Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC 231.5: Planechase

marcoboth
3 uren geleden
Welkom bij Build Your Card 231.5!

Gezien de hiatus, lever ik hierbij een extra kans om je creativiteit in zetten.
Elke BYC geeft de judge een thema waarbij iedereen een kaart bedenkt. De winnaar is dit keer misschien de judge voor een volgende .

Er zijn wel een aantal regels:
1. Één kaart per deelnemer. De kaart die je inzendt mag worden gewijzigd en als je opeens een compleet ander idee hebt mag je je eerdere inzending schrappen. Er zal echter altijd één inzending beoordeeld worden.
2. Wees aardig. Net als MtG is BYC maar een spel.
3. Heb vooral lol met elkaar!

Een kaart wordt beoordeeld op de onderstaande criteria:
1. Lol: hoe leuk is het om met en tegen deze kaart te spelen?
2. Trouw aan het thema: Voldoet de kaart aan het thema?
3. Balans: Is de kaart een samenhangend geheel?
4. Powerlevel: Is de kaart niet veel te sterk of zwak?
5. Gebruiksvriendelijkheid: Is de kaart niet te ingewikkeld? (dus niet te veel tekst, complexiteit, e.d.)
6. Originaliteit: Hoe origineel is de kaart?
7. Afwerking: Is de kaart compleet (dus: heeft het een cost, rarity, naam, etc.) en kloppen de bewoordingen?
8. Trouw aan de kleur(en): Komen de kleuren van de kaart min of meer overeen met de abilities die erop zitten?

Verzin een planechase kaart! Er zijn alle vele gebieden bevat in een planechase kaart, zoals Jund. Kies een leuke plane/gebied en zorg dat de abilities erbij horen! Hint: In universe kaarten vallen bij mij waarschijnlijk beter, mocht je een idee hebben voor een universe beyond plane, laat mij je niet tegenhouden!

De deadline is donderdag 2 januari (2025)

Veel plezier met het creëren van planes!
Jared03840
2 uren geleden
Perditum

Plane - Echoir

All lands have ''Sacrifice this land: Add two mana in any combination of colors.''

Whenever you roll , destroy up to two target lands.

(Perditum komt uit het Latijn van het PPP, wat staat voor Vernietigd). Vraagteken omdat Echoir een onbekende plane is (ook al bezocht in een comic door Dack Fayden)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL