Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Custom Sleeves

DannyvanHolten
11 jaren geleden
Ik ben voor mezelf op zoek naar custom sleeves. Iemand enig idee of dat er zo is, en waar ik dat kan vinden / bestellen.

Zo niet, zouden de ultrapro sleeves geschikt zijn om te laten bedrukken door een normale drukker?
Jeff
11 jaren geleden
Ik heb hier zelf laatst ook wat onderzoek naar gedaan en kan je vertellen dat het vooralsnog niet haalbaar is. De grote producenten werken enkel op grote schaal (55.000+ stuks), vanwege het drukproces. Er is vrij recent een kickstarter gehaald voor custom sleeves op kleine schaal, maar die kerel schijnt zich erg lastig aan zijn afspraken te kunnen houden, als ik het zo lees.
Door de clearcoating die op sleeves gebruikt wordt is het overigens erg onwaarschijnlijk dat je een normale drukker op sleeves kunt laten drukken. Als je het zou willen zou je het een keer kunnen laten proberen op Deck Protectors Solid White, die hebben geen clearcoating, maar wel relief op de achterkant en dat zal ook een drukproces niet bevorderen.
Twigwalker
11 jaren geleden
Weet jij toevallig ook hoe het zit met ander formaat sleeves Jeff? Ik ben voor sommige bord- en kaartspellen opzoek naar sleeves om de kaarten mooi te houden, maar die kaarten hebben een vreemd langwerpig dun formaat.
Jeff
11 jaren geleden
Daarvoor zou ik eens googlen op '-naam van het spel- sleeves'. Er zijn echt heel veel producenten van stevige transparante sleeves voor allerlei spellen, dus vast ook diegene die je zoekt.
AncientOne
11 jaren geleden
Voor het bordspel Twilight Imperium III zijn er bv. sleeves ter groote van een flinke postzegel...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL