Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik weet niet hoeveel decks je verder nog hebt, anders is [p]2012 Holiday Gift Box[/p] een optie. Mijn vrienden en ik gebruiken al jaren de Holiday Deck Doos voor decks .
In mijn ervaring zijn de Satin Tower deckboxes het meest geschikt voor een dubbel sleeved Commander deck. Daar past precies een dubbel sleeved Commander deck in.
Die Satin boxes zijn wel interessant, misschien een keertje eentje proberen. Bang dat ze net te klein zijn voor wat ik wil eigenlijk.
Ik zag ook Deckbox Pro Dual Black, wellicht zijn die ook groot genoeg. Zou mooi zijn, 6 van die passen schijnbaar precies in een Portable Gaming Case. Die mag ook nog op mijn lijstje.
Dordledum 18-03-2015 om 10:13
Die Satin boxes zijn wel interessant, misschien een keertje eentje proberen. Bang dat ze net te klein zijn voor wat ik wil eigenlijk.
Ik zag ook Deckbox Pro Dual Black, wellicht zijn die ook groot genoeg. Zou mooi zijn, 6 van die passen schijnbaar precies in een Portable Gaming Case. Die mag ook nog op mijn lijstje.
Ik gebruik de dual box (maar dan in het rood) voor een dubblesleeved standard deck. Het mainboard past precies in het ene compartiment, waardoor ik de tweede nog over heb voor sideboard + (Sleeved) tokens + enkele dobbelstenen.
Ik heb wel de outersleeves (de sleeveprotectors), waardoor jij waarschijnlijk nog iets meer ruimte zou hebben.
Erg jammer, de vakken in de Gaming case zijn niet allemaal even groot.
In de onderste 3 passen ze wel en de bovenste 3 niet. Ik had gedacht dat er 6 in zouden passen.
Beetje teleurgesteld!
Dat is jammer om te lezen.
Als de Portable Gaming Case of Deckbox Pro Dual Black niet helemaal naar wens zijn, kun je deze uiteraard retourneren. Als je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken kun je contact opnemen via email; dan helpen we je graag verder.
Dank voor het aanbod! Maar ik maak er wel vrolijk gebruik van hoor, moet alleen even mijn van te voren bedachte indeling aanpassen. Veel meer dan 3 Commander decks zal ik toch niet tegelijkertijd mee willen nemen.
Misschien een puntje om bij de gaming case de exacte maten van de vakken te vermelden, zodat andere mensen dat weten voordat ze deze aanschaffen. Het is nu niet duidelijk dat de vakken niet allemaal even groot zijn.
Die Deckbox Pro Dual Black (en andere kleuren) is trouwens wel echt de perfecte maat voor wat ik wilde!
Trouwens nog even over die Deckbox Satin Tower Black boxes. Daar passen inderdaad een dubbel sleeved commander deck in, het enige probleem wat iemand in onze lokale store had was dat je er geen toploader in kwijt kunt.
Wou ik gewoon eventjes kwijt mocht je de Tower overwegen.
Edit: Oh, ik lees dat je al iets hebt besteld. Oepsjes.