Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Iconic Masters: Wat heb jij geopend?

Reynaerd
7 jaren geleden
Vandaag is dus de grote release van Iconic Masters!

Vele drafts zullen er gehouden en worden en vele boosters geopend. Wat hebben jullie mogen packen uit deze prachtige set?

Zelf mocht ik mij gelukkig maken met de volgende kaarten:

Malfegor
Ryusei, the Falling Star
Jugan, the Rising Star

En als topper:

Mana Drain

Meer boosters zullen uiteraard volgen, maar dit leek mij wel een mooi begin.

Wat bevatte jullie boosters?
Dordledum
7 jaren geleden
beter begin dan een foil Mana Drain kan niet echt he? wat een mazzel!
marcoboth
7 jaren geleden
Met Elesh Norn, Grand Cenobite pick 1 in de draft was ik op zich ook wel blij .
Dordledum
7 jaren geleden
2 boosters geopend, Knight of the Reliquary en Oblivion Stone, niet verkeerd.

Binnenkort nog een doos opendraften waarschijnlijk, beetje afhankelijk van omstandigheden.
Tigurus
7 jaren geleden
1 Booster geopend: Grove of the Burnwillows
Eclavyrr
7 jaren geleden
Ik heb zelf geen boosters geopend, maar wel veel naar Rudy gekeken die boosterboxen open trok. Geld dat ook? Pas op zijn 9e box had hij een mana drain
Dordledum
7 jaren geleden
Het lijkt er een beetje op dat deze set het slachtoffer is geworden van de grote hoeveelheid producten die gereleased zijn/worden, of heeft iedereen wel allerlei moois geopend maar niet gepost?
burtyoungsters
7 jaren geleden
Eens. Voor het eerst dat ik geen booster box van een masters set heb gekocht. Ik kon het niet laten en heb wel 3 boosters gehaald:
Ryusei, the Falling Star
Auriok Champion
Elesh Norn, Grand Cenobite

Geen echte bommen, maar ook niet heel slecht, al zeg ik het zelf.
Eclavyrr
7 jaren geleden
Mijn probleem met deze hele set was gewoon dat ik er geen affiniteit mee had. Ik had gehoopt op reprint van meer klassiekers met evt nieuwe of juist de oude art, reprint van traditionele tribes zoals Elves, Merfolk, Vampires etc ipv Hydra's, Dragons en Demons. Qua draften is de set ontzettend veelzijdig, maar RB Dragons is bijna niet te verslaan wat tot soms best ongebalanceerde drafts leidt. Daarnaast vond ik de reprint qua value niet interessant. Rares waren wel enigszins ok, maar ik mis value commons en uncommons voor all round formats.

Daarnaast is onlangs een Masters set uitgekomen en over 4 maanden of zo de volgende al weer. Te veel, te duur, te oninteressant.

Grats voor de mensen die de kaarten zochten en geopend hebben.
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
thewoodcutter
7 jaren geleden
1 keer gedraft (helaas met slechts 4 man) en daaruit drafte ik:
Keiga, the Tide Star
Genesis Hydra
Genesis Wave
Serum Powder
De Malfegor uit booster 2 heb ik maar laten gaan... De Keiga (uit pack 3) en Genesis Wave (uit pack 1) heb ik maar gepakt. En was de enige groen speler aan tafel.
We speelden round robin en ik verloor de 1e match tegen het rood/blauwe spells deck, vooral op de mana-screw in game 3. De andere twee tegenstanders en game 2 van match 1 waren mijn Jace's Phantasm met Darksteel Axe en/of Trepanation Blade te sterk.
Uit de prijzenbooster kwam nog een Lotus Cobra
Dordledum
7 jaren geleden
Draft vanavond, leuke avond!

Zelf een +1/+1 deckje met o.a. Genesis Hydra en Heroes' Bane. Die laatste stond op een gegeven moment op 4096/4096, maar werd getapt gehouden door een Blinding Mage

Top pulls: Horizon Canopy en foil Ancestral Vision
Taacoo
7 jaren geleden
Zojuist als absolute hoogtepunt een Mana Drain ! Bij deze bij ruilinteresse, stuur maar berichtje. Kijk graag in je haves
Magicfreak
7 jaren geleden
Eerste Booster Iconic Masters gekocht en gelijk mooie kaarten gepackt:

1. Kiki-Jiki, Mirror Breaker
2. Sanguine Bond
3. Wrench Mind

Zeker een aanrader
 bijgewerkt door Magicfreak 7 jaren geleden
AndelionK
7 jaren geleden
Ik heb na een aantal packs blijkbaar een abonnement op Oblivion Stones. Ik heb er nu iets van 5 ofzo
bartist
7 jaren geleden
Luxeprobleem
Magicfreak
7 jaren geleden
Leuk of niet?
Waarschijnlijk heb je er na 2 wel een beetje genoeg van
 bijgewerkt door Magicfreak 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ligt aan het aantal Tron decks en het aantal Commander decks dat je hebt
BuidingMage
7 jaren geleden
Vanmiddag 5 packs gekocht en daar zaten onder andere een foil Horizon Canopy en een Aether Vial in!
Magicfreak
7 jaren geleden
Nice!
Dordledum
7 jaren geleden
Lekker!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL