Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
If a triggered ability of a Class you control would trigger, that ability triggers an additional time.
, : Activated abilities of permanents you control cost less to activate until end of turn.
Exile all Planeswalkers, Battles, Treasure tokens, Clue tokens, Map tokens, Blood tokens and Junk tokens.
Players can't cast Planeswalkers or Battles. If an effect would create one or more Treasure tokens, Clue tokens, Map tokens, Blood tokens or Junk tokens, prevent that instead.
Back in my day, we played some real MtG.
Als ik kijk naar comprehensive rules section 111.10 mis je nog food token, gold token, walker token, shard token, powerstone token, incubator token en alle role tokens,
Aaaaaaarggghhh nooooooo
kan je oplossen door er non-creature Tokens van te maken.
Nog een paar dagen! Vergeet je inzending niet aan te passen als je nog niet tevreden bent/was (of mijn uitleg van het onderwerp was niet duidelijk ), of als je nog geen kaart ingezonden hebt: Doe mee!
Trample, haste
Oxen you control have trample.
Whenever an Ox enters under your control, Bruised Tarl fights up to one target creature you don't control.
4/3
They say Duskmourn is a place of nightmares. Bruse Tarl agreed; he saw not a single cow.
You can enter another dungeon while you're in a dungeon.
Whenever you venture into the dungeon, you may also venture into a different dungeon.
---
Nu wel goed gelezen
Al is deze kaart enigszins lastig om bij te houden, lijkt het me een sterke manier om meer value uit je dungeon crawls te halen zonder te oppressive te zijn (ik denk namelijk dat enkel venturen verdubbelen te sterk zou zijn).
Als deze kaart wordt geremoved blijf in je alle dungeons waar je in zit tot je in nog maar 1 dungeon zit, zoals normaal. Dat is in elk geval de beoogde werking.
Edit: Split the Party en Split Up zijn al kaarten? Dan maar Split up the Party, wordt vast niet verwarrend
Het leven is plots toch drukker dan verwacht, en ik ben bang dat ik het spel te veel ophoud als ik langer wacht met alles beoordelen
Kan ik deze keer een top 3 doen, met extra feedback op verzoek?
Nogmaals: mijn excuses voor hoe lang het geduurd heeft.
De top 3:
Left4Doner met I'm getting too old for this sh*t
Een kaart die verlangt naar de goede oude tijden... Met een ability uit future sight (split second), een set over een alternatieve toekomst (denk ik? de lore is mij niet helemaal duidelijk).
Een haat tegen Planeswalkers, battles, en meeste named tokens. Ik vond de tokens ook vroegah leuker, toen Investigate nog een nieuwe ability was en treasure niet door iedere willekeurige kaart gemaakt werdt... (sh*t ik word oud)
Ik snap de flash niet helemaal, maar de rest is duidelijk. De split-second denk ik te snappen, maar het zal misschien niet het effect hebben wat je wilt. Je kunt namelijk gewoon nog treasure saccen voor mana, dat zijn namelijk mana-abilities die de stack niet gebruiken dus niet onder invloed zijn van split-second.
Een intense maar leuk bedachte kaart!
Obadja met Elephant in the Room
Deze kaart is hilarisch! heb je het niet over de olifant in de kamer, dan wordt die telkens groter!
Is er een olifant-tribal commander?.. zoek zoek zoek... Nee, en wat olifanten doen is ook erg wisselend.
Zo te zien zijn er wel genoeg kaarten die elephant tokens maken zonder trample, dus daar is deze kaart goed voor. Je kan hem neerleggen, wachten op het juiste moment en dan hard aanvallen.
Leuke kaart!
BluezamX met Split up the Party
Een kaart die iets met Dungeons doet! Was niet helemaal mijn kop koffie om mee te spelen, maar op arena heb ik wel een low-key deck gehad.
De eerste zin is duidelijk. Ben je al in een dungeon, dan kun je wel vast een nieuwe starten. De tweede is wat... dubbelzinniger. Mag ik twee keer naar een andere kamer gaan? Mag ik kiezen welke dungeon ik voortgang maak?
Ik denk het laatste, maar ik weet het niet 100% zeker.
De kaart is wel volgens mij goed in balans qua cost, wit lijkt mij (om een reden die ik niet echt kan verklaren) ook een goede kleur voor dit soort effect. Leuke kaart, en creatief dat je op dungeons let!
Omdat ik er al lang genoeg over gedaan heb, ga ik meteen naar de winnaar.
De winnaar is: Obadja met Elephant in the Room! De kaart was qua verwoording simpel en duidelijk en voldeed goed aan het thema! Ook leuk om de vergeten (of duidelijk genegeerde) olifanten een beetje liefde te zien krijgen!
Tot de volgende ByC
Top 3? Daar doe ik het voor!
Het idee was dat je, zolang de kaart er ligt, in een unlimited hoeveelheid dungeons tegelijk mag zijn. Je mag zelf kiezen welke, maar je mag maar in 2 verschillende dungeons tegelijk dieper venturen, dus niet 2x in 1 dungeon. Zoals ik zelf ook al zei, het is een verwarrend effect
Hulde aan de winnaar! Inderdaad een heel leuk ontwerp