Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Het lijkt er een beetje op dat deze set het slachtoffer is geworden van de grote hoeveelheid producten die gereleased zijn/worden, of heeft iedereen wel allerlei moois geopend maar niet gepost?
Mijn probleem met deze hele set was gewoon dat ik er geen affiniteit mee had. Ik had gehoopt op reprint van meer klassiekers met evt nieuwe of juist de oude art, reprint van traditionele tribes zoals Elves, Merfolk, Vampires etc ipv Hydra's, Dragons en Demons. Qua draften is de set ontzettend veelzijdig, maar RB Dragons is bijna niet te verslaan wat tot soms best ongebalanceerde drafts leidt. Daarnaast vond ik de reprint qua value niet interessant. Rares waren wel enigszins ok, maar ik mis value commons en uncommons voor all round formats.
Daarnaast is onlangs een Masters set uitgekomen en over 4 maanden of zo de volgende al weer. Te veel, te duur, te oninteressant.
Grats voor de mensen die de kaarten zochten en geopend hebben.
1 keer gedraft (helaas met slechts 4 man) en daaruit drafte ik: Keiga, the Tide Star Genesis Hydra Genesis Wave Serum Powder
De Malfegor uit booster 2 heb ik maar laten gaan... De Keiga (uit pack 3) en Genesis Wave (uit pack 1) heb ik maar gepakt. En was de enige groen speler aan tafel.
We speelden round robin en ik verloor de 1e match tegen het rood/blauwe spells deck, vooral op de mana-screw in game 3. De andere twee tegenstanders en game 2 van match 1 waren mijn Jace's Phantasm met Darksteel Axe en/of Trepanation Blade te sterk.
Uit de prijzenbooster kwam nog een Lotus Cobra
Zelf een +1/+1 deckje met o.a. Genesis Hydra en Heroes' Bane. Die laatste stond op een gegeven moment op 4096/4096, maar werd getapt gehouden door een Blinding Mage