Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Geloofwaardige advertenties

Thomasvdk
9 jaren geleden
Zojuist kwam ik een advertentie tegen op Marktplaats.

Linkje verwijderd omdat advertentie al verdwenen is - Magnus

Hoe geloofwaardig zijn dit soort advertenties? En hoe gaan jullie hiermee om als je interesse hebt?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden
Doyle
9 jaren geleden
Niet geloofwaardig... als je twijfelt altijd zeggen dat je ze op wilt komen halen. Bij dit soort kaarten wil je dat sowieso wel doen, omdat je ze kan checken op echtheid.
Oplichters laten je vaak niet langskomen met allerlei smoesjes.
NederNakkeR
9 jaren geleden
op de markt gekocht.... lol.. goed verhaal
Eclavyrr
9 jaren geleden
Dit riekt gewoon naar bedrog: "Toevallig op de markt gekocht in NM staat de duurste en meest gezochte kaarten in Magic en ik weet niet hoe je internet gebruikt om waardes op te zoeken"
Nuenen is voor mij zelfs nog te doen aangezien ik in Brabant werk, maar dit is echt oplichterij
Blasty
9 jaren geleden
Ik heb deze wesley een bericht verstuurd, verzeker jezelf dat ze authentiek zijn anders kan het problemen opleveren.

De fotos tonen kaarten van dermate goede kwaliteit dat echtheid zeer onwaarschijnlijk is.

De advertentie is inmiddels verwijderd...
 bijgewerkt door Blasty 9 jaren geleden
merc1
9 jaren geleden
Haha wow! Waarschijnlijk lekker online proxies zitten kopen...
Thomasvdk
9 jaren geleden
Ik heb app contact met hem. Hij gaf aan dat de kaarten van de zoon waren van de verkoper. En dat hij er veel moeite voor had gedaan om ze bijelkaar te krijgen. Maar dat jaren terug is geweest.
Heb wesley gevraagd om een scan van de voor en achterkant.
Eclavyrr
9 jaren geleden
Misschien wel zo netjes hem aan te geven wat ze waard zijn, dit kan hij beter aan een winkel verkopen
Thomasvdk
9 jaren geleden
Dit zin dus foto's van de Black lotus.

Thomasvdk
9 jaren geleden
Als je de voorzijde goed bekijkt en je kijkt naar het zwarte randje onder de naam, dan zie je een tweede rand. Hoort dat?
NederNakkeR
9 jaren geleden
kopie van een uitgesneden kaart op een andere achtergrond?
seanfrenzy
9 jaren geleden
@thomasvdk: ja de black lotus ziet er uit als het hoort. ik zou echter nooit zoiets duurs over marktplaats kopen zonder goed inspectie te doen irl.
Dordledum
9 jaren geleden
When something sounds too good to be true...
Eclavyrr
9 jaren geleden
Mja ik heb een neppe kaart thuis en die is op een foto niet van echt te onderscheiden, je voelt het een beetje aan de textuur vd kaart en de infrarood scan wijkt af. Vind het leip
Maurice
9 jaren geleden
Ligt het nou aan mij of zijn de linker en de rechter biven hoek verschillend?
Blasty
9 jaren geleden
Hij heeft mij bericht dat hij afziet van de verkoop en eerst de echtheid laat onderzoeken.
Het blijft een raar verhaal en een onwaarschijnlijk opvallende collectie.
Thomasvdk
9 jaren geleden
ik heb vanavond behoorlijk lang met hem zitten appen. Hij wordt op verschillende fora nu uitgemaakt voor oplichter.
Hij gaat eerst naar een stripwinkel in Eindhoven om te kijken of ze echt zijn en daarna zou hij contact opnemen met BoM
merc1
9 jaren geleden
ik vind het wel een verschrikkelijk minte black lotus voor een markt-vondst/kaart van een zoon van de verkoper
Eclavyrr
9 jaren geleden
Je weet natuurlijk niet wat er achter steekt. Stiekem hoop ik voor hem dat ze toch echt zijn. Het advies zou dan wel zijn om ze via een winkel te verkopen, dit soort ads online zetten is vragen om problemen.
Sars
9 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 30-07-2015 om 20:39
Als je de voorzijde goed bekijkt en je kijkt naar het zwarte randje onder de naam, dan zie je een tweede rand. Hoort dat?

Nee, het lijkt een proxy uit China. Iemand uit mijn spelersgroep had een set uit China besteld en sommige kaarten zijn net echt om te zien, maar ook zoals deze Black Lotus zijn er bij sommige duidelijke print randen. Zoals NederNakkeR al zei, een kopie van een uitgesneden kaart op een andere achtergrond. Als je deze kaart in het echt ziet, zie je gelijk dat het een proxy is.

Zorgelijk dat dit soort kaarten nu ook in Nederland op de markt komen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL