Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Een tijdje terug heeft Huib een geweldig budget aura deck gemaakt rond Sage's Reverie. Ik ben sinds dien echt verslaafd aan het deck, het speelt zo fijn.
Nou vroeg ik mij af of jullie nog andere (budget) decks hebben die op een leuke manier in elkaar steekt, zoals het Reverie deck. Mijn kennis is niet goed genoeg om dat zelf goed uit te zoeken haha
Het mainboard van dit deck kost zo'n €20, ik heb er een keertje een modern fnm mee 4-0 gespeeld. Het is deck is heel flexibel en absoluut geen no-brainer!
Het ligt er natuurlijk een beetje aan welk format je speelt. maar anders kan ik later mijn standard elves wel even posten als je wilt Ik heb het destijds vood 20 euro bij elkaar gekocht, hoewel de waarde sindsdien wel wat gestegen is en er wat duurdere kaartjes bijgekomen zijn (zoals de nieuwe Sylvan Advocate en Hissing Quagmire)
Ik maak soms casual decks van de kaarten die ik bij draft krijg plus wat ik erbij kan ruilen. Vaak zijn dat ook decks die om een mechanic van een set of een limited archetype draaien en vooral synergistisch is. Zo heb ik oa decks rond Dash gemaakt, rond +1/+1 counters met Bolster en mijn eigen versie van het Sage's Reverie deck. Ik ben nu bezig met een Awaken deck, een deck rond lifegain en life drain en een deck rond allies.
De meeste decks die ik heb staan volgens mij wel op mijn bomspot, dus neem gerust een kijkje.