:
38 minuten geleden
Hi Luctor,
Ik vind op het internet inderdaad een Golgari walker genaamd Osh'nal, maar die is helaas niet officiëel en gepost door iemand genaamd Tomas Vallejos op Pinterest. Maar helemaal geen probleem hoor, ik maak er niets van
Dan was het die inderdaad. Ik ken ook niet alle sets en symbolen dus had niet gekeken of dat een echte kaart was of een kaart die door iemand zelf ontworpen was.
Cobaltius
1 jaar geleden
Gefeliciteerd aan de winnaar.
Ik ben zelf erg blij met een top 3 positie.
TheRobinros
1 jaar geleden
De -2 van mijn Tibalt compleat creatures. Oftewel, je betaalt een aantal keer 2 leven ipv een rode mana om je creature te casten en hij krijgt 2 damage voor iedere keer dat je niet de mana hebt betaald

Gefeliciteerd aan de winnaar!
bartist
1 jaar geleden
Dank je voor de eer! Was ook erg blij met het idee en dat ik de graveyard-recast-ability elegant heb kunnen verwoorden

ik ga ff de tank in om na te denken over een nieuw onderwerp
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 31 posts
  • Laatste post bartist 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Lavinius 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL