Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Als niemand anders het doet, dan ik wel hoor . Niet heel origineel, maar toch:
Vervangt zichzelf, instant, een van de schaarse mogelijkheden om je topdeck te manipuleren, met shuffle-effecten je hand optimaliseren... wat een prachtkaart blijft dit toch!
in het kader van favoriete commons (ook speciaal aangeruild om te gebruiken), maar nog nooit/amper gebruikt: Miracle Worker ; Norritt en Phyrexian Gremlins.
Spellstutter Sprite voor mij! Hij kost maar 2 mana, countert Lightning Bolt en andere Modern 1-mana narigheid, kan grotere spells counteren naarmate je meer Faeries hebt liggen, is een creature (niemand verwacht OOIT hun spells gecounterd te zien worden door een creature), en is herbruikbaar zolang je 'm kan bouncen. Ik sta er iedere keer weer van te kijken dat er een common symbooltje in z'n type regel staat O.o
Rood is toch wel een beetje het achtergelaten kindje qua populariteit heb ik het idee, maar laat dit nu net mijn favoriete kleur zijn! Toen ik begon met magic had ik een rood/zwart deck met daarin vier keer Raging Goblin en ik en de vriend die tegelijk met mij is begonnen met spelen hadden de grap dat als ik beurt 1 een raging goblin speelde, won ik xD dit is dus mijn favoriete common (en in extensie nu Fanatical Firebrand) en verder kan ik niet om Lightning Bolt heen
Rood is toch wel een beetje het achtergelaten kindje qua populariteit heb ik het idee, maar laat dit nu net mijn favoriete kleur zijn! Toen ik begon met magic had ik een rood/zwart deck met daarin vier keer Raging Goblin en ik en de vriend die tegelijk met mij is begonnen met spelen hadden de grap dat als ik beurt 1 een raging goblin speelde, won ik xD dit is dus mijn favoriete common (en in extensie nu Fanatical Firebrand) en verder kan ik niet om Lightning Bolt heen
Dat is geen common maar ook de loyalist vind ik erg leuk. Nog maar een paar 1 mana 1/1 haste goblins te gaan en ik kan er een (heel slecht) deck van maken!
Mijn favoriete common heeft niets te maken met hoe goed deze is, maar gaat puur om de "wauw" factor.
En dan vooral de achterzijde, die tapt voor GG (2x groen, of in game termen gg = Good Game)
Maar alle gekheid op een stokje, de reden waarom dit mijn favo common is, is puur om de art, de stijl, en de ongelofelijk mooie foil versie van deze kaart (waarvan ik er inmiddels 162 heb). De kaart zelf is overigens gebaseerd op het sprookje van Roodkapje, alleen transformeert deze versie zelf in de wolf
Ik denk al een week na hierover maar er komt niets boven wat er direct uit springt. Misschien ook wel omdat ik voornamelijk Commander speel en de commons in dat format wat minder gespeeld worden.
Maar goed, ik speel ook voldoende Limited. En dan kom ik uit bij een kaart waar ik al heel lang een zwak voor heb: Giant Spider. Zit natuurlijk lang niet in iedere set, maar vaak is er wel iets dat deze rol inneemt in deze set!