Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
In het Chat topic kwam het ter sprake dat men zich afvroeg wat de demografie was van de bezoekers van het forum. Dus hoe oud is men, hoe lang je al Magic speelt, etc. Ik heb toen in een paar minuten even een enquete in elkaar gezet. Vul hem in als je zin hebt, ik zal over een paar dagen het resultaat delen .
Ik heb een kleine enquete gemaakt voor gebruikers van dit forum. Vul hem in als je wil! Volledig anoniem, en ik ga alleen wat leuke samenvattingen van de antwoorden posten, geen individuele gegevens.
Omdat ik dan uit mijn hoofd 500 planeswalker had moeten opratelen en dat kan ik niet .
Nou ja, ik kan het misschien wel, maar dat duurde me te lang . Dit was gewoon een snelle enquete omdat ik nieuwsgierig was.
Dus aan iedereen: vul hem vooral in! Een kleine greep uit de antwoorden:
Momenteel hebben 37 mensen hem ingevuld. Daarvan is 100% man, 78% is 26 jaar of ouder, woont meer dan de helft in Noord- of Zuid-Holland, speelt bijna de helft al meer dan 10 jaar Magic, zijn de twee meest populaire kleuren zwart en groen, is met bijna 65% Commander het favoriete format, zijn Jace en Liliana de meest populaire leden van de Gatewatch en is 1/3e van de mensen tussen level 10 en 19.
Ik zit al bijna 9 jaar in de categorie 'Ouder dan 40 jaar'...
Ik zit al bijna 13 jaar in de categorie 'ik speel meer dan 10 jaar Magic'...
Mijn favoriete kleur is 'kleurloos' (Legacy Eldrazi Aggro)...
Ik heb geen favoriete Gatewatch member...
Wel interessante uitkomst van de enquête! Had eigenlijk verwacht dat veel populairder zou zijn, zo niet de populairste.. zo zie je maar weer! Er is nog hoop!
Als je op account overzicht klikt en dan in het lijstje aan de linker kant kun je bij account op loyality klikken. Daar kan je de huidige status van je loyality zien en hoeveel BoM punten nog te gaan tot het volgende level