Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Goede intro video voor nieuwe spelers?

Dordledum
7 jaren geleden
Hoi,

Ik heb een flinke voorraad uncommons en commons zonder waarde en die wil ik met een stapeltje basic land wat sleeves en twee starter niveau 50 kaarten decks aan een jongen uit de buurt geven. Hij was wel geinteresseerd in Magic. Nu heb ik zelf momenteel geen tijd enzo om de basics vanhet spel uit te leggen ( net vader, blij als ik een uurtje per dag voor me zelf heb).

Is er ergens een goed filmpje op Youtube ofzo wat de basics van Magic uitlegd (bij voorkeur in het Nederlands), dan kan ik de link meesturen.

Dank,

Erik
 bijgewerkt door Dordledum 7 jaren geleden
Magicfreak
7 jaren geleden
Dat zou ik niet weten. Wel weet ik dat er een dik boek op internet te downloaden is waar alle regels instaan! Duurt waarschijnlijk wel een tijdje voordat het uit is.
Tigurus
7 jaren geleden
Dan wel niet nederlands maar https://www.youtube.com/watch?v=RZyXU1L3JXk is misschien wel iets.

Budget MTG Decks heeft een video lijst met tutorials. Heb er zelf niet naar gekeken maar misschien kan het iets zijn.
Dordledum
7 jaren geleden
Dat is wel ongeveer wat ik in gedachte had. Dank!
n4ppy
7 jaren geleden
Magic open house is volgende week, dan krijgt hij een deckje.
RSelen
7 jaren geleden
Misschien is het ook leerzaam om na een aantal filmpjes de tutorial van de 'Magic 2015' game een keer te doorlopen. Deze kun je voor android gratis in de play store downloaden.
In dit spel komen ook de basics aan bod.
Het is misschien een wat interactievere manier om Magic te leren. Nadeel is wel dat het in het engels is.
 bijgewerkt door RSelen 7 jaren geleden
MalcolmS
7 jaren geleden
doe dan eerder Magic duels, dat is practisch gezien hetzelfde, maar dan met iets recentere mechanics erbij
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Deze tweet van Wizards Europe kan wellicht ook helpen.
Dordledum
7 jaren geleden
Dank allemaal. Buurjongetje was erg blij.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL