Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Een Fat Pack Fate Reforged bevat 9 Booster Fate Reforged en nog wat andere leuke dingen, dus als je kaarten van de set wil hebben is 1 booster wel wat weinig. Je hebt dan maar 1 rare of mythic (of als je heel mazzel hebt 2 als je een foil rare of mythic hebt ).
Even heel wat anders (het is immers het chat topic), ik wilde een paar dagen geleden een documentaire kijken over 'dumpster diving', 'skippen', 'leven van weggegooid voedsel', waar 2 (tenminste, dat denk ik mij nog te herinneren) mensen gevolgd werden die dit een half jaar zouden doen, als soort project.
Ik denk dat het dinsdagavond op tv was (anders woensdag), maar ik kan het niet terug vinden. Het had geloof ik een Engelse titel...
Op het moment dat ik het wilde gaan kijken, was ie nog niet online, maar nu kan ik hem dus niet vinden...
@JT: helaas, geen idee!
@Twigwalker: wat een held!
Ik heb vandaag met twee goede vrienden van me gespeeld die al jaaaaaaaaaren niet gespeeld hebben. De ene heeft al zeg 10-15 jaar geen kaarten meer gekocht . Ben gruwelijk ingemaakt door een deck met Serra Angel, Erhnam Djinn en Armageddon, dat alleen net niet won omdat het werd afgemaakt door....Thallid. Ge-wel-dig!
En dat allemaal temidden een rondrennende koter van 4 die al mijn dobbelstenen in z'n trui had gestopt en ook graag mee wilde spelen . Ik ben echt heel moe nu . Binnenkort maar weer!
MagnusMagicus 15-02-2015 om 18:34
En dat allemaal temidden een rondrennende koter van 4 die al mijn dobbelstenen in z'n trui had gestopt en ook graag mee wilde spelen . Ik ben echt heel moe nu . Binnenkort maar weer!
Dit ook echt...
Ik heb me dit weekend ook flink vermaakt, maar dan op de Game Day en FNM; mijn Sidisi Whip deck verloor over 9 rondes een totaal van 4 games, waarmee ik 4-0 ging op de FNM en 4-1 voor een gedeelde eerste plaats op de Game Day.
MagnusMagicus 15-02-2015 om 18:34
Ik heb vandaag met twee goede vrienden van me gespeeld die al jaaaaaaaaaren niet gespeeld hebben. De ene heeft al zeg 10-15 jaar geen kaarten meer gekocht . Ben gruwelijk ingemaakt door een deck met Serra Angel, Erhnam Djinn en Armageddon, dat alleen net niet won omdat het werd afgemaakt door....Thallid. Ge-wel-dig!
In Delft, recht voor het pand van de Bazaar, ligt het spoorviaduct. Dat is vorige week afgesloten omdat er een tunnel is gebouwd en Jan had een prijs gewonnen dat hij mee mocht met de allereerste trein die door de nieuwe spoortunnel ging rijden. Vanochtend. Om 6.00 uur...en ik heb hem de avond ervoor om middernacht nog tot ziens gewenst toen ik van de FNM wegging .
Maar goed, onze held heeft het gered om megavroeg op te staan, naar Rotterdam te reizen om daar de trein naar Delft te nemen! En hij krijgt het voor elkaar om op nu.nl terecht te komen, op deze foto:
Voor degene die het pand niet kennen, hier op Google Maps zie je hoe dicht de Bazaar (rechts op nr 72) ligt bij het spoorviaduct. Dat viaduct gaat nu gesloopt worden en er komt een mooi park! De foto is trouwens wel wat ouder, de Bazaar ziet er mooier uit dan dat .