Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Christmas Giveaway 2023!

Gijsneus
1 jaar geleden
Beste Bommers,

De dagen worden korter en de Kerst komt dichterbij. Tijd voor gratis samengestelde boosters!

Hoe werkt het?
Heel simpel. PM me een adres van iemand die je een gratis random booster gunt en voila, ik verstuur een random booster. Mocht je nog specifieke wensen hebben (kleur, cardtypes wel/geen foils, etc.) dan kan je die aangeven in je bericht. Verwacht nou niet dat ik dure staples op ga sturen, zo gul ben ik nou ook weer niet. Maar ik beloof dat ik van elke booster iets leuks probeer te maken!

Omdat er 20 decemberzegels op 1 velletje zitten wilde ik maximaal 20 boosters versturen.

Groet,

Gijs
Justian2002
1 jaar geleden
Leuk dat je dit dit jaar weer doet! Ik heb mijn inzending al gedaan
nielsvd
1 jaar geleden
Cool, leuk dat je dit jaar weer de random boosters stuurt.
vanBazel
1 jaar geleden
Heel leuk, ik heb een berichtje gedaan!
Cassefras
1 jaar geleden
Yes me2
Gijsneus
1 jaar geleden
De eerste 6 boosters gaan straks op de post! Ik heb nog 14 postzegels te gaan, kom maar op met de aanmeldingen ;-)
Rody
1 jaar geleden
He Gijs, tof idee. Ik ga even denken wie het leuk zou vinden om een booster te ontvangen
gregnator
1 jaar geleden
Dit is toch echt leuk om te zien,
Zal heel wat mensen blij maken ]
offspring
1 jaar geleden
Mijn beste maatje wordt voor de tweede keer vader, lijkt me een uitstekende reden om hem hiervoor in te schrijven. Super leuk Gijs, en een voorbeeld van hoe mooi de MTG community soms kan zijn!
Luc
1 jaar geleden
Misschien een leuke verrassing voor MagnusMagicus ?
Gijsneus
1 jaar geleden
Stuur me maar een dm met zijn adres, Luc. Dan maak ik een booster voor hem.

Er zijn nog 10 postzegels over dus kom maar op met de nominaties.
Gijsneus
1 jaar geleden
Dit weekend weer een paar boosters gemaakt en ook al leuke reacties gekregen! Wie wil er nog iemand nomineren? Ik heb nog 4 postzegels te gaan!
SceneFizza
1 jaar geleden
Goed bezig Gijs!
Left4Doner
1 jaar geleden
Ontzettend bedankt Gijs en whoever me heeft genomineerd, het is een prachtige booster geworden. Ik ben helemaal blij
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Quote:
8 dagen geleden
Misschien een leuke verrassing voor MagnusMagicus ?

Dat was het inderdaad! Bedankt voor de nominatie!
En bedankt voor de coole booster, Gijs!
Luc
1 jaar geleden
Cool dat je hem hebt ontvangen en super van Gijs om het zo snel in orde te maken
Luctor
1 jaar geleden
Vandaag ook een booster ontvangen. Bedankt Left4Doner voor het opgeven.
Hele coole booster, Gijs. Hartelijk dank voor de kaarten.
Left4Doner
1 jaar geleden
Geen dank Alle lof voor Gijs!
Tyvar2290
1 jaar geleden
Bedankt Gijs voor de mooie booster met allemaal birds! Erg leuk! En Caro bedankt voor het opgeven🥰
CarolineAya
1 jaar geleden
Quote:
49 minuten geleden
Bedankt Gijs voor de mooie booster met allemaal birds! Erg leuk! En Caro bedankt voor het opgeven🥰

Heel graag gedaan En Gijsneus ontzettend bedankt!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 26 posts
  • Laatste post Blasty 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Gijsneus 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL