Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Het is vandaag de dag der Release datum, de PostNL heeft het bizar druk vandaag en wat word er allemaal uit de boosterboxen, boosters en fat packs getrokken?
Ik ben benieuwd wat iedereen trekt van rares uit hun boosters en de hoogtepuntjes ervan.
Voor de rest aan rares in het bijna om te huilen, o.a 2x Redirect
Maar het voornamelijke waar ik me aan kapot aan ergerde trok ik 7x Odric, Master Tactician in totaal waarvan 3 boosters achter elkaar
kortom ookal heb ik 50x "poes poes poes" bij iedere booster zitten roepen, ben ik toch wel teleurgesteld wat ik uit de boosters heb gehaald.
Ach volgende keer beter, de rest wat ik nodig heb bestel ik wel gewoon los
Ik heb net 3 booster battles gedaan en een Liliana of the Dark Realms geopend als topper. Best leuk aangezien dit de 2e liliana in 8 boosters want gister bij een Innistrad booster battle ook een Liliana of the Veil geopend.
Haha dat "poes poes poes" kende ik nog niet. Heb wel eens iemand gehad die ruikte aan de boosters en diegene die goed ruikte haalde hij een planeswalker uit.
Hahaha ruiken ja danny? wie dan maarten ofzo
Ik maak morgen alles open.
Heb van de lieve mensen van bazaar een extra booster gekregen
Bedankt(wie de kleine niet eert....)
4 boosters uitgepakt waarin oa een [k]Chandra the firebrand[/k] en een Xathrid Gorgon. Daar ben ik wel blij mee! Ook een foil Battle of Wits, iemand interesse?
Gelukkig herstelde alles zich een beetje naar het einde toe want het was echt drama. Dan kun je beter in het begin wat mooie kaarten hebben dan is alles toch wat leuker M'n eerste fatpack ook zonder mythic terwijl ik daarvoor altijd de mythe had mogen ervaren dat er betere kaarten in een fatpack zitten dan in een boosterbox!
Geen dansje hier maar blij met de andere planeswalkers!!
In de categorie: *friggin lucky* hadden Saphie en ik vanavond meegedaan aan de 2HG release event in Sittard.
Nadat we in onze 8 boosters om een deck mee te bouwen niet de meest denderende kaarten hadden zitten (en ik intussen een Thundermaw Hellkite had geruild om evt met Saphie te ruilen als er wat leuks uit de boosters popte) zaten we beide aan ons laatste pakje en keken met enige tegenzin naar een op zich goede pool kaarten aan coms en uncs maar echt matige rares... Battle of Wits?? Come on! Hamletback Goliath, Staff of Nin en heel misschien Diabolic Revelation waren speelbaar maar geen echte bommen. Ik open mijn laatste pakje en schuif door de commons en uncs naar de rare en zie daar een Gilded Lotus. Mwah, leuke rare en goede mana fix! Mee een opgewonde Melle naast me die even haar tweede Liliana of the Dark Realms tijdens de (pre)release events opent. Wauw zeg ik en kijk nog even snel naar de foil die ik had gevoeld. Waarop mijn kaak op de grond zakte want dat was een FOIL Sublime Archangel Whuuuuuuuuuuuut!!!
Allebei ontzettend tevreden en stuiterend aan de release begonnen, gaan we ook nog eens 3-0 met ons release deck; zij speelde met een lichte splash en voornamelijk veel evasion en removal, ik speelde heel zwaar exalted flyers in . of zij kon aanvallen met exalted unblockables of ik met exalted flyers.
Mee openen we onze prijsboosters, Saphie scheld op de zoveelste Battle of Twits en trekt vervolgens Nicol Bolas uit de booster. "nou niet klagen zeg ik", open mijn laatste pakje en kijk recht in de ogen van een Thundermaw Hellkite. Episch avondje.
Ik zal het niet hebben over mijn boosters uit de paar intropakjes en prijzen van de prerelease, maar ik heb bijna alle wants uit M13 bij elkaar nu.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Gegarandeerd dat mijn fatpack morgen crap is (ik koop geen box).
ik heb zelf 5 boostertjes los getrokken waarvan 1tje gratis van de bazaar nog bedankt daarvoor ^^
et was niet heel geweldig, maar er zat iig geen Battle of Wits in
mijn rares waren: 2x Phylactery Lich, Krenko, Mob Boss, Boundless Realms en Clone
en uiteraard 2x het intro deck Dephts of power waar ik zeer over te spreken was^^
en die inmiddels ook al uit elkaar ligt om mn andere decks te voeden