Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Heeft iemand anders nog een kaart die hij nooit meer zal wegruilen?
Zelf heb ik een Dralnu, Lich Lord die ik heb laten signeren door Guillaume Wafo-Tapa: die gaat nooit meer weg en zal denk ik ook voor altijd een plekje in mijn Wrexial, the Risen Deep-commander deck hebben.
Hm, mijn foil Liliana of the Veil en Gwendlyn Di Corci. Beide kaarten hebben me veel moeite gekost bij te ruilen en die zal ik niet meer weg doen. Daarnaast heb ik een artist signed Empyrial Armor gekregen met de Secret Sinta van de BoM die ik ook liever houdt.
ik heb ooit mn Elspeth, Knight-Errant weggeruild, en daar heb ik zooooo veel spijt van:-/ als ik m ooit weer bemachtig krijg ruil ik m echt nooit meer weg
Ik heb deze ooit voor enkele guldens op de kop getikt.
Jarenlang stof gevangen tussen ongebruikte kaarten, maar sinds het EDH/Commander formaat speel ik er weer met veel plezier mee.
En een tijdje heb ik wat serieuzer Type 2 gespeeld, Draw-Go met Morphling als superman! (net als iedereen in die tijd.)
Ik heb er 3 uit boosters gehaald, want die dingen waren onbetaalbaar toen.
Was een leuke tijd, en daarom gaat dit playsetje gaat ook niet weg.
Kaarten die nooit meer weg gaan de foil asian alternet art Jace Beleren ze hebben alleen niet de juiste afbeelding van hem hier.
Magnus: even plaatje opgezocht en toegevoegd.
En mijn Asian Watery Grave playset.
Ik ruil veel maar sommige kaarten blijven in mijn collectie vooral de Nevinyrral's Disk die ik ooit van Magnus kreeg toen ik net magic begon te spelen
Ik mijn playset Force of Will denk ik eigenlijk nu. Ooit gekocht voor 5 gulden per stuk en mijn beste investering in Magic ooit denk ik . Hoewel die Underground Sea van 15 euro ook wel ok was .
, hiervoor heb ik 17 jaar geleden nog naar belgie moeten afreizen om hem bij de Outpost in Antwerpen te halen.
Gelukkig hebben we tegenwoordig internet
Edit: Helaas is het verkeerde plaatje geselecteerd, hoe fix je dit ?