Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic the Gathering pc game uit 97

RichardG
7 jaren geleden
Hallo allemaal,

Bij het opruimen van de zolder kwam ik nostalgie tegen, de originele game voor de PC van Magic the Gathering van uitgever Microprose incl. dik boek uit 1997, zijn er mensen die dit soort dingen leuk vinden sparen of misschien nog een computer hebben waar je het op kunt spelen? ikzelf weet eigenlijk niet wat ik er mee moet doen, is het geld waard? geen idee, zou ik het met iemand kunnen ruilen tegen wat hedendaagse kaarten? misschien, als je interesse hebt of nog iets leuks weet laat het maar weten.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Je kunt het spel ook downloaden met uitbreidingen en aanpassingen die mensen zelf hebben gedaan. Ik denk dat het originele spel vast wel iets waard is, al betwijfel ik precies hoeveel .
AncientOne
7 jaren geleden
Als het goed is, zit in die (originele) doos een oversized Aswan Jaguar:
.
Die is nog wel wat waard (10-20 euro?)...

Ik zou op zich wèl die kaart willen hebben/ruilen, maar niet de rest..
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
Thompiedom
7 jaren geleden
Oeh, Shandalar! Gaaf! Tegenwoordig zijn een hele sloot aan moderne sets toegevoegd aan het spel door fans, en samen met de willekeurig gegenereerde werelden heb je in feite een oneindige MtG RPG. Moet ik toch maar weer eens doorspelen...
RichardG
7 jaren geleden
Zal eens kijken of de kaart er nog in zit, komt van de zolder bij mijn vader vandaan zodoende, zal ook eens wat foto's schieten en heeft iemand misschien het adres om het de downloaden ik werk wel alleen met apple.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Je kunt ze op tinypic.com uploaden.
JEV
6 jaren geleden
Beetje een oud topic, maar Ik ben het nu ook aan het spelen. Heb het ooit weggelegd omdat ik het enigszins vervelend vond om opgejaagd te worden door de rondlopende vijanden... Zeker met een beginnersdeck.

Denk dat ik het wel het beste Magic computerspel vind dat ik ooit gespeeld heb. Speel op dit moment een mono- Deck met als basis 4xShivan Dragon en begin ook al een aardige verzameling Moxen te krijgen. Heb alle dual landjes wel 4x inmiddels. xD Interessant om zelf te ervaren hoe het is om met deze sets te spelen.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Voor wie dit leuk lijkt: je kunt het hier gratis downloaden op Abandonware.
stefke78
6 jaren geleden
Quote:
9 uur geleden
Beetje een oud topic, maar Ik ben het nu ook aan het spelen. Heb het ooit weggelegd omdat ik het enigszins vervelend vond om opgejaagd te worden door de rondlopende vijanden... Zeker met een beginnersdeck.

Denk dat ik het wel het beste Magic computerspel vind dat ik ooit gespeeld heb. Speel op dit moment een mono- Deck met als basis 4xShivan Dragon en begin ook al een aardige verzameling Moxen te krijgen. Heb alle dual landjes wel 4x inmiddels. xD Interessant om zelf te ervaren hoe het is om met deze sets te spelen.

Volgens mij ben je bij dit spel niet beperkt tot 4 per deck, omdat dit als draft wordt gespeeld... Je kan het klassieke deck met 50 lotus-en en 50-wheel of fortune's maken een gegarandeerde 1ste turn kill
JEV
6 jaren geleden
Ik begon op de 1na laatse moeilijkheidsgraad met maximaal 3 per deck. Na een quest ergens kon ik er 4 per deck spelen. Ben al een tijdje bezig heb nu 1 Black Lotus en dus 4 per deck, denk dat iemand dan wat in de code heeft aangepast.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post JEV 6 jaren geleden
  • Gemaakt door RichardG 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL