Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoeveel decks heb jij?

AndelionK
8 jaren geleden
Even zien wat nog in elkaar zit hoor..

[d]22401[/d]

Het eerste deck dat ik zelf in elkaar heb gezet sinds ik weer ben begonnen met spelen. Het begon als een puur batallion deck, maar het schijnt dat totaal niet kunnen of willen aanvallen tot turn minimaal turn 4 toch niet zo handig was Onderhand is het wat mijn definitie is van een casual deck; Een thema dat vrij duidelijk is terwijl je toch kaarten speelt die je zelf bruut vindt.

[d]22851[/d]

Door de speelgroep omgedoopt tot "Het Flikkerdeck. Nee, ik spel het niet verkeerd". Het principe is om de eerste paar beurten te stallen tot je pieces als Brago, King Eternal, Lavinia of the Tenth of Venser, the Sojourner op het veld kan leggen en je tegenstanders eruit blaast met een opbouwende Cathars' Crusade of Venser's -8 Alibity.



M'n eerste Commanderdeck. Was eerst een Rampdeck, maar er zit nu een veel sterker sac thema is. Ik weet zelf niet of er echt een woord voor is, maar ik noem het zelf altijd maar "Token Suicide".



Het vervolg van m'n Azorius casual deck. Het spreek voor de rest redelijk voor zichzelf: cast value creatures, flicker ze naar high heaven. Ooit een game gewonnen door de swingen voor 18.000 damage. Goede tijden.

[d]25498[/d]

Een delverdeck Ft. Thing in the Ice met een aantal kaarten die banned zijn in Modern. Ik ben van plan er ook een build mee te maken die modern legal is.

[d]25814[/d]

Ohboy. Ooit een kneiterduur deck omdat ik alle leuke kaarten in de Mardu-kleuren erin had gestopt. Tegenwoordig meer een Rakdos met een witte splash erin. 5 Uur nonstop moeten spelen tegen Esper control op Gameday heeft we wat nederigheid geleerd

[d]26375[/d]

Een brew die ik gisterenavond in elkaar heb gezet voor de budget commanderavond in de BoM volgende maand. Het moet nog getest worden, maar ik ben hoopvol
Boullie
8 jaren geleden
Pfoeh! Hoeveel decks...
*telt*
Alle Duel Decks: 34 in totaal
Alle Clash Packs: 6
Zelfgemaakt: 3

Alles netjes voorzien van (dubbele) sleeves en stevige deckboxen
Uiteraard zijn dit allemaal casual decks
 bijgewerkt door Boullie 8 jaren geleden
JT
8 jaren geleden
Leuk topic, ik speel vooral EDH/commander, maar heb ook nog een redelijke voorraad casual decks..
Net als enkele anderen is mijn idee om van elke kleurencombinatie een commander deck te bouwen. Enkele kleurencombinaties heb ik dubbel, omdat ik ze beide dan te leuk vind om uit elkaar te halen...

EDH/commander:
Kemba, Kha Regent: obvious... equipments
Oloro, Ageless Ascetic: life gain, beetje control, speel ik weinig omdat er in de speelgroep iemand anders deze altijd speelt (ze gaat gelukkig binnenkort een tweede commanderdeck beginnen )
Hanna, Ship's Navigator: artifacts en enchantments hergebruiken
Kangee, Aerie Keeper: veel birds, maar ook veel Proliferateeffecten
Zedruu the Greathearted: giving shit away...
Derevi, Empyrial Tactician: control everything, nouja, kan erg sterk uit de verf komen, maar kan ook snel main target zijn en weggevaagd worden..
Daxos the Returned: veel enchantments spelen, dit deck moet nog wel behoorlijk verbeterd worden, speelt nog niet heel lekker.
Brion Stoutarm: mijn eerste zelfgebrewde commanderdeck, dikke beesten en wat terughalen, kopietjes maken om te saccen, dat soort dingen
Mayael the Anima: grote beesten, is nog niet erg sterk, moet ik ooit nog aan werken...
Rhys the Redeemed: veel tokens poepen, en verdubbelaars om er nog meer te poepen...
Sliver Queen: tja, veel slivers maken... Ik speel het echter weinig, ben van plan om een 5 kleuren ally deck te bouwen, lijkt met leuker om te spelen dan slivers..
Stitcher Geralf: grote tokens maken, leen ik momenteel uit aan iemand zonder commanderdeck, dus geen idee hoe goed dit daadwerkelijk is...
Mizzix of the Izmagnus: heel veel spells, moet even op gang komen, maar kan dan erg gevaarlijk worden...
Thraximundar: alleen ik houd beestjes over...
The Mimeoplasm: mijn eerste commander deck, gekregen voor mijn verjaardag, sindsdien speelde ik nog bijna alleen commander... Flink sterkere beesten in het deck gestopt in de loop der tijd en mill als subthema.
Yasova Dragonclaw: als mtgcrossing deck begonnen, na een tijd toch maar wat powerkaarten van mijn eigen collectie toegevoegd. Veel jatten en saccen.
Ezuri, Claw of Progress: goed werkend deck, heel veel tokenmakers en token/counter verdubbelaars in het deck, paar unblockable als ik het qua boardpositie anders niet ga redden...
Ghoulcaller Gisa: beetje saccen, beetje removal, beetje control...
Prossh, Skyraider of Kher: zelf creatures saccen, soms de ander ook laten saccen. Prossh blijkt goed te kunnen vliegen en grote klappen uit te kunnen delen...
Meren of Clan Nel Toth: veel saccen en etb-triggers, werkt best goed, kan boardpositie bepalen.
Skullbriar, the Walking Grave: kan snel hoeken, veel counters kweken en na een boardwhipe hard blijven schoppen, early game beter, maar late game ook niet slecht..
Feldon of the Third Path: ETB triggers for tha win!
MAAR: ik kom er net achter dat ik de commander zelf ben kwijtgeraakt, in die zoektoch wel weer 3 Tazeems gevonden, da's weer een meevaller..
Omnath, Locus of Rage: veel tokens maken en schade schieten, sac-outlets en veel maanramp, met Perilous Forays en Warstorm Surge (of iets vergelijkbaars) is het bijna niet leuk meer, gelukkig gebeurt dit niet elk potje..
Freyalise, Llanowar's Fury: dikke beesten, manaramp, moet nog wel flink verbeterd worden, na aanschaf weinig aan gesleuteld...

Casual deck zal ik later plaatsen, zijn 2,5 holidayboxen vol, veel 'echte keukentafel troep' en een paar wel betere decks en nog enkele pauper decks.
SimonVanHoudt
8 jaren geleden
Ik heb 2 casual decks 1 Commander deck, en de andere 20 zijn niet compleet en liggen in stapels op elkaar of in dozen.


Mijn eerste succesvolle deck. Ik had toen het goedkope innistrad event deck dat draaide om flashback voor 15 euro gekocht, en ge-upgraded.



Dit deck is gebouwd rondom Muscle Burst en Flame Burst.



Mijn commander deck draait om Heliod, God of the Sun, maar staat niet op de site.
 bijgewerkt door SimonVanHoudt 8 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top