Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
6 mana voor een goede, flexibele removal! ...op sorcery speed. Dat maakt de kaart voor mij denk ik net niet goed genoeg. Vaak hoef ik helemaal geen 5 targets op te blazen. Dat landje is wel grappig, maar er liggen bij ons (in een pot zonder superfriends) zelden planeswalkers. Ik denk dat dit meestal "6 mana sloop 2 permanents" is, en je kan 'm niet eens even snel spelen als de 3e in het spel komt. Ik heb liever een Anguished Unmaking, maar dat is ook omdat mijn enige deck met Abzan is.
Ik denk dat dit meestal "6 mana sloop 2 permanents" is
Zo heb ik hem in ieder geval niet ervaren. Bij mij was het vaak iets als:
- bij jou haal ik je Korvold weg en dit landje (zodat het weer 1 a 2 cycles duurde voor hij uit kon komen)
- bij jou haal ik je Sol Ring weg
- bij jou haal ik je Rhystic Study weg
Het is natuurlijk allemaal situationeel. Bovenstaande situatie is ook wel erg mooi Maar dat het meestal 6 mana sloop 2 is, dat is in mijn ervaring zeker niet het geval.
Als je het Planeswalker gedeelte weglaat (want die worden nu eenmaal veel minder gespeeld in Commander), dan is het een 6 mana Decimate waarbij je hem ook kunt casten als niet alle vier de targets aanwezig zijn. Maar als je minder dan 4 dingen gaat slopen, dan wordt hij wel weer duurder voor wat hij doet...maar wel flexibeler.
Het is geen megakaart, maar ik heb nog nooit spijt gehad van het in mijn deck doen van deze kaart
Speel deze kaart wel, beetje duur maar kan echt wel game changing zijn. Tijdje geleden had ik een pot de mogelijkheid om Doubling Season en Atraxa, Praetors' Voice van het superfriends deck, Brago, King Eternal en een manarock van het Brago deck en Field of the Dead van het landfall deck te slopen. Toen was die 6 mana het dubbel en dik waard.
Speel deze kaart wel, beetje duur maar kan echt wel game changing zijn. Tijdje geleden had ik een pot de mogelijkheid om Doubling Season en Atraxa, Praetors' Voice van het superfriends deck, Brago, King Eternal en een manarock van het Brago deck en Field of the Dead van het landfall deck te slopen. Toen was die 6 mana het dubbel en dik waard.
Brago en Atraxa met 1 Casualties of War? Dat lijkt me niet legaal
Windgrace's Judgment speel ik wel en die heeft vaak genoeg maar 1 echt belangrijk target. Denk dat het ook aan je speelstijl en speelgroep ligt of Casualties of War veel nut heeft.
Ik haal zelf het liefst pas dingen weg als ze iemand waarschijnlijk snel een win opleveren of als ik er duidelijk mee gefocust word.
Misschien maar gewoon eens proberen, de flexibiliteit is het mogelijk wel waard.
Ow ja, zal wel een planeswalker geweest zijn van het Atraxa deck. Is al weer een tijdje geleden. Vroeger toen we van Rutte nog met z'n vieren een pot commander mochten spelen. Het was in ieder geval een leuke play met op de manarock na allemaal maar goede targets
Hoi allemaal! Wat vinden jullie van de volgende kaart voor vandaag?
Lijkt mij best goed of speelbaar in elk deck dat face wilt gaan met creatures en daarvoor wat evasion kan gebruiken, ben benieuwd naar jullie inzichten hierover.
Als je nou creatures speelt met flying, dan hou je een slot over in je deck .
Mee eens! Ik heb Wonder in mijn Derevi vliegers deck zitten, maar het is al zo vaak voorgekomen dat er bijna geen creatures flying kregen, omdat ze het al hadden dat ik hem waarschijnlijk ga vervangen. Bij deze is het ten minste zelf een vlieger, zolang hij nog op de battlefield ligt.
Ik speel deze in decks die geven om spells. Denk aan Maelstrom Wanderer. De archetype is leuk maar licht nooit lang genoeg en deze kan ik mooi van te voren spelen.
Wonder zit wel vaak ook in decks die meer om de graveyard spelen.
Toffe kaart, maar moet wel echt in je deck passen natuurlijk. Als je verder niet echt op de graveyard gericht bent dan is het ook zomaar een kaart die behoorlijk nadelig uit kan pakken. Natuurlijk is dat een inkoppertje.
Toffe kaart, maar moet wel echt in je deck passen natuurlijk. Als je verder niet echt op de graveyard gericht bent dan is het ook zomaar een kaart die behoorlijk nadelig uit kan pakken. Natuurlijk is dat een inkoppertje.
Hahaha, ja als je geen zwart speelt dan is deze kaart ongeschikt in je deck :-D
Maar serieus; het gegeven dat je deze kaart als instant kan spelen voor een slordige 8 mana is interessant. Aan het einde van een tegestanders beurt spelen, late game en dan in jouw beurt even beuken met alles wat uit ee grafbak kwam zetten! Leuk als dat een keer zo uitkomt!