Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ben zomaar even benieuwd, hoeveel decks heb je? Welke Commander speel je? En hebben ze een speciaal thema?
Wellicht komt er weer inspiratie op voor nieuwe decks
ik heb 2 decks in elkaar zitten gemiddeld, maar ik bouw regelmatig nieuwe decks waarbij ik een of beide van die decks uit elkaar haal, omdat ik vaak zin heb in heel veel verschillende thema's, maar ik verzamel al mijn kaarten in singleton.
ik heb 2 decks in elkaar zitten gemiddeld, maar ik bouw regelmatig nieuwe decks waarbij ik een of beide van die decks uit elkaar haal, omdat ik vaak zin heb in heel veel verschillende thema's, maar ik verzamel al mijn kaarten in singleton.
En doe je dit dan met enige regelmaat? En koop je dan steeds nieuwe kaarten bij om het nieuwe thema goed te kunnen ondersteunen?
Ghave, Guru of Spores +1/+1 counters verdubbelen/heen en weer schuiven, tijdens een attack het niet geblockte beest gigantisch maken doormiddel van counters Iroas, God of Victory tribal soldiers, in combinatie met Grand Melee achtige kaarten en mijn eigen creatures vigilance Edgar Markov Vampire tribal Kumena, Tyrant of Orazca Merfolk tribal trekt helaas veel haat Queen Marchesa thema is erger de andere net niet genoeg om aangevallen te worden. Curses, jinxed idol's jinxed Ring en met name vervelende beestjes om zelf niet aangevallen te worden. Hallar, the Firefletcher Hier Kicker je van op Slimefoot, the Stowaway epische saprolings en dan lekker saccen
Ik heb nog 3 decks die ik bij elkaar wil verzamelen. Slimefoot, the Stowaway hoop saporlings en dan saccen. The Scarab God focus op mill en dan dingen uit de tegenstander zijn graveyard (of eigen) spelen. Varina, Lich Queen zombie tribal
Ik werk toe naar minimaal 1 deck per kleurencombinatie. Momenteel staat de teller op 30 decks (die ik zelf heb gebouwd), voor 4 kleurencombi's heb ik momenteel 2 decks. Een aantal precons heb ik nog origineel, maar die worden waarschijnlijk ook nog wel een keer verbouwd
Ik probeer mezelf in te houden en zit er op 3 waar ik best trots op ben.. Ghalta, Primal Hunger mijn mono power house deck.
Een tribal cleric deck met Tymna the Weaver en Ravos, Soultender aan het roer. En m'n laatste project is Sai, Master Thopterist want mono blauw!,!. En als ik een deck zat ben of het werkt gewoon niet lekker dan sloop ik het uit elkaar en bouw ik weer wat anders
En doe je dit dan met enige regelmaat? En koop je dan steeds nieuwe kaarten bij om het nieuwe thema goed te kunnen ondersteunen?
jazeker, soms doe ik het wekelijks, en soms neem ik een pauze. Soms koop ik een leuke kaart, en bouw ik daar een deck omheen.
ik maak een excel file iedere keer dat ik een deck bouw om een nieuwe commander. Af en toe maak ik een van mijn oude decks opnieuw.