Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoe was jouw Eldritch Moon Prerelease?

Ralf
8 jaren geleden
Hoi! Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen van de Eldritch Moon Prerelease die dit weekend is!

Heb je iets gaafs geopend? Heb je een coole play gemaakt? Heb je een onmogelijke game gewonnen of juist verloren? Heb je een gave prijs gewonnen? Heb je lol gehad? Heb je een vet deck gemaakt? Of het je nog iets anders te Melden?

Laat het weten!
Psychoboy
8 jaren geleden
Niets gewonnen maar wel leuke kaarten erbij

Liliana, the Last Hope
Arlinn Kord (dubbele kaart slot)
Identity Thief
Noosegraf Mob (pre foil)
Collective Defiance
Fevered Visions
Fortified Village
Stitcher's Graft

Niet eerder een mythic bij een pre gepulled en nu twee. heel gaaf

oja, twee keer vanavond Graf Rats + Midnight Scavengers kunnen meld'ten.
 bijgewerkt door Psychoboy 8 jaren geleden
Asula
8 jaren geleden
Het was mijn allereerste event bij BoM en heb het erg naar mijn zin gehad ondanks ik vrijwel alles heb verloren . Als ik thuis geen verplichtingen had gehad dan was ik voor de avond ook gebleven

Ik dacht een leuk deck gemaakt te hebben in madness/vampires maar de flyers en counter/removal vlogen me om de oren.

Ewoud nog bedankt voor de tips voor het juist gebruiken van Madness! dat heeft me in de latere potjes wel geholpen.

1 Loss (+0) Van Houdt, Ewoud
2 Loss (+0) Schoneveld, Gertjan
3 Loss (+0) UNKNOWN, UNKNOWN
4 Win (+3) Wiersma, Arno
5 Loss (+0) Bek, Mandy

M'n win in ronde 4 was eigenlijk puur geluk dat mijn tegenstander tot 2 keer toe mulligan moest hanteren. 1e keer naar 5 kaarten, 2e keer naar 4 kaarten.
2 keer een prijs aan me voorbij zien gaan. Een deckbox met Liliana art en een Booster. Dus ik heb mezelf maar getrakteerd op 2 intro packs met een gratis extra booster.

Al met al een geslaagde dag. Weer een hoop geleerd en ik zal zeker vaker naar events gaan

Mijn pulls van mijn pre-release:
1x Mirrorwing Dragon
1x Ishkanah, Grafwidow
1x Gisela, the Broken Blade
1x Coax from the Blind Eternities
1x Imprisoned in the Moon
1x Bedlam Reveler
1x Collective Defiance
1x Stromkirk Occultist
1x Eldritch Evolution
1x Spirit of the Hunt
1x Providence
1x Spell Queller
1x Liliana, the Last Hope emblem
NorthPaladin
8 jaren geleden
Zoals gebruikelijk was ik bij The Joker in Utrecht voor m'n prerelease. Aangezien ze daar een doorlopende prerelease hebben kon ik zelfs met tegenvallende rondes nog 2 boosters scoren.

Best insane kaarten geopend maar de games waren minder door o.a. mana screws en ongelukkige draws. M'n cardpool met prijsboosters:
2 Gisela, the Broken Blade (1 prerelease promo foil)
1 Gisa and Geralf
1 The Gitrog Monster
1 Tamiyo, Field Researcher
1 Mausoleum Wanderer (prerelease foil)
1 Selfless Spirit
1 Coax from the Blind Eternities
2 Spirit of the Hunt
1 Voldaren Pariah
1 Bloodhall Priest

Pool 1 had de promo Gisela, Gitrog, Tamiyo en Selfless Spirit, wat uitmonde in een wit/groen deck met splash blauw met veel defensive creatures om te stallen voor Tamiyo en Gisela met 16 land en 3 fix kaarten; echter kreeg ik 't voor elkaar om na de cut iedere keer met de 2 islands in 't deck te zitten en 1 van de andere kleuren te missen in rondes 2 en 3. Ronde 1 liep het deck wel en overleefde het steeds de Voldaren Pariah van m'n tegenstander door het hebben van een aardig grote board advantage voor deze in play kwam. (en kaarten als Harvest Hand/Desperate Sentry/Primal Druid die graag dood gaan te kunnen saccen)

Pool 2 kon ik maar 1 ronde mee spelen omdat 't al aardig laat werd maar deze pool had een Gisela, Mausoleum Wanderer en een stapel vliegers en combat tricks dus kon ik aardig hard door m'n tegenstander heen ploegen omdat er gewoon te veel flying beestjes lagen en m'n Sigardian Priest zijn beestjes kon tappen waardoor de race best eenzijdig werd.

Al met al een best geslaagde dag; heb van de set nog maar 4 kaarten niet die ik wilde hebben na wat ruilwerk.
nederland439
8 jaren geleden
Vandaag zaten in mijn pool zowel Gisela, the Broken Blade en Bruna, the Fading Light. Heb een keer ze mogen melden. Van de rest heb ik ze weinig kunnen casten, maar wel een mooi 4-1 binnen gehaald
LegoRobster
8 jaren geleden
Zaterdag 3-2 gegaan met een Jund deck. Door de matige mana fix zag ik van te voren al aankomen dat dit problemen op zou kunnen leveren, maar op de eerste match na was het eigenlijk wel meegevallen. Het deck was matig maar had enkele sterke bommen en veel removal. Uiteindelijk 3-2 mee gegaan. Niet heel tevreden, maar het kan niet altijd meezitten.
Achteraf had ik nog met de pool zitten puzzelen en kwam ik uit op een redelijk WB deck. Jammer dat ik dat tijdens deck construction over het hoofd had gezien, dan hoefde ik in ieder geval niet met 3 kleuren te klooien.

Zondag ging het aanzienlijk beter, met een solide WR aggro deck. Het had net iets te weinig 2 drops (slechts 3), maar ik had veel sterke 3 en 4 drops. Het deck had nog verassend veel interactie met een verscheidenheid aan removal en ping effecten, wat het toch wel weer leuk maakte om te spelen. De dag afgesloten met een score van 4-1.
Dwergkip
8 jaren geleden
Zaterdag middag in Delft geweest.Thalia, Heretic Cathar als promo, dat kwam al super goed uit aangezien ik deze kaart hard nodig had.
Daarna de boosters gaan openen. Eerste booster, Tamiyo, Field Researcher als mythic, verder de andere boosters geopend en hier zat ook nog is Emrakul, the Promised End in.
aan de hand van de kaarten heb ik besloten voor het eerst een 3 kleuren deck te spelen met Tamiyo. Emrakul niet gespeeld want deze vond ik vrij duur met de mana cost. Ook omdat ik geen delirium speelde was het moeilijk om meer dan 3/4 verschillende kaarttypes in mijn graveyard te krijgen.
Ik speelde vooral wit met wat groene en blauwe defence en wat groen/blauw buff/removal. Maar dit was helaas niet zo veel.
Dat is denk ik ook de reden dat ik 1-3-1 ben gegaan.
Verder weer een leuke middag gehad. Bij die ene win een mooie booster kunnen scoren.

Volgende prerelease/event zien we wel weer en ik moet nu wachten tot de mooie boosterbox binnen komt om een nieuw deck in elkaar te zetten
 bijgewerkt door Dwergkip 8 jaren geleden
kdejong
8 jaren geleden
Zaterdag middag in Delft geweest.

Me eerste pre release, van SOI was me eerste release event, die was vele malen rustiger als afgelopen zaterdag. Wat ik getrokken heb was niet veel bijzonders, geen Gisela geen lilana, waar ik op hoopte.
Maar goed je moet het doen met wat je krijgt, het volgende waren mijn pulls.:
Providence was mijn promo, deze vond ik persoonlijk niet best om te gebruiken
Spell Queller & Thalia's Lancers waren me beste pulls, dus moest wel voor blauw wit gaan.

Al met al een goede dag gehad, de eerste twee potten 0-2 verloren en de laatste 3 gewonnen dus geeindigd met twee boostertjes als prijs.
kolonelnick
8 jaren geleden
Ik heb zaterdag een pre-release gespeeld en heb me prima vermaakt weer. mijn rares pushden mij heel erg in blauw/wit (letterlijk maar een rare die niet in die kleuren zat, maar groen wit was) Dus ik heb een blauw/wit weenie deck kunnen maken. Ging in het begin 3-1 maar ben in de laatste twee matches onderuit gegaan door in ronde 5 tegen iemand te mogen die echt een insane pool had en in ronde 6 raapte ik echt absurd slecht. dus uiteindelijk 3-3 en een prijsbooster gekregen.
ik had uit mijn boosters het volgende.
Identity Thief (promo)
Mausoleum Wanderer
Wharf Infiltrator
Collective Effort
Heron's Grace Champion
Bygone Bishop
Tamiyo's Journal
foil Mountain
foil Graf Rats

en uit mijn prijsbooster kwam een Distended Mindbender
Psychoboy
8 jaren geleden
Quote:
kolonelnick 18-07-2016 om 08:29
foil Graf Rats

Is de Graf Rats aan beide kanten foil? (lijkt me wel maar toch..)
n4ppy
8 jaren geleden
1-1-2 en weer een hoop geleerd. Verdronken in een "zee" van vampieren door een Call the Bloodline met een Sanitarium Skeleton. Soms moet je een kaart in actie zien om hem te begrijpen.

En een Liliana, the Last Hope in mijn boosters dus helemaal blij
kolonelnick
8 jaren geleden
Quote:
Psychoboy 18-07-2016 om 09:00
Quote:
kolonelnick 18-07-2016 om 08:29
foil Graf Rats

Is de Graf Rats aan beide kanten foil? (lijkt me wel maar toch..)

Ja, net zoals normale flip kaarten zijn ook de meld kaarten gewoon aan beide kanten foil.
Iemand op mijn pre-release heeft gedurende het afgelopen weekend zowel Hanweir Battlements en Hanweir Garrison als promo geopend. hij heeft nu dus een volledig promo eldrazi monster XD
Waus
8 jaren geleden
Gisteravond 2 headed giant prerelease gedaan en in onze pool hadden we:
In mijn deck:
Gisela, the Broken Blade
Bruna, the Fading Light promo
Collective Effort
Bygone Bishop
Slayer's Plate
Imprisoned in the Moon promo
Thing in the Ice

Partners deck:
Ishkanah, Grafwidow
Permeating Mass 2x
Voldaren Pariah
Distended Mindbender

Niet verkeerd voor maar 8 boosters, alleen zijn we maar 2-2 gegaan. Maargoed het doel was in ieder geval 1x Brisela te Melden en dat is gelukt! We kregen 4 prijsboosters en daaruit opende ik Emrakul, the Promised End en mijn partner Tamiyo, Field Researcher. Een zeer geslaagde prerelease dus!
Rody
8 jaren geleden
Wij waren er ook bij op de 2 headed giant pre-release en ook ik had Brisela in mijn deck, samen met Thalia's Lancers om een van de 2 op te kunnen zoeken. Helaas alleen Gisela een paar gezien tijdens alle gespeelde potjes en de rest niet. Geen Brisela
Voor de rest wel een leuke avond gehad en de set is echt prachtig en heel veel leuke en vooral mooie kaarten.
 bijgewerkt door Rody 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik heb zondag gejudged in Leiden. Het was bloedheet en er liepen overal Pokemon rond, maar het was wel erg gezellig! We hadden relatief veel beginnende spelers dus ik kon veel vragen beantwoorden . Slechts eenmaal een gemelde Graf Rats en Midnight Scavengers gezien, maar wel twee mensen die elk 2 Planeswalkers hadden geopend .
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Heeft iemand nog mooie prerelease verhalen voor we vrijdag alles vergeten om dat de set dan echt released?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Oh, ik was dit nog vergeten! Dit is volgens mij de Prerelease opgesomd in 1 foto naar mijn gevoel

Dordledum
8 jaren geleden
we hebben een like button nodig ^
LegoRobster
8 jaren geleden
Volgens mij is iemand vergeten zijn Sigardian Priest te activeren
Waus
8 jaren geleden
Die lijkt mij al gebruikt de turn ervoor en die speler valt nu zelf aan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL