Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic grollen & grappen!

Ralf
8 jaren geleden
Op de Bazaar is het altijd druk, maar dat betekent niet dat we geen tijd hebben voor een geintje.

Zo is het thema van vandaag het bedenken van slechte Magic grappen. We bedachten een aantal hele slechte grappen die ik beter niet met jullie kan delen, maar deze slechte grap kan hier wel geplaatst worden:

Wat is de favoriete Magic ability van de BoB?

Ik ben benieuwd naar jullie guesses! Antwoord volgt over 30 minuutjes!

Welke slechte Magic grappen kun jij bedenken?
Dordledum
8 jaren geleden
Quote:
Ralf 20-04-2016 om 16:23

Wat is de favoriete Magic ability van de BoB?

Ingest?

(maar de BoB mag niet drinken)
Psychoboy
8 jaren geleden
Absorb

Quote:
Whenever a source would deal damage to this creature, prevent X of that damage

De BoB die constant de schade die zijn/haar beschonken passagiers veroorzaken in gareel probeert te houden
 bijgewerkt door Psychoboy 8 jaren geleden
Sunitram
8 jaren geleden
Cycling? Want wie zegt dat de BoB dronken vrienden bij zich moet hebben en niet gewoon alleen naar huis kan fietsen?

Mijn slechte grap:

Groente die alleen op Mirrodin groeit?

Mycosynth Lettuce.
RadioDragon
8 jaren geleden
Banding, omdat hij eruit ziet alsof hij een rocknummer heeft geschreven
Ralf
8 jaren geleden
Quote:
Sunitram 20-04-2016 om 16:43
Cycling? Want wie zegt dat de BoB dronken vrienden bij zich moet hebben en niet gewoon alleen naar huis kan fietsen?

Nice; je hebt één van de antwoorden gescoord!

Een andere: Vigilance, want dan let hij op en hoeft hij niet te tappen!

Wie heeft er nog meer slechte Magic grappen?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
What's the difference between a magician and an onion?

People cry when they chop up an onion.

Oh, wacht...andere magie

Sommige Magickaarten zijn grappen op zichzelf: Gorilla Titan.

Hoeveel Magicspeler heb je nodig om een lampje vast te draaien?

Twee. Eentje om hem vast te draaien en eentje om de ander te vertellen dat het twee turns sneller had gekund.

De Ice Age promotional video is een grap op zichzelf .

Ik ben mijn eigen Wurmcoil Engine aan het laten groeien

paulerikedelman
8 jaren geleden
Die promotional video zorgt voor nachtmerries
JEV
8 jaren geleden
Volgens mij is het al eerder ergens hier gepost, maar deze blijft goud...

Van Reddit:

What happens when everything is legal?

Alright /r/EDH, it's story time. I relayed this story last night at my LGS, so I figured I should share the love here, as well...

...A couple years back, me and 3 friends were discussing the ban list, and doing a night of ban-list free EDH. Proxies were allowed, everything was legal - let's have some fun.

3 of us build extremely degenerate decks, and the 4th guy showed up with BUG-Control.dec - we were confused.

3 of us attempted to go for super-early wins, and they kept getting countered / disrupted by somebody at the table (usually him). He just sat there, and drew crap-tons of cards, ramped to obscene levels, never missed a land drop, and never missed an opportunity to stop other people from winning... and every card in his deck was a proxy, even his basics.

We're all confused beyond all reason - What the hell is he doing? What's his win-con? What the fuck is going on? WHY???

He EOTs a Cyclonic Rift, makes it go through, then starts his turn with everybody tapped out from trying to stop his c-rift.

As he starts his turn, he casually picks up basically every card in front of him, and removes the piece of paper from the sleeve revealing Cheatyface's - every. single. card.

Every card in his deck was a Cheatyface with a slip of paper over it. He swings, and kills everybody.

That was easily the best game I've ever lost. We were more confused by how he'd gotten 100 Cheatyfaces on short order... turns out the moment we started talking about a ban-free night he started stock piling them.
BluezamX
8 jaren geleden
Die man is zeer zeker een god... Wauw... Dat is denk ik de meest badass manier om te winnen die ik ooit heb gezien!
bartist
8 jaren geleden
Een van m'n slechtste grappen die ik per toeval heb gemaakt:

How does an MtG-player break the ice?

he/she casts 4 instant or sorcery spells!!

Ik schaamde me er zelfs lichtelijk voor, maar werd bijna verplicht hem toch te posten
RadioDragon
8 jaren geleden
hahaha, dat Cheatyface verhaal is gewoonweg briljant XD
 bijgewerkt door RadioDragon 8 jaren geleden
Blasty
8 jaren geleden
Why does John Avon never win a game of Magic?

He only draws lands!
 bijgewerkt door Blasty 8 jaren geleden (Typo)
Sunitram
8 jaren geleden
^ Heh. Nice
Oh wow, ik zat gewoon goed met m'n guess! Die vigilance vond ik eigenlijk nog net iets beter
Dordledum
8 jaren geleden
Quote:
Blasty 20-04-2016 om 23:43
Why does John Avon never win a game of Magic?

He only draws lands!

ROFL!
fullmoonie
8 jaren geleden
Wat een geweldige grappen!

Hier nog eentje:

HADES2001
8 jaren geleden
tijdens de prerelease zoveel gehoord.
"you have no CLUE do you?"
"I have a Clue, let me solve the riddle"
fullmoonie
8 jaren geleden
Ow en mijn teamnaam tijdens de 2HG release was: You are Sorinly mistaking
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ïk ben een Clue deck aan het maken en ik ga zeker minimaal eens per game (ok, ok, eens per beurt ) aan mijn tegenstander melden dat hij of zij clueless is .
Eclavyrr
8 jaren geleden
Ik vroeg wel of mijn tegenstander ak-Kord was toen ik de planeswalker castte.....

Edit: Oh en dit juweeltje natuurlijk...
 bijgewerkt door Eclavyrr 8 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 52 posts
  • Laatste post Jan 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL