Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Live openen boosterboxen SOI

Thomasvdk
8 jaren geleden
je mist niets. had 4 mythics waarvan 2x behold
Thomasvdk
8 jaren geleden
Quote:
Sars 08-04-2016 om 20:31
Ik zit nu te kijken. Mijn doos had 8 mythics

Ik had 2 boxen over 9 mythics
 bijgewerkt door Thomasvdk 8 jaren geleden
Dwergkip
8 jaren geleden
Dus je hebt er nog 2 bij gepakt in die laatste 7 boosters?
Dordledum
8 jaren geleden
4 a 5 per doos is bij andere series altijd vrij standaard geweest. 9 in 2 is niet bijzonder laag ofzo.
Thomasvdk
8 jaren geleden
Quote:
Dordledum 08-04-2016 om 22:35
4 a 5 per doos is bij andere series altijd vrij standaard geweest. 9 in 2 is niet bijzonder laag ofzo.

Klopt helemaal, maar als ik naar de rest van de mensen kijk is het ook niet heel goed....
Maar ik klaag niet hoor
Psychoboy
8 jaren geleden
Volgens mij heb je een hele mooie kaart toegevoegd aan je verzameling

Heb heerlijk zitten kijken maar mijn mening (gevoel) over deze set is wel licht bevestigd, leuk voor draft of FNM maar om boosters te kopen?... neh
Thomasvdk
8 jaren geleden
Even een korte samenvatting van beide boxen.
Box 1: link (geluid is niet optimaal)
Begon leuk, maar viel uiteindelijk best heel erg tegen. Vooral na het horen van verschillende mensen dat ze 8 en 9 mythics uit hun box hadden gehaald.
Zelf heb ik uit de eerste box 4 mythics gehaald:
2x Behold the Beyond
Mindwrack Demon
The Gitrog Monster
Met Gitrog ben ik nog wel tevreden, maar als dit je enige mythics zijn dan is het wel behoorlijk karig. Gelukkig pakte ik uit deze box nog een Thing in the Ice. Qua overige rares was het ook geen feest. Ik haalde 1 rare landje uit deze box (Choked Estuary). Kortom een slechte box!

Gelukkig had ik nog een 2de boosterbox link (geluid is ook niet optimaal ). Veel slechter dan de eerste kon het toch niet worden......
Gelukkig niet.
Uit deze box haalde ik 5 mythics:
Seasons Past
Geralf's Masterpiece
Goldnight Castigator
Ulvenwald Hydra
Dit zijn ook niet de kaarten om over naar huis te schrijven
Gelukkig pakte ik toch nog een Arlinn Kord!
Qua rares was deze box beduidend beter:
4 landjes (Fortified Village, Choked Estuary, Foreboding Ruins & Game Trail)
Declaration in Stone
Anguished Unmaking
Sin Prodder
Thing in the Ice
Thing in the Ice
De rares hebben deze box zeker goed gemaakt.

Al met al toch tevreden met beide boxen, de 1 was slecht en de ander goed! Een gemiddeld avondje boosters openen dus.
 bijgewerkt door Thomasvdk 8 jaren geleden
Dordledum
8 jaren geleden
Mooie 2e doos inderdaad!
Thomasvdk
8 jaren geleden
in de chat (afgelopen vrijdag tijdens het openen), was er iemand die aangaf dat hij foil fullart landjes had. weet iemand wie dat was?
Psychoboy
8 jaren geleden
Gisteren een envelop op de mat gekregen met een sloot full art landjes!!
Tijdens het live stream werd er op het einde een verrassing verloot en ik was de gelukkige en na de post van gisteren klopt dat

Volgende keer allemaal kijken want na een avondje genieten (boosters opentrekken/biertje/chippie) kun je zomaar een aantal mooie Magic spulletjes rijker zijn
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL