Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoe beïnvloed dit formats?

Cas146
12 jaren geleden
Ik vind het altijd leuk om te kijken hoe bepaalde kaarten een format kunnen beïnvloeden, nu heb ik zelf al een tijdje terug een kaart gemaakt die volgens mij gruwelijk overpowered is.

Wat ik graag van jullie wil weten is of jullie denken dat deze kaart overpowered is en of ie misschien formats gaat beïnvloeden. Laten we er vanuit gaan dat deze jongen geprint wordt in Return to Ravnica, hij komt dus in standard, is ie te sterk voor dit format, vernietigd ie het format, is ie sterk genoeg voor legacy of te sterk?

Vind het altijd interessant om naar dit soort dingen te kijken

Dit is de kaart:
 bijgewerkt door Cas146 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dit is een superefficiente beater die een rood aggro deck automatisch 4x speelt. De activated ability is niet bijzonder nuttig als je op de beatdown zit, maar een 2/1 flying first strike is wel wat veel van het goede .
ebonpraetor
12 jaren geleden
Het perfecte antwoord op delver.

Trekt meteen verwijdering op zich af, zou ik zeggen.

2/1 flying first strike voor is al insane. De extra ability erbij maakt het nog beter...
DutchFlavour
12 jaren geleden
Ja lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze zoon sterk beest (flying EN first strike alleen al) zullen gaan drukken.. En dat voor maar 1 mana. Nu nog haste erbij en hij zal in elk formaat gespeeld worde
Cas146
12 jaren geleden
Het is natuurlijk zwaar onwaarschijnlijk, maar het gaat hier natuurlijk om een hypothetische situatie, wat ZOU er gebeuren volgens jullie als deze kaart wordt gedrukt in de formaten
Thorvik
12 jaren geleden
ik denk dat iedereen dan meer destroy kaarten side-board , zelfs groen ~Plummet ftw~
marcoboth
12 jaren geleden
formaat wordt aggresiever, kaarten als Gut Shot zullen meer gespeeld worden, waardoor 2+ thoughness creatures wel weer sterker worden.
Jeff
12 jaren geleden
Quote:
marcoboth 09-09-2012 om 16:29
formaat wordt aggresiever, kaarten als Gut Shot zullen meer gespeeld worden, waardoor 2+ thoughness creatures wel weer sterker worden.

Als we ervan uit gingen dat het om standard gaat en de kaart in RTR zou komen, zoals voorgesteld werd, dan zie ik niet zo heel veel [k]Gut shots[/k] meer. Als de kaart nu in het huidige standard zou komen, zonder dat Gut Shot uitroteert, dan zou iedereen in plaats van bijna iedereen Gut Shots spelen.
jiggyj
12 jaren geleden
Ik denk dat dit een te sterke kaart is en dat deze gebanned zal worden in standard....
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post jiggyj 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Cas146 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL