Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Grimgrin EDH deck idee

Weazelbuster
8 jaren geleden
Hallo,

Ik wil sinds kort EDH/commander gaan spelen en heb laatst een interessante kaart gevonden, namelijk

Ik weet dat er een combo met Rooftop Storm en Gravecrawler maar aangezien ik nog ontzettend noob ben weet ik niet wat voor soort kaarten ik er nog meer in zou kunnen doen.

Ik hoor graag jullie suggesties en alvast bedankt voor de hulp!

De al door anderen gesuggereerde kaarten:
Fatestitcher
Diregraf Captain
Diregraf Colossus
Siren of the Silent Song
Undead Alchemist
Vengeful Dead
Artful Dodge
Zombie Apocalypse
Army of the Damned
Agony Warp
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Vooral Zombies toevoegen .

Call to the Grave is ook geweldig. Check anders mijn Zombie deck eens. Dat is een deck met Thraximundar aan het roer, maar het deck is vooral :

Is wellicht niet helemaal uptodate, maar ik zal hem snel bijwerken!
Weazelbuster
8 jaren geleden
Heel erg bedankt MagnusMagicus, ik zie er inderdaad flink wat nuttige kaarten tussen staan die ik ook zou kunnen gebruiken.

Ik kijk zeker uit naar de bijgewerkte versie
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Zo, helemaal bijgewerkt naar hoe hij nu in elkaar zit!
Dordledum
8 jaren geleden
Misschien heb je hier nog wat aan:

Moet ik nog updaten met SOI
EnchantedBunny
8 jaren geleden
De Rooftop Storm & Gravecrawler combo lijkt me nou niet erg interessant. Maar hangt ook af van je tegenspelers of het wel of niet gepast is. Ik heb 1 keer tegen een Voltron-style Grimgrin gespeeld en het was net zo afschuwelijk als elke voltron. xD

Als je met hem speelt zou ik eerder zorgen dat je 'm kan beschermen, untappen, Haste geven, wat dan ook... Als je maar meermaals gebruik kan maken van zijn tweede ability. Dat lijkt me interessanter dan een 20+ Power unblockable commander.

Veel plezier met bouwen en spelen.
Waus
8 jaren geleden
Mono Black Zombies! Mijn idee van Zombie Hordes! constant je board vol met Zombie Tokens. The Apocalypse is coming to you!!

[d]25408[/d]
 bijgewerkt door Waus 8 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Waus 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Weazelbuster 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL