Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander 2016: Welk deck ga jij maken?

MagnusMagicus
8 jaren geleden
Nu (zo goed als) alle Commanders van C16 bekend zijn, wil ik wel deckideeen zien!

Wat gaan jullie maken, wat zijn jullie plannen en wat wordt gaaf?

Ik heb al een opzetje gedaan om een enchantmentdeck te maken met Kynaios and Tiro of Meletis .

nielsvd
8 jaren geleden
Ben begonnen met wen Breya deck, wil kijken of ik er een gezellig combo deckje van kan maken, dus niet een met infinite combo's enzo

)

Hoop de decklijst komende dagen verder uit te breiden
Eclavyrr
8 jaren geleden
Atraxa, Praetors' Voice Superfrenemies deck.
Maar weet nog niet hoe ik het ga bouwen.
Wil eerst het precon deck als basis pakken en vanuit daar uitwerken.
ebonpraetor
8 jaren geleden
Ik denk erover om dit deck eindelijk eens te bouwen:

Hiervoor had ik daar de erg ongeschikte Skeleton Ship als commander in gedachten...
kolonelnick
8 jaren geleden
Ik ben van plan om een deck te maken met ydris. Ik was al eerder van plan een deck te maken met Maelstrom Wanderer maar ik denk dat ik ydris toch leuker vind. En dan maken we natuurlijk gelijk een cascade deck, wat zo snel mogelijk zoveel mogelijk threats in play legt om vervolgens al mijn tegenstanders neer te slaan. *cue evil laugh*
Sunitram
8 jaren geleden
Een van de eerste dingen die me de Magic wereld in trokken was de shard Esper. Ik vond die Etherium creatures en het verhaal er achter ZO vet! Dus voor mij is Breya een schot in de roos!

Ik zit een beetje in de richting van Thopters spammen door blink effecten en dan kaarten als Padeem, Consul of Innovation, Grand Architect en Master of Etherium om ze te boosten.

EDIT: Ik bedenk met net pas dat de Thopters die Breya maakt blauw zijn en dat je ze met Grand Architect kan tappen om voor hun eigen sacrifice te betalen!
 bijgewerkt door Sunitram 8 jaren geleden
flits
8 jaren geleden
Ik ga zwart toevoegen in mijn Jenara, Asura of War +1/+1 counter deck en het ombouwen naar Atraxa.

RadioDragon
8 jaren geleden
ik ben van plan om een yidris en een breya deck te maken, al begin ik van de bodem op met yidris aangezien ik hem anders wil bouwen, maar wat ik voor breya in gedachten had komt al aardig overeen met de precon, maar ik focus iets meer op het maken van artifact tokens, en het kopieren van haar abilities.
Dordledum
8 jaren geleden
Ook Atraxa voor mij. Horror tribal is het idee. Maar eerst even spelen met alle precons.
 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
Flappie1
8 jaren geleden
Ik ga voor Saskia the Unyielding.
Breya, Etherium Shaper stond hoog op de lijst maar ik weet nu al dat het uiteindelijk niet echt mijn ding gaat zijn en dat zou jammer zijn.

Wat ik met Saskia the Unyielding ga doen? simpel: dingen als Aurelia, the Warleader om meer combat damage te doen!.

Enige waar ik nog over twijfel is of ik ook blink effecten wil..... want niemand gaat mijn Saskia the Unyielding blokken als de gene die ik had getarget dood is...

ow en dingen als Mirari's Wake anthem effects en lifelink staan redelijk hoog op de lijst.
 bijgewerkt door Flappie1 8 jaren geleden
Waus
8 jaren geleden
[d]27915[/d]

Is het deck wat ik wil gaan bouwen, nadat mijn huidige bouwproject klaar is met namelijk Queen Marchesa.

Momenteel zitten er teveel kaarten in het deck en er moeten er nog zoveel uit en nu heb ik al geen idee meer welke. Ze passen namelijk allemaal!
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Quote:
flits 28-10-2016 om 17:22
Ik ga zwart toevoegen in mijn Jenara, Asura of War +1/+1 counter deck en het ombouwen naar Atraxa.

Ik ga mijn Vorosh, the Hunter +1/+1 counter deck ombouwen naar Atraxa... En wat ideeën van flits jatten. Ik vraag me af of Phytohydra een goede kaart is om uit te proberen?

@Flappie: Als je nog wat ideeën zoekt voor Saskia, check m'n even.

Ik denk dat ik mijn Rith, the Awakener ga afwisselen met Sidar Kondo of Jamuraa gepartnered met Tana, the Bloodsower
n4ppy
8 jaren geleden
De stand op dit moment (decks met de precon commanders, ex de bazaar/precon lijst):
Atraxa: 6
Breya: 5
Saskia: 2
Kyniro: 2
Yidris: 1

De race aan kop is spannend
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik twijfelde nog, maar het is Breya geworden .
kolonelnick
8 jaren geleden
ben ik de enige die yidris wilt maken. oh well, ben ik in ieder geval uniek
TwanTheMagicer
8 jaren geleden

Dit deck heb ik gemaakt met, Breya Etherium Shaper.
Dordledum
8 jaren geleden
Ik wil eigenlijk eerst met de precons spelen voordat ik weet waar ik verder mee ga klussen.
JEV
8 jaren geleden
Het Yidris, Maelstrom Wielder-deck leek mij erg leuk, maar dat was eigenlijk vooral om Vial Smasher the Fierce + Kydele, Chosen of Kruphix/Thrasios, Triton Hero. Ik ga toch voor Atraxa, Praetors' Voice + alle Partners los. Het deck zit zo goed in elkaar en bevat erg sterke kaarten. Ik ga er misschien nog wat aan aanpassen, maar echt deckbuilden doe ik met Vial Smasher.
Flappie1
8 jaren geleden
Ik ben geswitched van Commander 2016: Open Hostility naar Commander 2016: Invent Superiority lang getwijfeld beide vind ik cool....

Wat ik ermee ga bouwen?? poeh... zoveel opties. Ik denk aan een equipment deck. Maar het kan ook zo een combo deck worden (belachelijk veel combos met artifacts mogelijk). En battlecruiser (gewoon dikke lompe artifacts) kan ook nog.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL