Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Heb het topic niet op de voet gevolgd maar net even doorgenomen. Vind wel dat er veel kaarten die voor een paar euro of soms een paar dubbeltjes te krijgen zijn op staan, al dan niet toevallig bij de Bazaar niet te krijgen Dat had ik niet verwacht!
Er zijn meerdere redenen om een reprint te willen toch? Niet alleen maar omdat een kaart duur is? Bijvoorbeeld omdat ie is uitverkocht? Of omdat je een extended art versie wilt?
Ik bepaal de regels niet, laten we daarmee beginnen Natuurlijk zijn er meerdere redenen om een reprint leuk te vinden, extended art, prijs, incorrecte wording (originaliteitsprijs) of dat je hem graag in een bepaald format wil spelen. Ik had verwacht echter dat de meeste toch vooral om prijs zouden gaan en het is prima dat mijn verwachting anders was dan de praktijk
Wat ik persoonlijk wel wat "mager" vind is de voorraad van de Bazaar als reden (alsof de wereld bij de grenzen van de Bazaar ophoudt) of geen onderbouwing buiten dat het een leuke kaart is. Maar wederom, ik bepaal de regels niet, en dat is vaak maar goed ook
Of omdat een kaart best oud is en never nooit een reprint gekregen heeft, maar wel verdiend
Maar waarom verdient hij dat? Ik vind het in topics als dit juist leuk om te horen waarom iemand vind dat hij het verdient. Daar kan iedereen hele unieke redenen voor hebben, dat maakt het interessant. Maar zoals ik al zei vind ik slechts "omdat je het een leuke kaart vindt" wat mager voor een TOPijstje. Maar goed, mijn smaak, maakt allemaal niet uit, lekker zo laten Mooi initiatief voor een topic!
Een oude kaart die nevernooit een reprint heeft gekregen, als die dan wel een reprint krijgt, komt ie ook onder de aandacht van de nieuwe Magic players, wat ie wellicht een beetje populair kan worden