Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Met z'n allen een deck maken!

svenmaster
9 jaren geleden
Hoi allemaal,
Ik heb misschien een leuk ideetje.
Ik zal een beginnend deck maken met 3 soorten mana (groen-blauw-rood). En we maken er gezamelijk een deck van. Wil je mee doen dan zet je een kaart neer hieronder. En ik zal hem toevoegen. IK hoop dat het een leuk speelbaar deck word.
THEMA:
Het deck word gebaseerd op Sarkhan Unbroken ik vind het zo een toffe kaart maar ik zie er niet zo heel veel decks van verschijnen.
Groetjes Sven
 bijgewerkt door svenmaster 9 jaren geleden
Thomasvdk
9 jaren geleden
svenmaster
9 jaren geleden
toegevoegd
JT
9 jaren geleden
Lightning Bolt lijkt me een goed idee als er rood gespeeld wordt..
Zijn er verder nog restricties?
Dordledum
9 jaren geleden
Als er verder geen richtlijnen zijn, zou ik er altijd een Cryptic Command instoppen.

Als er niet genoeg blauwe mana in het deck zit, maak er dan maar een Ponder van.
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
Kosowizard
9 jaren geleden
Meerdere Rattleclaw Mystic's
TdeRijk
9 jaren geleden
Quote:
svenmaster 25-06-2015 om 09:41
Hoi allemaal,
Ik heb misschien een leuk ideetje.
Ik zal een beginnend deck maken met 3 soorten mana (groen-blauw-rood). En we maken er gezamelijk een deck van. Wil je mee doen dan zet je een kaart neer hieronder. En ik zal hem toevoegen. IK hoop dat het een leuk speelbaar deck word.
Groetjes Sven

Je deck heeft plains, geen forests. Wordt zo lastig om die Caryatid te casten dan

En aangezien het deck rood is en casual moet mijn favo kaart erin: Flametongue Kavu
Twigwalker
9 jaren geleden
LordWhooT
9 jaren geleden
Shaman of the Great Hunt geweldige kaart, liet mij onlangs nog 12 kaarten trekken
Eclavyrr
9 jaren geleden
Kosowizard
9 jaren geleden
Frontier Bivouac? Gruul Turf?

Ik ben een beetje bezig met de mana ja!
Reynaerd
9 jaren geleden
Doe er dan maar Primeval Titan in!
svenmaster
9 jaren geleden
Whow jongens zo veel reacties al in zo een snelle tijd ik spring zo achter de pc en voeg ze toe.

IK heb alles toegevoegd en het idee was een beetje zoek een paar leuke kaarten die een beetje bij de andere passen.
 bijgewerkt door svenmaster 9 jaren geleden
Saint
9 jaren geleden
Vreemd idee, maar wel grappig

Ik zeg Bloodbraid Elf
goeth78
9 jaren geleden
Daar moet natuurlijk wel een Sarkhan Unbroken bij!
svenmaster
9 jaren geleden
UP.
Hoi allemaal als we 60 hebben bereikt dan heb ik misschien nog wel een ideetje dan als je een kaart wil toevoegen moet je ook een kaart uit het deck halen.
bijv. + Sarkhan Unbroken - Tatsumasa, the Dragon's Fang
JT
9 jaren geleden
En wanneer is het project ´klaar´?
Ik denk zelf dat het leuker is als iedereen 1 kaart per keer mag noemen, anders is het erg snel vol.
Maar goed, dat is slechts mijn mening..
svenmaster
9 jaren geleden
@JT dat is inderdaad wel een goeie
en wanneer het project klaar is als het klaar is (ik heb echt geen flauw idee .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL