Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Blijkbaar, ik vond Yidris, Maelstrom Wielder een hele gave commander en het deck zag er leuk uit daarom mijn +1 voor Yidris (die ik al had gegeven) maar blijkbaar de enige. Ergens kan ik de hype voor het breed lethality deck wel begrijpen maar ik vind het een beetje een overhype.
Ik ga zelf alle 5 de decks uit elkaar halen, maar maak ook een Breya, Etherium Shaper deck wat wel een beetje lijkt op de pre-con, maar meer op Thopters en andere artifact tokens gericht.
Daarnaast ga ik mijn oude horror-tribal idee opnieuw proberen met Atraxa, Praetors' Voice als commander, maar dat wordt dus wel een totaal ander soort deck.
AidenMcG 15-11-2016 om 22:00
Ben ik nou de enige met Kynaios and Tiro of Meletis?
Zeker niet hoor, mijn maatje gostadirk is er ook enthousiast over, we gaan gauw een potje ermee doen
Mij lijkt de Meletis couple ook 1 van de leukste decks.
Ik heb ze alle 5 gekocht maar heb nog niet met de decks kunnen spelen. Komend weekend moet dat wel lukken. Tot die tijd nog geen vote van mij.