Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat Topic (oud)

Dordledum
10 jaren geleden
Quote:
Playz 23-01-2015 om 15:27
Zin in zondag !!! draften met de homies !

goed om te horen, ik zit af te tellen tot morgenavond. dan ga ik met mijn maten bier drinken en sealed spelen met een paar prereleasepacks FRF!

De bijbehorende Ugin's Fate boosters trek ik morgenmiddag als ze binnenkomen gelijk al open denk ik!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Have fun, heren!
Taacoo
10 jaren geleden
Is het voor de FRF set het waard om de fatpack aan te schaffen of zou een booster pack al genoeg zijn?

Probeer beetje kaarten te verzamelen van alle sets om decks te gaan maken
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Een Fat Pack Fate Reforged bevat 9 Booster Fate Reforged en nog wat andere leuke dingen, dus als je kaarten van de set wil hebben is 1 booster wel wat weinig. Je hebt dan maar 1 rare of mythic (of als je heel mazzel hebt 2 als je een foil rare of mythic hebt ).
Dordledum
10 jaren geleden
Quote:

leuk!
Twigwalker
10 jaren geleden
Wie is de mol?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nou, de gijzelnemer van het NOS journaal is vermoedelijk een Delfts/Leidse scheikunde student...bizar!
Twigwalker
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 29-01-2015 om 21:34
Nou, de gijzelnemer van het NOS journaal is vermoedelijk een Delfts/Leidse scheikunde student...bizar!

Ow echt? Heel bizar allemaal, gelukkig niemand gewond geraakt. Hij ging natuurlijk verklappen dat Rik van de Westelaken de mol is.
MagnusMagicus
10 jaren geleden

Twitter ontploft er in ieder geval van.
Julianm
10 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 29-01-2015 om 22:01
Quote:
MagnusMagicus 29-01-2015 om 21:34

Ow echt? Heel bizar allemaal, gelukkig niemand gewond geraakt. Hij ging natuurlijk verklappen dat Rik van de Westelaken de mol is.

een delftse student uit zoetermeer woonend in pijnackker. ( zijn facebook profiel gaat rond in zoetermeer.)
genaamt tarik zahzah.
Thomasvdk
10 jaren geleden
wie kan mij helpen. ik begin magic op deze manier zo zat te worden....
 bijgewerkt door Thomasvdk 10 jaren geleden
Julianm
10 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 29-01-2015 om 22:24
wie kan mij helpen. ik begin magic op deze manier zo zat te worden....

wat is er mee? wat begin je precies zat te worden ?
JT
10 jaren geleden
Even heel wat anders (het is immers het chat topic), ik wilde een paar dagen geleden een documentaire kijken over 'dumpster diving', 'skippen', 'leven van weggegooid voedsel', waar 2 (tenminste, dat denk ik mij nog te herinneren) mensen gevolgd werden die dit een half jaar zouden doen, als soort project.
Ik denk dat het dinsdagavond op tv was (anders woensdag), maar ik kan het niet terug vinden. Het had geloof ik een Engelse titel...
Op het moment dat ik het wilde gaan kijken, was ie nog niet online, maar nu kan ik hem dus niet vinden...
Twigwalker
10 jaren geleden
Aanschouw Gideon!

Ik had even zin om deze te delen
 bijgewerkt door Twigwalker 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
@JT: helaas, geen idee!
@Twigwalker: wat een held!

Ik heb vandaag met twee goede vrienden van me gespeeld die al jaaaaaaaaaren niet gespeeld hebben. De ene heeft al zeg 10-15 jaar geen kaarten meer gekocht . Ben gruwelijk ingemaakt door een deck met Serra Angel, Erhnam Djinn en Armageddon, dat alleen net niet won omdat het werd afgemaakt door....Thallid . Ge-wel-dig!

Tweede spelletje haalde hij een Reanimator deck van stal. Hij speelt een Spectral Force (dat doet best pijn ) en daarna een Buried Alive voor....Colossus of Sardia, Lord of the Pit en Force of Nature. Briljant! Het was wel iets minder dat hij ze Exhumede en me ermee doodsloeg, dat wel .

Daarna met de Commander 2014: Forged in Stone, Commander 2014: Peer Through Time en Commander 2014: Sworn to Darkness precons tegen elkaar gespeeld. Dat was een beetje veel info af en toe voor de beide heren (zo'n 250 kaarten die ze allemaal nog nooit gezien hadden ), maar het was wel cool. Distorting Wake voor 13 en twee beurten later een Call to Mind erop en hoppa, nog een keer .

En dat allemaal temidden een rondrennende koter van 4 die al mijn dobbelstenen in z'n trui had gestopt en ook graag mee wilde spelen . Ik ben echt heel moe nu . Binnenkort maar weer!
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 15-02-2015 om 18:34
En dat allemaal temidden een rondrennende koter van 4 die al mijn dobbelstenen in z'n trui had gestopt en ook graag mee wilde spelen . Ik ben echt heel moe nu . Binnenkort maar weer!

Dit ook echt...

Ik heb me dit weekend ook flink vermaakt, maar dan op de Game Day en FNM; mijn Sidisi Whip deck verloor over 9 rondes een totaal van 4 games, waarmee ik 4-0 ging op de FNM en 4-1 voor een gedeelde eerste plaats op de Game Day.
Dordledum
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 15-02-2015 om 18:34
Ik heb vandaag met twee goede vrienden van me gespeeld die al jaaaaaaaaaren niet gespeeld hebben. De ene heeft al zeg 10-15 jaar geen kaarten meer gekocht . Ben gruwelijk ingemaakt door een deck met Serra Angel, Erhnam Djinn en Armageddon, dat alleen net niet won omdat het werd afgemaakt door....Thallid . Ge-wel-dig!

Tweede spelletje haalde hij een Reanimator deck van stal. Hij speelt een Spectral Force (dat doet best pijn ) en daarna een Buried Alive voor....Colossus of Sardia, Lord of the Pit en Force of Nature. Briljant! Het was wel iets minder dat hij ze Exhumede en me ermee doodsloeg, dat wel .

Daarna met de Commander 2014: Forged in Stone, Commander 2014: Peer Through Time en Commander 2014: Sworn to Darkness precons tegen elkaar gespeeld. Dat was een beetje veel info af en toe voor de beide heren (zo'n 250 kaarten die ze allemaal nog nooit gezien hadden ), maar het was wel cool. Distorting Wake voor 13 en twee beurten later een Call to Mind erop en hoppa, nog een keer .

Klinkt als een topdagje. LoL!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
In Delft, recht voor het pand van de Bazaar, ligt het spoorviaduct. Dat is vorige week afgesloten omdat er een tunnel is gebouwd en Jan had een prijs gewonnen dat hij mee mocht met de allereerste trein die door de nieuwe spoortunnel ging rijden. Vanochtend. Om 6.00 uur...en ik heb hem de avond ervoor om middernacht nog tot ziens gewenst toen ik van de FNM wegging .

Maar goed, onze held heeft het gered om megavroeg op te staan, naar Rotterdam te reizen om daar de trein naar Delft te nemen! En hij krijgt het voor elkaar om op nu.nl terecht te komen, op deze foto:

Jan is die knappe kerel helemaal rechts

Voor degene die het pand niet kennen, hier op Google Maps zie je hoe dicht de Bazaar (rechts op nr 72) ligt bij het spoorviaduct. Dat viaduct gaat nu gesloopt worden en er komt een mooi park! De foto is trouwens wel wat ouder, de Bazaar ziet er mooier uit dan dat .
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Omdat dit topic aan het maximum aantal pagina's begint te komen, heb ik een nieuw chat topic opgestart. Deze gaat bij deze op slot .
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL