Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Jullie Beste Pulls 2024

Lavinius
2 maanden geleden
Hey allemaal !

2024 komt alweer bijna tot een einde, en nog een jaar vol verslaving is voorbij. Jullie hebben ongetwijfeld veel packs gecracked, maar nu ben ik benieuwd: wat was jullie beste / favoriete pull van het afgelopen jaar?
Als eerste een shoutout naar mijn Ancient Tomb uit mijn LOTR box-topper.

Fijne kerstwensen iedereen!
vanBazel
2 maanden geleden
Dat is een hele mooie! Mijn favoriete pull is denk ik Sorin the Mirthless (showcase foil variant, ik krijg niet de link naar de juiste versie) die ik opende tijdens het Halloween event in m'n LGS. Die avond won de kaart me 2 potjes en daarna heb ik m in m'n vampire deck gedaan. De hoogste value was geloof ik een Doubling Season die ik uit een booster haalde die ik als prijs had gewonnen ook bij de LGS (voor de reprint).
 bijgewerkt door vanBazel 2 maanden geleden
Jared03840
2 maanden geleden
Boosterdraft Iconic Masters, in letterlijk mijn eerste pack een Mana Drain foil, maar mijn favoriet is toch Kokusho, the Evening Star, wilde ik zo graag packen, kreeg hem in mijn 5e pack. Moet weer eens een nieuwe doos kopen.
Justian2002
2 maanden geleden
hmm, ik denk toch wel mijn 5-in-1 (eigenlijk 5-in-4) pull:
Had 4 boosters gehaald (2x Thunder Junction, 1x Lost Caverns en 1x New Capenna) en heb daar
2x Mana Drain
1x Jetmir's Garden
1x Halo Fountain

en als klap op de vuurpijl (note dat deze gewoon legal was toen)
1x Mana Crypt
 bijgewerkt door Justian2002 2 maanden geleden
jean1983
2 maanden geleden
Ik heb pas geleden 1 collector booster voor de "gok" gekocht en ik had geluk met deze uit het pakje

Llanowar Elves
BluezamX
2 maanden geleden
Ik had geluk dit jaar! Bij Duskmourn sealed een Valgavoth, Terror Eater voor in mijn Demon deck, bij Foundations prerelease een Sire of Seven Deaths voor in Kathril, Aspect Warper en een Bloodthirsty Conqueror voor in Oloro, Ageless Ascetic en bij het BoM Holiday event uit een prijsbooster Abhorrent Oculus en Screaming Nemesis!
Helaas ging de enige RCQ die ik bijwoonde slecht vanwege de zenuwen, maar dat gaat in '25 helemaal goed komen
thegeertfiles
2 maanden geleden
Ik heb erg weinig opengemaakt dit jaar. Alleen wat Modern Horizons 3. Het beste wat hier inzat was een Nethergoyf die ik daarna weer geruild hebt voor een Ocelot Pride (die waren na de release nog niet zo duur).
Jasper90
2 maanden geleden
Ik heb een leuke collector box mogen openen van foundations. Beste kaart hieruit was een japanse fractured foil Twinflame Tyrant
Slingerrrr
2 maanden geleden
Ik had een Doubling Season in een Foundations playbooster, die ik na een bezoek aan een uitvaart voor mezelf had gekocht.
Eclavyrr
2 maanden geleden
Mijn beste pulls waren versies van Basil, Disguised Detective en Mufasa, Ruler of Pride Rock
 bijgewerkt door Eclavyrr 2 maanden geleden
Luc
2 maanden geleden
Ik wou hier eerst niet reageren omdat het meest interessante een Vaultborn Tyrant was en dat zeker ok is maar niet super.

Maar om het jaar positief af te sluiten een enorme shout out naar de bazaar om een bestelling die ik bij een vriend liet aankomen daar toch op tijd te laten aankomen zodat we jumpstart konden doen.

Dus boosterbox jumpstart (original) en daar kwamen de o.a. volgende kaarten uit:
Rhystic Study
Allosaurus Shepherd
Bruvac the Grandiloquent
Phyrexian Tower
Neyith of the Dire Hunt
Muxus, Goblin Grandee
Lurking Predators

Dat vond ik persoonlijk wel noemenswaardig en een super goeie box te noemen!

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Schvvp
2 maanden geleden
Ik ben dit jaar weer begonnen met mtg, na een lange pauze en niet een lange geschiedenis aan magic.

Beste pulls:
Doubling Season
Toxrill, the Corrosive
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 13 posts
  • Laatste post Schvvp 2 maanden geleden
  • Gemaakt door Lavinius 2 maanden geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL