Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Je favoriete BoM ruiler !

Romero74
6 jaren geleden
Het lijkt me leuk en zinvol om de beste of aardigste ruiler eens in een lijst te zetten als opsteker voor diegene. Dus vermeld ook wat deze persoon voor extra's heeft gedaan los van een goede ruil. Een lijst met eervolle vermeldingen is ook handig voor nieuwe leden die nog niet zo bekend zijn op BoM fora.

De insteek is vooral positief dus graag geen badtraders hier noemen of andere klachten! Ook geen ruilverzoeken.

Ik zal beginnen met mijn favorieten :

RSelen : tijdens de ruil paste ik mijn wishlist aan, maar hij gaf me toch ook nog de kaart erbij die ik eerst wilde EN nog zeer mooie rare throws! Echt een ruilkampioen

Jsterck1 : de ruil was vlot en ook mooi in balans, maar vooral de throws waren zeeer royaal.

MarcelN : Mooie ruil en vlot. Als throw had hij een unieke "Marcel" booster gemaakt die er als een echte booster uit ziet en je dus ook echt moet openen !!

Benben
Gijsneus
joderi
Dordledum
Eclavyrr
thewoodcutter
Blasty
 bijgewerkt door Romero74 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik heb alleen maar positieve deals gehad, en de twee die er voor mij uitspringen (wat niet inhoudt dat de rest niet goed was, integendeel!) zijn MarcelN en Gijsneus!
Dordledum
6 jaren geleden
Pfffff. Moeilijk om namen te noemen zonder anderen tekort te doen. En ik heb de neiging om mensen te vergeten. Mijn vaste ruilpartners kennen me wel. Ik wil geen rare flaters slaan. Dus ik noem lekker niemand.
Magicfreak
6 jaren geleden
Heb nog niet echt vaak geruild, maar Benben springt er wel uit! (Sorry carlovdm, Blasty, nederland439, Dordledum en RSelen, jullie zijn ook topruilers! )
 bijgewerkt door Magicfreak 6 jaren geleden
MarcelN
6 jaren geleden
Poeh.. er zijn er zoveel! Ik heb er al een paar trades opzitten op dit forum en op 1 na is het altijd goed gegaan. En zelfs degene die niet goed ging is perfect opgelost door de ander, dus niks dan kudo's voor iedereen!

Als ik er 1 even uit moet lichten zeg ik joderi. Hij had engelengeduld met een trade die ik vanwege verhuis- en verbouwingsvertraging pas veeeeeel later kon versturen. Perfect!

Maar nogmaals.. er zijn heel, heel veel supergoeie traders op dit forum!
RSelen
6 jaren geleden
Dat vind ik leuk on te lezen! Eigenlijk zijn al mijn deals goed gelopen of goed opgelost. Om er iemand uit te lichten is wel heel lastig. Vooral om niemand tekort te doen. Misschien dat ik mijn hele referentielijst dan maar nomineer
Rody
6 jaren geleden
Tot nu toe heb ik ook alleen goede trades gehad dus heb niet echt iemand die er bovenuit springt. Goed om te lezen dat er vooral goede trades zijn bij de meeste mensen!

bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
Romero74
6 jaren geleden
De lijst met eervolle vermeldingen is ook bedoeld voor nieuwe leden die willen gaan ruilen, maar nog niet zo bekend zijn!

Ohja en graag ontopic houden. Dus geen ruilverzoeken hier plaatsen daar is een andere draad voor
Blasty
6 jaren geleden
Twee heren waarmee ik echt ontzettend veel mee geruild heb (en dat zegt wat sinds ik inmiddels met 103 verschillende BoMmers getrade heb) ...

zijn...

In willekeurige volgorde...

Eclavyrr en MarcelN! Ze zijn allebij mijn Nr 1

Thanks guys!
Gijsneus
6 jaren geleden
Met vrijwel iedereen hier op de BoM heb ik prima geruild. Het maakt het dan ook lastig de beste ervan te kiezen, de slechtste was gemakkelijker geweest. Maar als ik dan toch één naam moet noemen dan is is dat thewoodcutter.

Deze meneer is ooit voor een ruil vanuit een uithoek in Noord-Brabant naar Leiden gekomen waar ik toen zeer mee geholpen was. Later stuurde hij mij als 'throw' drie Duitstalige boosters voor mijn Duitse Commanderdeck. Met deze laatste actie heeft hij zich bij mij onsterfelijk gemaakt en vandaar dat ik hem soms nog random mijn prerelease promo's stuur.

Anderen die een nominatie verdienen zijn: MagnusMagicus, Bobst3r88 (al speelt hij volgens mij niet meer) Blasty, Dordledum en robbertvanderkleij. Allemaal mensen met wie het ruilen niet alleen gezellig was maar ook vlot en zonder echte poespas.

Wellicht pas ik deze post nog aan in de toekomst want ik heb het idee dat ik nu mensen tekort doe.

Romero74
6 jaren geleden
Quote:
16 uur geleden
Dat vind ik leuk on te lezen! Eigenlijk zijn al mijn deals goed gelopen of goed opgelost. Om er iemand uit te lichten is wel heel lastig. Vooral om niemand tekort te doen. Misschien dat ik mijn hele referentielijst dan maar nomineer

Misschien dat je wel een bijzondere ruil kan noemen van iemand in positieve zin dat je is bij gebleven?
RSelen
6 jaren geleden
Quote:
44 minuten geleden

Misschien dat je wel een bijzondere ruil kan noemen van iemand in positieve zin dat je is bij gebleven?

Dan denk ik mijn eerste 'dure' ruil metGijsneus. Het betrof van mijn kant eenKarmic Guide + nog wat klein spul. Daar kreeg ik onder andere een Demonic Tutor en nog een hele stapel andere kaarten. Voor mijn gevoel was het een spannende ruil om zoveel value per post te sturen. Uiteindelijk is alles goed aangekomen en waren we beide tevreden volgens mij
 bijgewerkt door RSelen 6 jaren geleden
Gijsneus
6 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Uiteindelijk is alles goed aangekomen en waren we beide tevreden volgens mij

Jazeker!
Dordledum
6 jaren geleden
We zijn allemaal blij als we ruilen met Gijsneus
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL