Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Dit is het vervolg op het Commander: Kaart van de dag topic dat een beetje te lang begon te worden . Dat topic is gesloten, en we gaan hier gewoon verder!
We hadden het daar over deze kaart, dus laten we die nog een keer posten .
Edit Magnus: deze lijst is zwaar verouderd en het is niet echt bij te houden En verder zijn dit alle kaarten waar we het al eerder over gehad hebben:
Vette kaart! Lijkt me echt een bomba tegen een tokendeck.. dat loopt al snel uit de klauwen met kleine beestjes, dan wordt die +1 echt wel onbenullig, waardoor z'n 0 ability ook heel tof wordt en laten we 't over de ultimate maar niet hebben Apocalypse in 't wit!
LeKrutes 03-05-2017 om 08:06
Heb er direct een geregeld voor groen deck. Wormen hadden alleen trample standaard moeten hebben. Dat had best gekunt voor 8 mana.
Helemaal mee eens! Ik heb er ook direct eentje geregeld voor:
Bij die kaart dacht ik aan mijn mono-groene Elves EDH deck. Flyers zijn doorgaans een probleem voor mono-groen. De hoge CMC zie ik wel als een issue. Voor zoveel mana kun je ook een finisher spelen zoals Craterhoof Behemoth.
Gijsneus 03-05-2017 om 07:56
Met liefde Maar dan mag Magnus aangeven waar die lijst moet komen want ik ga dat werk niet wéér voor niks doen.
Je bent geweldig . Als ik hem krijg, zet ik hem wel in de eerste post. Maar ik ga hem zelf niet updaten. Maar als Gijsneus of iemand anders zich opwerpt om mij een geupdate lijst te sturen, dan edit ik de post wel.
En over de kaart: natuurlijk is dit een gloednieuwe kaart waarvan we nog niet echt weten hoe goed hij is, maar ik ben er net als jullie wel enthousiast over . Ik ga hem absoluut spelen!
De schrik van de Amonkhet prerelease speelde iemand groen, dan werd er enchantment removal achtergehouden, want je wist maar nooit wanneer je deze tegen je ging krijgen. Ik denk dat 't wel een kaart gaat zijn die we veel in Commander gaan zien. 8 mana voor een omgekeerde Moat en een end of turn 5/5 Wurm, daar is absoluut niks mis mee en zodra ie langer dan een ronde ligt heb je je mana er dik uit. Bijna ieder groen creature deck haalt hier wel voordeel uit
Mooiste Prerelease verhaal die ik hoorde was iemand die hem speelde, een Wurm maakte, en de beurt doorgaf. Tegenstander speelt Lay Claim en nu keek hij zelf tegen de kaart en een Wurm aan .
Ja, deze kaart ga ik zeker spelen. Krijgt normaal gesproken een plekje in Rhys the Redeemed en Omnath, Locus of Mana. In die laatste speel ik al Gravity Well, en dat is echt een hele goede kaart gebleken.
Gijsneus 03-05-2017 om 07:56
Met liefde Maar dan mag Magnus aangeven waar die lijst moet komen want ik ga dat werk niet wéér voor niks doen.
Je bent geweldig . Als ik hem krijg, zet ik hem wel in de eerste post. Maar ik ga hem zelf niet updaten. Maar als Gijsneus of iemand anders zich opwerpt om mij een geupdate lijst te sturen, dan edit ik de post wel.
En over de kaart: natuurlijk is dit een gloednieuwe kaart waarvan we nog niet echt weten hoe goed hij is, maar ik ben er net als jullie wel enthousiast over . Ik ga hem absoluut spelen!
Wellicht is dit een mooie nieuwe feature voor de site? Het moet relatief eenvoudig zijn om een post te scrapen op alle [ k a ] links in de post? vanuit de backend database is dit denk ik een uurtje werk (performance issues daar gelaten
Ik heb Sandwurm Convergence toegevoegd aan mijn Gahiji, Honored One token deck. Heb er nog niet mee kunnen spelen, maar het lijkt me echt een kaart die het hele spel gaat bepalen zodra je de kaart neerlegt. Helemaal omdat een iemand in mijn speelgroep een Karrthus, Tyrant of Jund dragon deck speelt. De convergence legt dat deck helemaal stil, maar ik speel de kaart ook voor de tokens, want elke beurt een "gratis" 5/5 is ook heel erg goed en als het mee zit zijn het 2 of 4 "gratis" 5/5 per beurt als Anointed Procession of Parallel Lives op het veld ligt.
Liever red je je permanents voor 2 mana dan dat je een beestje speelt die een boardwipe eet. Bovendien heb je gelijk een goede boardpositie als jij je permanents red van een wipe en de rest niet.