Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
2024 komt alweer bijna tot een einde, en nog een jaar vol verslaving is voorbij. Jullie hebben ongetwijfeld veel packs gecracked, maar nu ben ik benieuwd: wat was jullie beste / favoriete pull van het afgelopen jaar?
Als eerste een shoutout naar mijn Ancient Tomb uit mijn LOTR box-topper.
Dat is een hele mooie! Mijn favoriete pull is denk ik Sorin the Mirthless (showcase foil variant, ik krijg niet de link naar de juiste versie) die ik opende tijdens het Halloween event in m'n LGS. Die avond won de kaart me 2 potjes en daarna heb ik m in m'n vampire deck gedaan. De hoogste value was geloof ik een Doubling Season die ik uit een booster haalde die ik als prijs had gewonnen ook bij de LGS (voor de reprint).
Boosterdraft Iconic Masters, in letterlijk mijn eerste pack een Mana Drain foil, maar mijn favoriet is toch Kokusho, the Evening Star, wilde ik zo graag packen, kreeg hem in mijn 5e pack. Moet weer eens een nieuwe doos kopen.
hmm, ik denk toch wel mijn 5-in-1 (eigenlijk 5-in-4) pull:
Had 4 boosters gehaald (2x Thunder Junction, 1x Lost Caverns en 1x New Capenna) en heb daar
2x Mana Drain
1x Jetmir's Garden
1x Halo Fountain
en als klap op de vuurpijl (note dat deze gewoon legal was toen)
1x Mana Crypt