Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Atraxa, Praetors' Voice Superfrenemies deck.
Maar weet nog niet hoe ik het ga bouwen.
Wil eerst het precon deck als basis pakken en vanuit daar uitwerken.
Ik ben van plan om een deck te maken met ydris. Ik was al eerder van plan een deck te maken met Maelstrom Wanderer maar ik denk dat ik ydris toch leuker vind. En dan maken we natuurlijk gelijk een cascade deck, wat zo snel mogelijk zoveel mogelijk threats in play legt om vervolgens al mijn tegenstanders neer te slaan. *cue evil laugh*
Een van de eerste dingen die me de Magic wereld in trokken was de shard Esper. Ik vond die Etherium creatures en het verhaal er achter ZO vet! Dus voor mij is Breya een schot in de roos!
EDIT: Ik bedenk met net pas dat de Thopters die Breya maakt blauw zijn en dat je ze met Grand Architect kan tappen om voor hun eigen sacrifice te betalen!
ik ben van plan om een yidris en een breya deck te maken, al begin ik van de bodem op met yidris aangezien ik hem anders wil bouwen, maar wat ik voor breya in gedachten had komt al aardig overeen met de precon, maar ik focus iets meer op het maken van artifact tokens, en het kopieren van haar abilities.
Ik ga voor Saskia the Unyielding. Breya, Etherium Shaper stond hoog op de lijst maar ik weet nu al dat het uiteindelijk niet echt mijn ding gaat zijn en dat zou jammer zijn.
Enige waar ik nog over twijfel is of ik ook blink effecten wil..... want niemand gaat mijn Saskia the Unyielding blokken als de gene die ik had getarget dood is...
ow en dingen als Mirari's Wake anthem effects en lifelink staan redelijk hoog op de lijst.
Ik ga mijn Vorosh, the Hunter +1/+1 counter deck ombouwen naar Atraxa... En wat ideeën van flits jatten. Ik vraag me af of Phytohydra een goede kaart is om uit te proberen?
@Flappie: Als je nog wat ideeën zoekt voor Saskia, check m'n
Wat ik ermee ga bouwen?? poeh... zoveel opties. Ik denk aan een equipment deck. Maar het kan ook zo een combo deck worden (belachelijk veel combos met artifacts mogelijk). En battlecruiser (gewoon dikke lompe artifacts) kan ook nog.