Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Net 1 potje gedaan in mijn werkpauze, gelijk gewonnen. Ik zat te twijfelen of ik Control Wallet Warrior wou gaan spelen of Miracle Rogue. En toch gekozen voor Rogue, meer fun en sneller dan die lange Warrior potjes. Mijn eerste en tot nu toe enige potje tegen een Paladin. (geen idee wat hij speelde ik denk control oid) Hij was in ieder geval niet snel, op turn 3 coin > Tomb Pillager ik, die word kapot gemaakt door zijn wapen. Turn 4 drop ik Violet Teacher, Coin, Backstab, Conceal. Turn 5 Double Cold Blood erop en beuk voor 11+, hij sloopt mijn Violet Teacher met zijn weapon en neemt weer 11 daardoor. Turn erna maak ik het af met Leeeeeeeeeeeeeeeeeeroooooooooooooy Jennnnnnnnnnnkinnnnnnnnnnsssssss
Ik lig altijd in een deuk als ik een potje met hem afmaak. Nostalgia naar WoW met goede herinneringen. Plus het is toch ook wel een beetje genant voor hem.
Het idee van de brawl klinkt leuk, maar is niet voor mij weggelegd. Ik speel hearthstone gratis (ik heb laatst vijf euro uitgegeven aan de welcome bundle en dit is het enige wat ik ooit aan blizzard gegeven heb ik het afgelopen anderhalf jaar ofzo) Zo dicht bij de release van gadgetzan vind ik het zonde van de 1000 goud om nu deze brawl te doen. Je moet al 7 wins halen om je 1000 goud het waard te laten zijn. als deze brawl ooit terug komt dan speel ik hem wel, maar zo dicht tegen de nieuwe set aan bewaar ik mn gold liever. En ik denk stiekem dat dit het idee van blizzard was. laat mensen nu hun gold spenden zodat ze straks echt geld uitgeven aan gadgetzan.
Of nu geld uitgeven en straks hun gold. Ze willen gewoon dat je iets uitgeeft
Maargoed het leek mij gewoon fantastisch om een keer goede decks te spelen en dus een mooie uitdaging omdat ik nooit zin of de tijd heb om te ranken in ladder en vooral casual en brawls doe. Had net wel dikke pech 2 potjes want verloor ze allebei door uiteraard RNG luck. Ragnaros die mijn stealthed Auctioneer afschiet 1 vd 3 creatures die ik had. En andere loss was tegen een priest die tot 5x toe die Stomme 3/6 healer kreeg van resurrections en dat werd teveel removal gebruiken en duurde de pot te lang voor mijn combodeck. Heb wel weer 1 game gewonnen erna tegen een Mage (ik denk Reno). Op turn 6 dropte ik Azure Drake, Turn 6 Auctioneer, Coin, Conceal. Turn 7 (hij heeft nog 25hp), Deadly Poison 2x, Preparation, Eviscerate voor 5, draw een Leeroy Jenkins en beuk de laatste 6 eraf :3
Ik ben net ook met de brawl gewonnen. Speelde voor het eerst tegen een c'thun zoolock. Eerste c'thun overleeft en verwijderd, hij kreeg hem weer terug in z'n deck met nog zo'n 8 kaarten er in, maar kon gelukkig winnen voor dat hij hem voor de tweede keer kon spelen.
Ik moet zeggen dat de games een stuk interessanter zijn nu het echt ergens om gaat. Meerdere beurten tot het eind van de rope na moeten denken, waar ik dat normaal zelden doe.
Speel het ook weer redelijk actief. Voornamelijk van en naar werk.
Focus me nu op de solo adventures, net one night in Karazhan uitgespeeld. Nu de rest nog
GELUKKIG MAAR!, ik ben dus niet de enige god zijn dank haha, ik speel het echt heel veel na mn werk beetje ter ontspanning, ik heb bijna alle kaarten al , moet nog een paar Legendary's that's it nog 5
kolonelnick 24-03-2017 om 18:20
Ik speel ook nog vrij actief
Al zin in un'goro!!!!
Ik ook!, die nieuwe Murlocs, Beast en Elementals zijn geweldig hopelijk wordt Freeze Mage, Silver Hand Recruit Paladin, en Murloc Shaman een beetje gebufft en meer kaarten voor die Tribes!
Ik heb wel zin in un'goro ben erg benieuwd of die quest kaarten nu echt wat gaan toevoegen of meer een casual ding zijn.
Veel belangrijker is dat er met de nieuwe set rotatie komt! Reno jackson verdwijnt uit standard! evenals emperor taurisan.
Dat niet alleen: ook sylvanas en ragnaros the firelord belanden achter het wild formaat en zijn dus niet in standard speelbaar!
1 ding waar ik bang voor ben? nog meer aggro..... nu houd Reno samen met sylvanas dat nog redelijk tegen maar ja reno valt eraf....... pfffff...... pirate warrior hoezee. Ik hoop van niet ik ben geen aggro speler en hoop dan ook vurig dat control en midrange een ding worden maar goed het zal wel niet.
Nieuwe kaart welke ik wil uitproberen: Awaken the makers...... 7 deathrattlers voor een reno achtig ding?? ok.... benieuwd of dit goed genoeg gaat zijn voor standard (vrees van niet). Voor wild? YES PLEASE!!! nog een reno!! control decks rejoice! althans dat denk ik dan he lolz.