Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hoi allemaal,
Ik heb misschien een leuk ideetje.
Ik zal een beginnend deck maken met 3 soorten mana (groen-blauw-rood). En we maken er gezamelijk een deck van. Wil je mee doen dan zet je een kaart neer hieronder. En ik zal hem toevoegen. IK hoop dat het een leuk speelbaar deck word.
THEMA:
Het deck word gebaseerd op Sarkhan Unbroken ik vind het zo een toffe kaart maar ik zie er niet zo heel veel decks van verschijnen.
Groetjes Sven
svenmaster 25-06-2015 om 09:41
Hoi allemaal,
Ik heb misschien een leuk ideetje.
Ik zal een beginnend deck maken met 3 soorten mana (groen-blauw-rood). En we maken er gezamelijk een deck van. Wil je mee doen dan zet je een kaart neer hieronder. En ik zal hem toevoegen. IK hoop dat het een leuk speelbaar deck word.
Groetjes Sven
UP.
Hoi allemaal als we 60 hebben bereikt dan heb ik misschien nog wel een ideetje dan als je een kaart wil toevoegen moet je ook een kaart uit het deck halen.
bijv. + Sarkhan Unbroken - Tatsumasa, the Dragon's Fang
En wanneer is het project ´klaar´?
Ik denk zelf dat het leuker is als iedereen 1 kaart per keer mag noemen, anders is het erg snel vol.
Maar goed, dat is slechts mijn mening..