Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC 229: Let's take a drive baby!

Obadja
4 uren geleden
Welkom bij alweer Build Your Card nummero 229!

Elke BYC geeft de judge een thema waarbij iedereen een kaart bedenkt. De winnaar is de volgende judge en maakt een nieuw topic aan voor de volgende editie!

Er zijn wel een aantal regels:

1. Één kaart per deelnemer. De kaart die je inzendt mag worden gewijzigd en als je opeens een compleet ander idee hebt mag je je eerdere inzending schrappen. Er zal echter altijd één inzending beoordeeld worden.
2. Wees aardig. Net als MtG is BYC maar een spel.
3. Heb vooral lol met elkaar!

Een kaart wordt beoordeeld op de onderstaande criteria:

1. Lol: hoe leuk is het om met en tegen deze kaart te spelen?
2. Trouw aan het thema: Voldoet de kaart aan het thema?
3. Balans: Is de kaart een samenhangend geheel?
4. Powerlevel: Is de kaart niet veel te sterk of zwak?
5. Gebruiksvriendelijkheid: Is de kaart niet te ingewikkeld? (dus niet te veel tekst, complexiteit, e.d.)
6. Originaliteit: Hoe origineel is de kaart?
7. Afwerking: Is de kaart compleet (dus: heeft het een cost, rarity, naam, etc.) en kloppen de bewoordingen?
8. Trouw aan de kleur(en): Komen de kleuren van de kaart min of meer overeen met de abilities die erop zitten?

Het thema voor deze week is: Vehicles. Heel simpel eigenlijk, maar de opdracht is: bedenk een origineel concept van een kaart die een vehicle is, of er iets mee doet!

De deadline is donderdag 31 oktober!

Edit: ik zie nu dat ik het BYC nummer niet heb verwerkt in de titel, dat is misschien wel handig. Ikzelf kan dat niet aanpassen, maar ik denk 1 van de moderators wel?
 bijgewerkt door Obadja 4 uren geleden
dionytadema
4 uren geleden
Is aangepast!
BluezamX
3 uren geleden
Toyota Sprinter Trueno (AE86)
Artifact - Vehicle

Flanking, Haste
Crew 1

3/3

Deja vu, I have been in this place before
---

Een beetje een meme inzending, maar volgens mij geen slechte representatie van de auto van Takumi in Initial D. Gekozen voor Portal als set icoon want het lijkt een beetje op een wiel

Voor degene die de serie niet kennen, hier wat classic shots:
 bijgewerkt door BluezamX 3 uren geleden
Obadja
3 uren geleden
Quote:
38 minuten geleden
Is aangepast!


Thanks!
Justian2002
1 uur geleden
Get In, Loser

Sorcery

Search your library for a Vehicle card, then reveal it and put it into your hand.
If you control three Legendary creatures, you may search your library for a Legendary creature card, reveal it and put it into your hand.
If you searched your library for one or more cards this way, shuffle your library.

"We're going shopping!"

----------------------------

Mijn brein zei direct Mean Girls! IDK why, maar he, t kan werken!

Left4Doner
1 uur geleden
Boggart Gang-Ram

Artifact - Vehicle

Trample

Crew 3

When Boggart Ram-Gang attacks, you may sacrifice one target creature that crewed it. If you do, Boggart Gang-Ram gets +X/+0 until end of turn, where X is the sacrificed creature's power.

When Boggart Gang-Ram deals combat damage to a player, create an amount of 1/1 red Goblin creature tokens equal to the damage dealt.

3/3


....ode aan Boggart Ram-Gang
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top