Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander 2016 Precon count :)

cribsb
8 jaren geleden
Atraxa!
Bobst3r88
8 jaren geleden
Breya, Etherium Shaper als artifact liefhebber
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Iemand nog een voorkeur? Vertel het ons!
bloodball
8 jaren geleden
ik heb ze alle vijf. inmiddels ook met alle vijf gespeeld en echt aangenaam verrast.
+1 voor allen!
nielsvd
8 jaren geleden
Heb het Breya, Etherium Shaper deck besteld, ben erg benieuwd
n4ppy
8 jaren geleden
Atraxa & friends +1/+1 rules!
goeth78
8 jaren geleden
Mijn voorkeur gaat uit naar Atraxa. Waanzinnige art, mooie kaart, enorm veel mogelijkheden om er omheen te bouwen.
Flappie1
8 jaren geleden
pfff optelwerk aan de winkel lolz:

Commander 2016: Invent Superiority 5 stemmen
Commander 2016: Open Hostility 3 stemmen
Commander 2016: Breed Lethality 9 stemmen
Commander 2016: Entropic Uprising 1 stem

@Radiodragon: Maar is dat ook je favo (ga voor het gemak uit van breya)??

@bloodball: 1 kiezen graag alle 5 plus 1 is niet echt nuttig...

@allemaal: hmmm apart geen enkele voor het grouphug deck?? ok.... het is ook niet mijn favo maar had er toch wel een paar verwacht.

Grote opvaller tot zover? Yidris. Dat ding is echt kapot gehyped..... maar schijnbaar toch tegengevallen??
hallowman3
8 jaren geleden
Blijkbaar, ik vond Yidris, Maelstrom Wielder een hele gave commander en het deck zag er leuk uit daarom mijn +1 voor Yidris (die ik al had gegeven) maar blijkbaar de enige. Ergens kan ik de hype voor het breed lethality deck wel begrijpen maar ik vind het een beetje een overhype.
daanbom
8 jaren geleden
ATRAXA
Panoramix
8 jaren geleden
ok, ok, ik geef het toe. Ik ben degene die die ene Stalwart Unity heeft besteld bij BOM. +1 voor Kynaios and Tiro!

I love you all
 bijgewerkt door Panoramix 8 jaren geleden
AidenMcG
8 jaren geleden
Ben ik nou de enige met Kynaios and Tiro of Meletis?
Dordledum
8 jaren geleden
Nu ik alle decks heb bekeken, vind ik uiteindelijk het Commander 2016: Invent Superiority het leukste deck als geheel.

Ik ga zelf alle 5 de decks uit elkaar halen, maar maak ook een Breya, Etherium Shaper deck wat wel een beetje lijkt op de pre-con, maar meer op Thopters en andere artifact tokens gericht.

Daarnaast ga ik mijn oude horror-tribal idee opnieuw proberen met Atraxa, Praetors' Voice als commander, maar dat wordt dus wel een totaal ander soort deck.
 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
Stephan85
8 jaren geleden
Commander 2016 Invent Superiority aangeschaft, erg leuk deck moet ik zeggen!
 bijgewerkt door Stephan85 8 jaren geleden
Blasty
8 jaren geleden
Quote:
AidenMcG 15-11-2016 om 22:00

Zeker niet hoor, mijn maatje gostadirk is er ook enthousiast over, we gaan gauw een potje ermee doen
Mij lijkt de Meletis couple ook 1 van de leukste decks.
Ik heb ze alle 5 gekocht maar heb nog niet met de decks kunnen spelen. Komend weekend moet dat wel lukken. Tot die tijd nog geen vote van mij.
 bijgewerkt door Blasty 8 jaren geleden
n4ppy
8 jaren geleden
Quote:
1 jaar geleden

Nee hoor, heb hem ook gekocht. Best leuk deck tegen Saskia maar Atraxa is meestal te sterk.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL