Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Battlebond is helemaal gespoild en poffedikkiedosian! Daar zitten wel een paar heel goeie in hoor! Doubling Season, Land Tax, Nirkana Revenant.. pfew.. ik vrees dat ik toch wel weer een box zal moeten aanschaffen..
Maar er zijn ook altijd kaarten die je hoopt snel weer geprint te zien worden. Aan jullie de vraag: welke kaart staat voor jou met stip op 1?
Voor mij is dat
Deze kaart is zo’n enabler, untap en tap die keycreature, heeft geen last van summoning sickness, zorgt dat je geen landdrop mist.. en dat op common! Denk dat als ze weer geprint wordt ze waarschijnlijk wel op uncommon zal zitten (hoewel ik dat van Skyshroud Claim ook dacht, die stond bij mij ook vrij hoog op de wishlist)
Ik ben benieuwd naar jullie inbreng op de lijst. Laten we niet te hard plempen.. 1 kaart per persoon per dag
Er zijn best veel kaarten die eigenlijk een reprint nodig hebben, maar aangezien de restrictie op 1 kaart zit ga ik voor de kaart die mijn Muldrotha, the Gravetide commander deck veel beter kan maken, maar op het moment te duur is.
Een kaart die ik al sinds het begin van m'n commander-avontuur in een deck wil hebben, maar die alleen maar duurder is geworden en daardoor niet binnen mijn budget :/
Ten eerste: nooit gedacht dat Phyrexian Tower NIET op de reserved list staat!
Een kaart die ik graag gereprint zou willen zien is Phyrexian Altar: super mooie kaart voor EDH, maar echt veel te duur op dit moment omdat de kaart maar ooit in 1 set geprint is.