Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

M13 boosterbox gekocht vandaag!

Maximusdetweede
12 jaren geleden
ik wordt hier zot
de eerste drie booster Trading Post,Dragonskull SummitenGlacial Fortress
dus niet echt slecht maar dan .....

vierde booster : Liliana of the Dark Realms
vijfde booster :Ajani, Caller of the Pride

en verder ben ik nog niet geraakt
Zoockey
12 jaren geleden
Lol lucky! geniet ervan!
Bargok
12 jaren geleden
Leuk spul uit je box tot dusver ik durfde het zelf niet aan een box van te kopen.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik had wat boosters voor het Prerelease judgen gekregen. Alles opengemaakt...leuke kaartjes, maar niets duurs....laatste 5 boosters....4 Planeswalkers . Achter elkaar Chandra, the Firebrand, Nicol Bolas, Planeswalker, Garruk, Primal Hunter en Jace, Memory Adept .
Zoockey
12 jaren geleden
Lol Mark, hoe krijg je het voor elkaar.. Ik wil ook!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Was er wel erg blij mee ja . Nico en Chandra lekker weggeruild en die andere twee doken meteen twee deckjes van me in .

Ik heb ook besloten om van alle Planeswalkers er eentje te regelen, omdat ze gewoon cool zijn . Moet alleen nog een Sorin Markov en een Liliana of the Veil nu .
Maximusdetweede
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 21-08-2012 om 16:28
Ik had wat boosters voor het Prerelease judgen gekregen. Alles opengemaakt...leuke kaartjes, maar niets duurs....laatste 5 boosters....4 Planeswalkers . Achter elkaar Chandra, the Firebrand, Nicol Bolas, Planeswalker, Garruk, Primal Hunter en Jace, Memory Adept .

ja ook veel geluk zo te zien

ps kun je de post hierboven verwijderen
Magnus: Done!
@Magnus dank
 bijgewerkt door Maximusdetweede 12 jaren geleden
royalroy1990
12 jaren geleden
Sick nog 31 pakjes te gaan
Rody
12 jaren geleden
Leuk he, pakjes open maken
royalroy1990
12 jaren geleden
ik ga vandaag met een vriend een doos van avacyn restored open maken
Maximusdetweede
12 jaren geleden
post dan ook eens wat je eruit haalt hé
Maximusdetweede
12 jaren geleden
nog eens twee booster open gemaakt en ik beging mij schuldig te voelen

Intrepid Hero,Chandra, the Firebrand
MagicBassgamer
12 jaren geleden
Nice! Goede boosterbox
Pgoemans
12 jaren geleden
Ik heb me altijd afgevraagd of het eigenlijk voordelig is om een boosterbox te kopen?
Of is het hoofdzakelijk voor het plezier van de boosters open trekken ect ...
Twigwalker
12 jaren geleden
Quote:
Pgoemans 03-10-2012 om 15:19
Ik heb me altijd afgevraagd of het eigenlijk voordelig is om een boosterbox te kopen?
Of is het hoofdzakelijk voor het plezier van de boosters open trekken ect ...

Je moet geen boosterboxen kopen en verwachten dat je dan je geld er weer uit haalt als je alles aan een winkel verkoopt ofzo. Soms heb je geluk en krijg je een paar mythics ofzo die veel waard zijn, maar vaak genoeg is dat niet het geval. Het is dus vooral voor het plezier van het open maken of je dat nou in je eentje allemaal doet of dat je met vrienden een draft organiseert.
Thorvik
12 jaren geleden
nou ik denk het 2de want als je omrekent ben je maar 3 a 4 boosters goedkoper uit ofzo xD
 bijgewerkt door Thorvik 12 jaren geleden
Pgoemans
12 jaren geleden
Ok, bedankt voor de info
Heb zelf een hele tijd stilgelegen qua magic (mijn hoogdagen dateren uit de tijd van 4th - 5 th edition )
Dus dacht om de draad terug op te nemen maar twijfel tussen gericht deckjes zelf samenstellen door specifiek die kaarten te kopen of gewoon een boosterbox aan te schaffen en daarmee dan enkele deckjes samen te stellen ...

Maar het is dus financieel niet echt break-even wat je uit die boosterbox allemaal haalt
Cas146
12 jaren geleden
Al kan het wel een goeie opzet zijn als je wat kaarten uit de huidige sets wil hebben, het gaf een kameraad van me een heleboel ideeën voor deckjes en kaarten die die anders nooit had aangeschaft.

Je moet het niet doen voor de waarde, maar voor ruilmateriaal en ook nieuwe ideeën of gewoon om wat kaarten uit nieuwere sets te krijgen zijn boosterboxen wel fantastisch!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL