Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Fat pack voor beginner.

BBQBEAVER
9 jaren geleden
Zoals de titel al een beetje weg geeft ben ik opzoek naar een fat pack. Ik wil graag een fat pack kopen maar heb geen flauw idee welke het meest geschikt is voor een beginner zoals ik zelf. Mijn vraag luidt dan ook; welke fat pack is het meest aan te raden voor een beginner. Ik zag wel enkele mooie van rond de €35,- maar ik wist niet zo goed welke nou het nieuwste waren. Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg geformuleerd is en op het juist forum geplaatst is.

Vriendelijke groet,

BBQBEAVER.
BrickFace
9 jaren geleden
De nieuwste fatpack is de Battle for Zendikar fatpack (hij heeft leuke Full art landjes, maar door die Full art landjes is de Fatpack naar mijn mening te duur geprijsd) Persoonlijk denk ik dat het niet heel veel uitmaakt van welke set je een fatpack koopt. Misschien dat een fatpack van een core set "makkelijkere" kaarten bevat (volgens mij waren de core sets meer gericht op beginners). Dus bijvoorbeeld Magic Origins, Magic 2015, Magic 2014.
 bijgewerkt door BrickFace 9 jaren geleden
Thorvik
9 jaren geleden
Het antwoord op je vraag ligt vooral aan wat je met de kaarten wil.
Als je standard toernooien wilt spelen kan je het beste 1 van de nieuwere series kopen, Khans of Tarkir tot Battle for zendikar

Als je gewoon goede kaarten wilt is het misschien een idee om per fat pack te kijken welke goede kaarten in die specifieke serie zitten.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
 bijgewerkt door Thorvik 9 jaren geleden
BBQBEAVER
9 jaren geleden
Ik wil voornamelijk met vrienden spelen, en ben niet van plan om nu of in de nabije toekomst aan toernooien deel te nemen. Dus als het niet veel uitmaakt welk pack ik dan neem, kijk ik wel naar welke kaarten mij het best lijken. Ah super bedankt voor het snelle antwoorden!
JEV
9 jaren geleden
Het maakt niet heel veel uit, maar zelf zou ik voor de nieuwste serie gaan. De nieuwste (Battle for Zendikar) is alleen nogal prijzig geworden. Eind januari komt er weer een nieuwe serie uit (Oath of the Gatewatch), dus mogelijk is het interessant om daar een van te reserveren wanneer dat kan. Mooie full art landjes krijg je dan, maar daardoor is er waarschijnlijk wel een stormloop op.

Magic Origins is op dit moment ook een prima keus. (Vóór Battle for Zendikar en ook een core setset.)
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Als je lekker casual speelt, maakt het niet echt uit welk Fat Pack je kiest. Ga dan voor degene waar je vindt dat de coolste kaarten in zitten .

En een extra tip: bedenk waarvoor je hem koopt. Gaat het om het totaalpakket? Dan maak je de goede keuze . Wil je boosters? Dan kun je ook losse kopen. Wil je de box? Die is ook los te koop, bv. Magic Card Box Magic Origins. Evenals de dobbelsteen.

En er zijn ook specifieke beginnersproducten, zoals Intro Pack Battle for Zendikar: Call of Blood en de vele andere Intro Packs.
Thomasvdk
9 jaren geleden
Als beginnende speler zou ik helemaal niet voor een fatpack gaan. Ik zou voor een Duel Deck, Clashpack of introdeck gaan. Dit zijn ideale deckjes om met vrienden mee te spelen.
LegoRobster
9 jaren geleden
Als alternatief zijn er ook nog de Deck Builder's Toolkit Magic Origins.
Daarmee is het makkelijker om direct aan de slag te gaan met het bouwen van een deckje. Dat gaat je uit de 9 boosters van een fatpack waarschijnlijk net niet lukken (tenzij je Limited wilt spelen).
AndelionK
9 jaren geleden
Ter inspiratie is een Fat Pack misschien wel handig, en daarnaast biedt het wat opbergruimte voor je nieuwe kaarten. Aan de andere kant is het niet zo dat de packs uit een Fat Pack voldoende zijn om een deck mee te bouwen. Zoals hierboven al genoemd kan je als beginnende speler die een deck wilt hebben beter een Duel deck, Clash Pack (Naar mijn weten verschillen die twee niet bijzonder veel) of een intropack halen. Deze decks zijn ontworpen om in principe speelbaar te zijn zodra je ze openmaakt en bieden je misschien weer inspiratie om omheen te bouwen.

Als je overigens alsnog een Fat Pack wilt kopen zou ik persoonlijk gaan voor een Fat Pack die past bij de set waaruit een van de eerder genoemde producten komt. Een intropack uit het Tarkir Block (Khans of Tarkir, Fate Reforged, Dragons of Tarkir) werkt waarschijnlijk beter als je kaarten hebt uit een Fat Pack die dezelfde mechanics aanhoudt.

Also, ik ben zelf absoluut geen voorstander voor het kopen van de Fat Packs voor BFZ. Veel winkels verkopen ze voor een flinke duit meer dan oudere FP's puur en alleen omdat ze meer gewild zijn vanwege de Full Art land die erin zit. Zolang de hypetrein doorraast, zou ik die lekker laten staan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL